Eșec cu stil: Casa de modă a Victoriei Beckham a pierdut aproape 68 de milioane de euro în șase ani

Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
3 Ianuarie 2022
Afacerea deținută de Victoria Beckham a acumulat pierderi de 67,7 milioane de euro.
Compania fostei membre a trupei Spice Girls se află în risc de faliment dacă ea și soțul său nu investesc și mai mulți bani, potrivit asociaților din cadrul companiei, citați de Daily Mail.

Imperiul de modă și frumusețe al starului britanic a înregistrat șase ani la rând fără profit. În 2020, brandul de lux al Victoriei a avut pierderi de peste zece milioane de euro, iar cu un an înainte a suferit pierderi de 20 de milioane de euro.

Citește și: 
Păcăleală de 1 ianuarie. Halle Berry și-a făcut fanii și prietenii celebri să creadă că s-a căsătorit


De fapt, brandul creatoarei de modă nu a mai înregistrat profit din anul 2016, acumulând pierderi totale de aproape 68 de milioane de euro.


Firma va avea nevoie de „finanțarea și susținerea continuă a acționarilor” pentru a fi salvată, sunt de părere directorii companiei, potrivit Daily Mail.

Principalii acționari sunt Victoria, în vârstă de 47 de ani, și soțul său, David Beckham, de 46 de ani. 

În ciuda pierderilor suferite, cuplul a putut să-și plătească un salariu de 40.000 de lire pe zi în anul 2019, datorită succesului înregistrat de afacerea deținută de David, numită DB Ventures.

Compania Victoriei Beckham are magazine în Londra și Hong Kong, care au fost închise în cea mai mare parte a timpului în ultimii doi ani din cauza pandemiei. De asemenea, vedeta încearcă să vândă hainele și accesoriile de lux pe care le creează în magazine precum Harvey Nichols, Selfridge și în cadrul magazinului american Bloomingdale. 


În 2019, ea a lansat o linie de produse cosmetice și de machiaj, numită Victoria Beckham Beauty.
Inițial a avut succes și a reușit să câștige 12 premii și să producă un ruj care a devenit foarte popular, numit Posh. În 2020 a înregistrat vânzări de 7,3 milioane de lire, după ce în anul lansării a avut vânzări de 1,9 milioane de lire. Cu toate acestea, anul trecut a fost necesar un împrumut de 9,2 milioane de lire pentru a menține brandul de beauty pe linia de plutire.

Victoria a fost criticată la începutul pandemiei pentru că a decis să trimită în șomaj tehnic 30 dintre cei 120 de angajați ai casei sale de modă. Ea le-a scris în aprilie 2020 și i-a anunțat că vor fi plătiți cu 80% din salariu timp de două luni.

Dar fostul star pop, care are o avere de 335 milioane de lire, a revenit asupra deciziei două săptămâni mai târziu, în urma criticilor primite.
Vedeta a spus la acea vreme că bunăstarea echipei sale este extrem de importantă pentru ea și a promis că îi va plăti pe cei 30 de angajați din banii ei.

Un purtator de cuvânt al fostei cântărețe a vorbit despre rezultatele companiei spunând că au fost „rezultate bune într-un an dificil”, potrivit Daily Mail. „Victoria Beckham Holdings a reușit să-și înjumătățească pierderile, să crească vânzările online în afacerea de modă și crească semnificativ afacerea de frumusețe”, a mai spus reprezentantul starului britanic.

Foto: Hepta

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod