6 exerciții care te ajută să scapi de gușă

6 exerciții care te ajută să scapi de gușă

Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
17 Noiembrie 2020
Pe măsură ce înaintăm în vârstă, pielea își pierde elasticitatea și fermitatea. Un efect neplăcut este lăsarea pielii în zona bărbiei și a gâtului, rezultatul fiind aspectul de gușă.
Această problemă este accentuată de kilogramele în plus și de fluctuațiile de greutate, dar și de faptul că mușchii gâtului și maxilarului nu sunt tonifiați. Iată câteva exerciții simple care te vor ajuta să scapi în mod natural de gușă:

Exercițiul 1

Poți face acest exercițiu stând în picioare sau pe scaun, cum este mai confortabil pentru tine.
Pune palmele pe frunte și împinge capul în palmă. Nu mișca mâinile sau capul, doar apasă cu fruntea în palme.
Menține această poziție timp de zece secunde.
Repetă aceeași mișcare, dar cu mâinile așezate la ceafă, împingând capul în spate.
Menține poziția timp de zece secunde.

Exercițiul 2

Este un exercițiu clasic de yoga, simplu și eficient.
Întoarce capul spre stânga, astfel încât bărbia să ajungă în dreptul umărului.
Ridică ușor bărbia și menține poziția timp de opt secunde. 
Îndreaptă capul, apoi întoarce-l în partea dreaptă repetând exercițiul.

Exercițiul 3

Stai confortabil pe un scaun și menține spatele drept.
Ridică-ți capul și privește tavanul.
Țuguiază buzele ca și cum ai săruta tavanul.
Repetă de 20 de ori.

Exercițiul 4

Stând pe scaun, privește tavanul și pune palma dreaptă sub gât, în zona claviculei și apasă ușor, trăgând în jos.
Deschide și închide gura astfel încât să simți cum pielea și musculatura bărbiei se întind.
Repetă de cinci ori.

Exercițiul 5

Stai întinsă pe podea cu fața în sus, genunchii îndoiți și brațele întinse pe lângă corp.
Ridică lent capul și ceafa de pe podea.
Ține capul ridicat și întoarce-l cu grijă către dreapta, apoi către stânga.
Revino la poziția de start și repetă exercițiul. 

Exercițiul 6

Stai întinsă pe saltea, cu fața în jos și picioarele drepte.
Ridică trunchiul și susține-te în mâini.
Palmele trebuie poziționate direct sub umeri, iar brațele trebuie să fie perfect drepte.
Arcuiește spatele și îndreaptă bărbia spre tavan, astfel încât corpul să formeze un C întors.
Menține poziția timp de câteva secunde, apoi repetă.

Foto: Depositphoto; brightside.me
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod