6 motive pentru care Huidu poate scăpa de închisoare

Omul de televiziune, Şerban Huidu riscă ani grei de închisoare, după ce a provocat un accident rutier în urma căruia au murit trei persoane. Întrebarea este dacă va primi pedeapsa cu suspendare sau va ajunge după gratii!
Omul de televiziune, Şerban Huidu riscă ani grei de închisoare, după ce a provocat un accident rutier în urma căruia au murit trei persoane. Întrebarea este dacă va primi pedeapsa cu suspendare sau va ajunge după gratii!

În prezent, se vehiculează că Huidu ar putea scăpa de închisoare din diverse  motive. Faptul că e vedetă nu e unul dintre ele!

"Va fi o pedeapsă cu suspendare. Nu pentru că este o persoană publică. Majoritatea conducătorilor auto cărora li s-a întâmplat să aibă un accident cu victime primesc o astfel de hotărâre judecătorească", a declarat avocata Maria Ştefan la Realitatea TV. Potrivit poliţiei, jumătate din cei care au provocat accidente rutiere în care şi-au pierdut viaţa persoane, au scăpat fără să facă închisoare, potrivit click.ro.

"Este o infracţiune săvârşit din culpă. Au mare importanţă circumstanţele personale, atenuante, în care s-a săvârşit fapta", a continuat Maria Ştefan.

1. Realizatorul TV a fost acuzat pentru omor din culpă


Accidentul provocat de Huidu nu a fost nici premeditat, nici intenţionat. În aceste condiţii, inculpatul nu este considerat, de regulă, un pericol pentru ordinea publică.
De aceea Huidu nu a fost arestat preventiv. În astfel de cazuri pot fi primite la final sentinţe judecătoreşti cu suspendare.

2. Şerban Huidu nu are antecedente penale


În plus, el nu are antecedente penale şi nu consumase alcool sau vreun medicament care să-l afecteze, când s-a urcat la volan. De altfel, lui Şerban Huidu i-a fost înmânată o adeverinţă cu drept de circulaţie pentru 14 zile, aşa cum se procedează în aceste cazuri.

3. Dacă dispune de resurse financiare, Huidu poate plăti eventuale despăgubiri


El trece printr-o situaţie asemănătoare cu cea a soţiei lui Adrian Păunescu, care a fost condamnată la 2 ani cu suspendare, şi asta după ce s-a oferit să plătească despăgubiri singurei victime care a supravieţuit accidentului, o tânără de 23 de ani care şi-a pierdut atunci sora şi părinţii, în accidentul provocat de soţia lui Păunescu.

“Şerban Huidu poate primi închisoare cu suspendare sau, în alt caz, poate conveni cu familia răniţilor asupra plăţii unor despăgubiri pentru mai multă linişte în faţa instanţei de judecată, exact cum s-a întâmplat în cazul lui Carmen Păunescu ”, a explicat avocata Paula Iacob, pentru ziarul Adevărul.

4. Gesturile prin care îşi arată regretul i-ar putea micşora pedeapsa


Dacă în cazurile trecute în care a avut abateri rutiere, Huidu şi-a manifestat nemulţumirea faţă de organele de poliţie (cazul din anul 2009, când i s-a suspendat permisul 30 de zile, după ce a făcut o depăşire neregulamentară), acum prezentatorul TV este profund marcat de tragedia evenimentelor şi şi-a asumat vina, cel puţin moral.

Directorul medical al Spitalului Judeţean Braşov, Adrian Albotă a specificat în ziua accidentului, adică duminică, faptul că Huidu "Este un om şocat care se simte vinovat". Conform unor surse medicale, Huidu se afla în stare de şoc şi repeta întruna "Ce am făcut, Doamne, ce am făcut? Sunt terminat!".

"Te rog să le spui că regret enorm"- a scris Şerban într-un sms trimis colegei lui de televiziune, Cristina Ţopescu.
Aceasta a venit luni seara la emisiunea Sinteza zilei, de la Antena 3, unde a transmis mesajul lui Huidu către oameni.

"Regret enorm! Dacă aş putea da timpul înapoi... Am contactat familiile lor. Le vom ajuta cât putem. Din păcate nu pot aduce înapoi ce au pierdut...", a mai transmis cârcotaşul prin intermediul postului Prima TV, semn că îşi asumă întreaga vină şi este dispus să ajute cum poate pe cei îndureraţi de pierderea victimelor din accident.
   

5. Huidu susţine că nu a efectuat o manevră interzisă în momentul accidentului


Circumastanţele în care s-a produs accidentul au şi ele o importanţă covârşitoare asupra stabilirii pedepsei. Autoturismul lui Huidu a intrat pe contrasens. Contează dacă e vorba de o depăşire neregulamentară sau de o derapare a maşinii, din cauza carosabilului umed. Însă şi în cel de-al doilea caz, deraparea se putea produce şi din cauza vitezei mari cu care circula Huidu. În prezent sunt luate în considerare toate aceste posibilităţi.

Şeful Poliţiei Rutiere, Lucian Diniţă, a declarat luni că, potrivit elementelor de la locul accidentului maşina acestuia, cel mai probabil, a derapat, intrând din această cauză pe contrasens.

Când a fost audiat, Şerban Huidu a declarat procurorilor acelaşi lucru, că autoturismul pe care îl conducea a derapat din cauza carosabilului umed, iar el nu a mai putut controla maşina, care a intrat pe contrasens şi a lovit frontal maşina care circula regulamentar.

Francis Grancea, un martor al teribilului accident povesteşte în cadrul emisiunii "Subiectiv" de la Antena 3: "Domnul Huidu a trecut, ne-a depăşit pe noi.
Nu cred că avea 70 km/h. Domnii cu Loganul puteau să evite, aveau viteză mare. Nu ţin nici cu morţii, nici cu el. [...] A făcut un derapaj, n-a mai putut să controleze maşina. Loganul avea mai mare viteză. Omul (Huidu) n-a mai putut să-şi controleze maşina"
, a declarat martorul, potrivit antena3.ro.

6. Accidentul provocat de Şerba Huidu poate avea circumstanţe atenuante


Este vorba de circumstanţe medicale. Huidu ar putea scăpa de închisoare şi dacă se dovedeşte că la momentul accidentului acesta suferea de o afecţiune. Se vehiculează că vedeta TV încă nu-şi revenise complet în urma accidentului de la schi, de anul trecut, în care acesta a suferit un traumatism cerebral.

Psihiatrii români citaţi de Antena 3 sunt de părere că lui Huidu trebuia să i se interzică şofatul, având în vedere că recuperarea după un traumatism cranio-cerebral durează cel puţin doi ani. În acest caz, medicul din Austria, care s-a ocupat de cazul lui, trebuia să-l evalueze fizic şi psihologic pentru a decide dacă e apt să conducă.
19 Octombrie 2011
 

Comentarii (47)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Geo pe 6 Ian 2013, 23:00
    O sa treaca si asta...

    din punctul meu de vedere nu e placut sa te pui nici in locul lui Huidu dar nici in locul victimelor.....sunt pareri pro si contra.....e usor sa stai in fata calculatorului si sa-ti dai cu parerea..insa e ceva mai clar decat apa...sistemul judiciar ,educatia ,statul de vedeta si coruptia in general (in randul judecatorilor,anchetatorilor,politistilor,medicilor,etc..)au dus si vor duce intodeauna la judecati nedrepte si necazuri asa de mari..dar timpul o sa stearga si intamplarea asta...o sa vedeti....va las cu bine si..MA MANDRESC CA SUNT ROMAN......DAR STABILIT IN ALTA TARA!!

    1
    0

  • dan pe 13 Dec 2012, 16:48
    @@@@@@@@@@

    din pacate asta e tara in care traim,si eu sunt in situatia familiilor,puse la incercare de catre Huidu,acum 4 luni un sofer beat,cu o alcolemie de 0,32,avand o viteza ametitoare,a patruns pe contrasens,accidentand mortal pe fiica mea de 20 de ani si pe prietenul ei,si el sta nestingherit prin carciumi fara sa i pese catusi de putin de ceea ce a facut,si banuiesc ca o sa i dea si lui cu suspandere la fel ca multora ca el,ASTA E ROMANIA

    0
    0

  • J pe 31 Oct 2012, 09:12
    Cine e vinovatul?

    Vad ca toata lumea e vinovata in afara de Huidu, medicul din Austria, nevasta, copii, cei din Logan. E un cetatean ca oricare altul numai ca el a a omorat 3 oameni si ar trebui sa plateasca. Pedeapsa nu este pe masura faptelor si asta e revoltator. Pacat, era om haios candva, dar acuma numai e. Era un infractor, daca ar fi fost condamnat ca lumea, dar asa este nevinovat. Vinovati suntem noi restul ca lasam sa se intample asa ceva.

    1
    0

  • - pe 17 Iul 2012, 22:03
    ----------

    DACA CINEVA IL OMORA PE HUIDU, CATI ANI FARA SUSPENDARE LUA?

    4
    1

  • - pe 17 Iul 2012, 21:56
    ----------

    cum adica majoritatea care ucid primesc pedeapsa cu suspendare? UNDE DRACU SUNTEM ? NE OMORAM SI PE URMA VENIM LA TELEVIZIUNE SI NE HLIZIM, RUSINE HUIDU.

    4
    0

  • r.v pe 29 Iun 2012, 19:27
    accident!?

    Pentru toti care intreaba ce s-ar fi intimplat daca am fi fost in locul lui Huidu am o intrebare: ce v-ati fi facut voi daca ati fi fost la bordul loganului sau i-ati fi asteptat acasa pe cei dragi? Putea soferul loganului sa intre in sant ? de ce nu a intrat Huidu! Pentru ca stia ca in cel mai rau caz va primi pedeapsa cu suspendare! Existau atitea precedente si insasi fapta lui va constitui un precedent.

    1
    0

  • Ioana pe 29 Mai 2012, 09:12
    Nimeni nu e Dumnezeu ,mai putin tu cititorule!!

    Cine sunteti voi toti?Astia care comentati si va dati cu parerea?care nu ati omorat o musca sau nu aveti idei criminale in trafic?Cine sunteti voi astia care vreti ca altii sa mearga la puscarie pentru un accident?Oameni??Nu cred,oamenii ca voi ,cu astfel de comentarii,instigatori,oameni de doi lei care nu au nici un pic de educatie si compasiune ar trebui pedepsiti.De ce zic ca nu aveti educatie?Definitia accidentului o gaisiti in DEX,pe care cei mai multi nu ati pus mana,ca e mai usor sa cititi o revista de scandal sau sa priviti o telenovela.Compasiune nici macar nu vad intre radurile de mai sus..Sper pentru toti cu comentariile rautatcioase sa va dea Cel De Sus ceea ce meritati.A da si inca ceva,nimeni nu e Dumnezeu sa judece!Asa ca Romani ,treziti -va si mergeti la munca!Munciti nu va prefaceti!!Si lasa ti pe altii sa isi vada de viata lor.La munca!!!!Ca se duce Romania de copca cu incultii si "credinciosii" de azi.De aia nu traiesc in Romania ,ca imi e rusine ,nu de tara ,de oamenii care traiesc in ea.....

    3
    4

  • klaus38 pe 10 Mai 2012, 21:57
    Kluas...

    mesaju asta e pt alex...cel care a lasat primu comentariu...bai baiatule....daca ai fi tu in locu lui Huidu....dau un exemplu cu ai fi vrut tu sa declare el....Huidu...(Da ma am vrut sa intru in iei am vrut sa-i omor.) ...Bai baiatule tu esti tampit? Care dintre noi ar vrea sa ajunga la puscarie?....si atunci de ce dracu vb tampeni ma baiatule...ce vrei sa zica si el sa se scoata....

    1
    1

  • alex pe 17 Apr 2012, 19:40
    lasa vrajeala huidule fii barbat

    deci am trecut la maxim 20 de minute pe langa accident coboram din predeal ,cea mai mare vrajeala posibila spuse de huidu mi-a derapat masina, cum sa iti derapeze o astfel de masina la 70 de km la ora sau cat a zis ca a avut,sunt convins 1000% ca a depasit si nu a vazut loganul pt ca, curba se afla in panta cunosc destul de bine drumul sunt din bv si vad destul de des cum majoritatea buc fac depasiri riscante tipic traficului din buc. huidule fi barbat si nu o da in vrajeli de 2 lei tip "mi-a derapat" rusine sa iti fie........

    2
    6

  • victoria pe 1 Nov 2011, 13:29
    cel mai usor e sa-l judeci pe celalalt

    Cand am citit despre accidentul provocat de Serban Huidu, am sunat-o pe prietena mea, ai carei parinti au murit in urma cu 1 an tot intr-un accident rutier. Cum te simti si ce inseamna pentru tine acest accident? am intrebat. Mi-a raspuns : "Ma gandesc la Huidu si imi amintesc de tata. Este ingrozitor ceea ce traieste. Azi cei mai multi isi varsa pe el neputinta. Huidu plateste pretul celebritatii, nu pentru accident. Cu cat esti mai sus, oamenii de rand te vor infundat mai adanc. Cei care au provocat moartea parintilor mei erau tineri. Nu am cerut nimic nimanui. Aveam nevoie doar de liniste sa-mi ingrop parintii si sa ma rog pentru sufletul lor. De fapt tanarul conducator auto s-a stins si el. Si daca nu s-ar fi stins nu mi-ar fi adus parintii inapoi." Sigur ca legea trebuie sa se aplice si in cazul lui S Huidu,dar ceea ce au scris oamenii arata micimea multora . Cei care arunca cu pietre nu banuiesc ca oricand se pot afla la volan in postura celui ce provoaca, fara voia lui, un accident mortal.

    6
    1

  • liviu pe 28 Oct 2011, 22:22
    si eu am avut accident

    si eu am avut accident in 2007.....in prima zi de pasti,eram in depasire si deodata a aparut un om cu o roaba in care o avea pe soacra lui si pe fiica lui si omul era rupt de beat.....i-am luat pe toti pe capota!numai soacra lui a decedat....imi pare foarte rau....dar neavand nici o vina practic...am luat 2 ani de inchisoare cu suspendare si inca 2 ani sub observatie....pt ce?nu era vina mea!deci legea este facuta pt cei sarmani nu pt vedete!welcome to romania!

    5
    1

  • octomber pe 26 Oct 2011, 19:35
    o simpla opinie...

    Si eu il simpatizez pe huidu si ma uitam cu placere la cronica carcotasilor, insa aici vorbim totusi de 3 oamenii care au murit din vina lui, deoarece chiar si daca a fost un simplu accident si a derapat daca avea 50 la ora asa cum trebuia nu cred ca acei oamenii mureau.In mod sigur serban avea viteza mare si nu a mai putut evita loganul.Toata lumea zice ca serban a avut mare ghinion eu una sincer cred ca a avut mare noroc ca a scapat si din acest accident.Daca in locul loganului se afla un tir??acum toata familia lui si el erau mortii.Il compatimesc totusi ca trece prin asa ceva insa ma enervez in acelasi timp ca iar in Romania nu se va faca dreptate si va scapa cu cativa anii de suspendare.Se va merge pe premiza daca si alti au scapat el de ce sa nu scape.Si tot asa vor exista precedente peste precedente si intruna din zile poate va fi cineva din familia noastra.

    4
    1

  • askq pe 20 Oct 2011, 18:03
    -

    mda...la toate articolele care trateaza accidentul rutier al lui huidu se comenteaza cu exact aceleasi idei... sa ne punem in locul lui huidu pe motiv ca putea fi oricine altcineva in locul lui? bun, dar sa ne punem si in locul celor morti sau al rudelor acestora :) cineva zicea sa ne gandim ca poate a cedat frana...si a spus asta la 2 zile dupa producerea accidentului = este imbecil...s-au facut constatari, declaratii si ce mai vreti voi...se stie ca huidu a depasit linia continua si s-a ciocnit cu loganul care circula regulamentar, ce nu se stie este daca motivul pt care s-a intamplat asta se datoreaza vitezei prea mari ale masinii lui huidu respectiv derapajului mi-e scarba de toti cei care-l plang in primul rand pe huidu si nu pe victime...mda...toti fanii lui il sprijina ca saracul are nevoie de incurajari...mai ales ca nu va face puscarie...trebuie sprijinit :) nu spun ca ar fi avut intentia de a cauza accidentul, dar fiecare trebuie sa plateasca ceea ce cauzeaza, chiar si in mod inconstient, tocmai de aceea se cerceteaza toate aspectele accidentului. in cazul tuturor aflati in situatia de a-l pupa in cur pe huidu in necunostinta de cauza (pt ca inca sunt neclare circumstantele in care s-a produs accidentul) va doresc sa ajungeti in situatia rudelor celor 3 morti, sa va vad atunci, indiferent daca autorul accidentelor cu pricina sa fie vreo persoana publica sau nu :) sunt sigur ca atunci ati arunca cu cacat in responsabilul accidentului, indiferent de vina acestuia :)

    9
    10

  • andreia pe 20 Oct 2011, 09:42
    pentru mario.....

    Draga Mario,dc vorbesti asa urat?!Se cunoaste ca esti prost crescut...macar nu mai posta daca nu te poti abtine..

    4
    5

  • cristi tudose pe 20 Oct 2011, 09:11
    ...

    @ toti fatalistii care fac umbra pamantului degeaba: sa ziceti "asa a fost sa fie" si cand va decedeaza un membru al familiei voastre pe mana unui zmeu intrat in depasire aiurea, dragalasilor!

    6
    3

  • claclaudia pe 20 Oct 2011, 08:48
    opinie

    E clar ca omu' a gresit,si a recunoscut.E dispus sa-si plateasca greseala,deci,nu e chiar atat de inuman cum il catalogheaza unii.Mai sunt si alte persoane care au facut accidente,nu e singurul.Pacat ca dati cu pietre.Voi,soferii,nu ati gresit niciodata la volan?

    13
    8

  • ramona pe 20 Oct 2011, 08:06
    da....tot in Romania suntem!!!

    sincer este foarte clar ca huidu este vinovat!!!!!!!! nu trebuie sa ai doi neuroni pt a realiza asta, in momentul in care am aflat despre incident eram cu familia si primul lucru pe care l-am spus a fost "da...si ce daca ca doar nu o sa-l sanctioneze cineva pt asta...daca eram eu la volan primeam intre 20 si 30 de ani dar despre cine vb?..." sustin asta cu vehementa ptt ca nu demult in Timisoara unde eu locuiesc a fost un accident care s-a soldat cu moartea unui tanar, adica un FERRARI a dat peste un tanar si nici macar nu i s-a suspendat permisul... dar na tanarul a fost de vina ca se afla pe trecerea de pietoni....si multe alte exemple....deci in Romannia coonteaza cine esti asta este de la sine inteles daca ai bani iti este permis inclusiv sa ucizi pe cine ai chef!!!eu eram o fana huidu dar felul in care a respins acuzatiile cu niste scz pe care si un idiot le-ar califica absurde este jenant!!!

    10
    5

  • Lulu pe 20 Oct 2011, 00:24
    Intrebare

    Oare s-a gandit cineva ca poate cedase frana???Si daca mai adaugam si cantatul copiilor si faptul ca ,asa cum se spune,huidu ar fi intors capul ptr.o secunda spre copii avem rezultatul tragic de care se vorbeste de duminica incoace. Iar persoanele rautacioase si invidioase ptr.averea lui tin sa le amintesc ca nu s-a imbogatit pe spinarea nimanui ci folosindu-si capul ,facand o emisiune foarte vuzionata care nu le-a picat bine unora. Toata admiratia ptr.emisiunea lui in care avea curajul sa ia in deradere greselile anumitor persoane" sus puse",ptr.faptul ca ne consideram culti si destepti dar ascultam manele si mai vrem sa intram si in UE. Pacat de cei care au decedat,Dumnezeu sa-i odihneasca in pace.In ceeace il priveste pe Huidu dusmanii lui pot fi convinsi ca are cosmaruri si este o pedeapsa enorma sa traiesti cu povara unui asemenea accident si ca nici la emisiune nu va mai lucra.

    4
    6

  • magda pe 19 Oct 2011, 18:43
    ce ipocrizie

    Toti il invinuiesc pe Huidu, dar nimeni nu-l condamna pe ce-l de la volanul Daciei, poate a avut si el parte lui de vina, viteza si calcatul pe linia continua, so mai teminati cu aberatiile astea si lasati-l pe Huidu in pace. Stai o secunda si pune-te in locul lui si vezi daca ai vrea sa faci puscarie ptr acest acident. Opriti-va cu birfele, incostientilor. El saracul este condamnat cu el insusi pe toata viata, este marcat si v-a fi ani buni, mai lasati-l sa-si revina si numai sariti voi repede cu vorbe stupide. Huidu iti doresc tot binele din lume si fii puternic, iar celor care au murit. Dumnezeu sa-i ierte. Cine ar trebui sa intre in puscarie, cei care omor cu intentie si premeditare, sint parlamentari Romaniei, care nu se mai satura de furat din buzunarle oamenilor, astia sint criminali, nu ce-i care provoaca un acident.

    9
    11

  • catadirla pe 19 Oct 2011, 18:31
    Sa se inaspreasca pedepsele

    In nici o tara in afara de Romania nu poate un smecher sa te omoare si dupa sa scape bine mersi. Oamenii aia sunt morti si el nu o sa pateasca nimic!!! Halal justitie in Romania!!!!

    15
    6

  • onutta21 pe 19 Oct 2011, 15:22
    ***

    dar ii doresc pedeapsa maxima cu suspendare ......cum spun cei de la Parazitii :)

    9
    16

  • onutta21 pe 19 Oct 2011, 15:21
    ***

    nu a derapat .....asta cu derapatul este spusa de ei ca sa il scoata din kkt dar nu este asa ,se vede clar ca impactul este frontal ,daca derapa ii intra masina in derapaj si nu avea cum sa fie impactul atat de perfect frontal ......sa fim seriosi

    7
    14

  • COCO pe 19 Oct 2011, 14:20
    o parere

    asa a fost sa fie ! nimeni nu este vinovat pana la urma pt ca zilele acelor oameni au fost numarate, si au murit intr-un accident. daca le-a fost scris sa moara, puteau sa moara si inecati cu un pahar de apa ... asa a fost sa fie ! in locul lui Huidu putea fi oricine altcineva ... in concluzie : moartea unde iti da intalnire , nu ai cum sa-i scapi.

    16
    8

  • elena pe 19 Oct 2011, 14:17
    daca nu era Serban

    Fiecare condamnati, luati apararea, dar daca nu era vedeta si era un simplu muncitor si i se intampla accidentul tot asa il catalogati? Se intampla atatea accidente zi de zi, noapte de noapte si nu stim de ele, sa ne vedem fiecare de drumul nostru ca numai instanta stie ce are de facut.Comentariile pe la televiziuni, presupunerile din presa si de pe la colturi nu fac decat sa arate ca ne pasa doar de cum sunt judecati oamenii.Oricui i se poate intampla.Drum bun si sa conduceti prudent!

    13
    3

  • mariana pe 19 Oct 2011, 14:13
    A DEPASIT

    FARA SA SE ASIGURE ASA DECLARA MARTORUL DIN SPATELE LUI. NU A DERAPAT. E VINOVAT 100/ 100 DE ACEASTA NENOROCIRE. SPERAM CA SA SE JUDECE DUPA ADEVAR SI REALITATE SI NU DUPA CITI BANI ARE. NEATENTIA SI INCOMPETENTA TREBUIE PLATITA CU INCHISOARE. NU CONTEAZA CINE ESTE,A OMORAT 3 OAMENI.

    12
    5

  • marya pe 19 Oct 2011, 13:57
    SOTIA CITEA IAR COPII FACEAU GALAGIE

    CIND SA PRODUS ACCIDENTUL. MARTORII SPUN CA A DEPASIT FARA SA SEMNALIZEZE. SOTIA IN LOC SA AIBE GRIJA SA FIE LINISTE,SA CONDUCA CU GRIJA PE SOSEAUA UDA SE DELECTA CU CITITUL !!!! ASA O MAMA ! VAI DE CAPUL EI. HUIDU ORICUM AVEA ABATERI IN CONDUS DE MULT TIMP,ASA CA DACA NU DEPASEA CU VITEZA, EVITA ACEASTA TRAGEDIE. SPERAM CA NU VA MAI CONDUCE VREODATA, SA NU MAI AIBE OCAZIA SA MAI OMOARE PE ALTI NEVINOVATI. ARE BANI SI CREDE CA FACE CE VREA !!! SA STEA INCHIS ,SA PLATEASCA DUPA LEGE SI NU DUPA CITI BANI ARE !! CUM PLATESC SI ALTII CARE AU GRESIT .

    10
    11

  • dex pe 19 Oct 2011, 13:48
    SERBAN

    Majoritatea romanilor nu percep simplul fapt ca Serban infiereaza prostul gust ,incultura ,prostia si altele de gen.Este pacat ca nu se intelege si este criticat pt lupta pe care o duce impotriva fenomenelor mai sus enumerate.Romanii sunt deranjati ca sunt criticati: manelistii ,pitipoancele ,adica tot ce e de calitate inferioara.Este urat si blamat si pus la perete de toti caruia se adreseaza prin pamfletele lui din Cronica.Asta e ,nu le convine ca sunt judecati asa cum trebuie pt gradul de cultura si educatie .Serban nu va face puscarie,va primi cu siguranta ceva cu suspendare ,cum de altfel au primit si altii ,da???. Parerile de rau si greutatea de pe sufletul lui sunt si asa prea mult.Nimeni nu va invia daca va face Serban puscarie .

    18
    9

  • ANGELA pe 19 Oct 2011, 13:42
    DE CE RAUTATE ???

    NICI O RAUTATE !!! A GRESIT,SA PLATEASCA CUM E LEGEA. DACA ELEGE PENTRU UNII IN ROMANIA,,SA FIE SI PENTRU VEDETE CA HUIDU. ALTII STAU INCHISI CU ANII, IAR CEI CU BANI POT SA OMOARE SI SA FIE LIBERI !!!!!! HAI SA FIM SERIOSI !!! ADICA NE FACEM LEGILE SINGURI, IN ROMANIA , DACA AVEM BANI . DACA MAI CONDUCE ,POATE SA OMOARE ORICIND SI PE ALTII ! DE CE SUSTINETI UN VINOVAT ?? A GRESIT,BINEINTELES,CA II PARE RAU,INSA TREBUIE SA STEA INCHIS PENTRU FAPTA COMISA DIN CAUZA VITEZEI. DACA NU AVEA VITEZA, EVITA ACEASTA NENOROCIRE.

    14
    11

  • ra pe 19 Oct 2011, 13:30
    rautate

    ce repede condamnati voi un om? v-ati gandit vreo secunda ca totul poate fi pur si simplu un accident??? inca nu s-a constatat nimik , iar o masina se poate intampla sa derapeze, la fel cum un sofer se poate intampla sa faca o greseala minora dar care sa duca la un astfel de dezastru. hai sa nu judecam inainte...nu si-a dorit sa omoare pe nimeni si cu siguranta chiar daca nu va face inchisoare o sa ramana toata viata cu imaginea acestui accident in minte, si nici viata lui nici vietile familiilor celor decedati nu vor mai fi la fel...

    15
    8

  • CORYNA pe 19 Oct 2011, 13:12
    DA,VITEZA PREA MARE

    A PRODUS MOARTEA A 3 OAMENI. SOFERUL SA FIE PEDEPSIT PENTRU OMOR DIN CULPA INSA SI VITEZA SI DEPASIRE. E RESPONSABIL 100 /100 DE MOARTEA CELOR 3. SA PLATEASCA ASA CUM PLATESTE ORICE ALT SOFER CARE INCALCA LEGEA. PUSCARIE .

    8
    13

  • MARA pe 19 Oct 2011, 13:06
    VITEZA EXCESIVA

    ACESTA ESTE CAUZA ACCIDENTULUI. DACA ERA MAI ATENT ACEST IDIOT DE HUIDU,SA CONDUCA CU PRUDENTA MAI MARE PE O SOSEA UDA,SE PUTEA EVITA ACEASTA TRAGEDIE. CHIAR DACA E MARE VEDETA SA FIE JUDECAT SI CONDAMNAT CA SI ORICE ALTA PERSOANA ! NUMAI CA IN ROMANIA , BANIII VORBESC !!!!!!!!!!!!!! PACAT CA NU AVEM JUSTITIE DECIT MITA SI MINCIUNA. DE ACEEA ,ROMANIA E VAI DE EA ! IN ALTE TARI ASA UN NEMERNIC NU AR MAI CONDUCE IN VIATA LUI ! -- EL ARE DREPT DE CONDUS SI ACUMA ! --DE NECREZUT ! MIINE,POIMIINE AUZIM CA A MAI OMORAT PE CINEVA. MINTEA LUI NU E SANATOASA. TRIST.-- 3 VIETI PIERDUTE PENTRU UN IRESPONSABIL, VITEZOMAN,..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    11
    15

  • Ionut Popescu pe 19 Oct 2011, 12:46
    .....

    @ autoare: nasol daca asa ceva va pun sefii dvs sa scrieti; asta pe langa faptul ca articolul dvs nu are nici o valoare informativa, La punctul 5 citati opinia sefului Poliţiei Rutiere, Lucian Diniţă, care sustine ca masina lui Huidu a derapat, intrand pe contrasens. Tin sa-ti amintesc ca atunci cand deschidem ochii si ne uitam la pozele de la locul accidentului se observa limpede ca ziua ca masinile sunt lovite FRONTAL. Derapajul uneia din ele implica o izbire la unghi, nicidecum frontala. Data viitoare poate ca ar fi o idee sa filtrati cu propriul creier informatiile altora, inainte de a le transmite mai departe. Mai ales ale unui politist. La 6: circumstante atenuante pt Huidu ca s-ar putea sa NU fi avut voie sa conduca? Interesant, eu as zice ca sunt mai degraba agravante, stimabila doamna/domnisoara. Va las sa cugetati si de ce.

    9
    7

  • geGE pe 19 Oct 2011, 12:35
    Greseala

    daca soferul loganului traia si din masina lui huidu murea cineva la pariu ca cel din logan facea puscarie.Nu conteaza ca e persoana publica?ba conteaza foarte mult,putea fi oricine dar nu a fost

    11
    9

  • anca pe 19 Oct 2011, 12:35
    HUIDU

    E VINOVAT DIN CAUZA CA A CONDUS CU VITEZA,ARE 14 ABATERI DINAINTEA ACCIDENTULUI,SI PE DRUMUL UMED,NU AVEA VOIE SA CONDUCA CU VITEZA. DEOCAMDATA EL A INTRAT IN LOGAN NU LOGANUL IN EL ! FAMILIA LUI HUIDU E BINE,MERSII IN VIATA, IAR CEI 3 PUTREZESC IN PAMINT !!!! DUPA ACCIDENTUL DE LA SCHII MINTEA LUI NU MAI E 100/100. E AFECTATA,INDIFERENT CE SPUNETI,ASA CA NU SA CONTROLAT CIND A CONDUS MASINA SOTIEI . DE LA VITEZA MARE SE INTAMPLA TOATE ACCIDENTELE. DACA MERGEA REGULAMENTAR SIGUR NU MUREAU 3 OAMENI NEVINOVATI,PENTRU CA IMPACTUL NU ERA ASA DE PUTERNIC. UN IDIOT CA HUIDU NU CRED CA TREBUIE SA MAI PUNA MINA PE VOLAN,MINTEA NU E IN REGULA ! SI VA MAI OMORA SI PE ALTII DACA VA MAI CONDUCE MASINA ! JUSTITIA TREBUIE SA-L PEDEPSEASCA ASA CUM PEDEPSESTE SI PE ALTI OAMENI. SA STEA INCHIS,SA INVETE MINTE SI NOI CEILALTI SA INVATAM DIN ACEASTA GRESEALA FATALA , CA VITEZA SI DEPASIREA DUC LA MOARTE ! SI CE DACA E VEDETA ! MARE LUCRU ! SA STEA DUPA GRATII FRUMOS ASA CUM SPUNE LEGEA .

    13
    10

  • Ake pe 19 Oct 2011, 11:38
    heiii

    pedeapsa maxima pe care poate sa o primeasca este de,2-3 ani cu suspendare,, permisu il suspenda poate pe 3 luni, si amenda,, plus sa plateasca daune familiilor, nu inteleg dc va agitati atata, mai nimeni nu a facut puscarie pt omor din culpa,,,,daca doamne fereste MUREA familia HUIDU din cauza asta ,,si cei din LOGAN traiau il acuzau pe soferul loganului de omor din culpa ca el mergea regulamentar si sa faca puscarie,????ca si cazul asta e omor din culpa...merg regulamentar altu intra in mine ala moare...OMOR din culpa nu/...???....stati chill,,ca ii da cu suspendare,,,si nu cu executare...ciao

    10
    6

  • din instinct.... pe 19 Oct 2011, 11:13
    se poate, totusi....

    ca in accident sa se fi manifestat 2 forte malefice: si in Logan erau persoane care ar fi putut avea pe costiinta 'ceva'....; cred ca Loganul avea viteza mare si l=a surprins pe Serban indierent daca acesta voit calcase linia sau derpase

    7
    10

  • Elenyss pe 19 Oct 2011, 10:53
    Inca un detaliu...

    Am omorat pe dealul negru (Pitesti-Rm.Valcea) 2 catelusi din 5 care treceau cu mama lor strada. Si in ziua de azi, cand trec pe acolo, ma uit in imprejurimi si ma gandesc daca nu cumva as fi putut sa-i evit, daca nu cumva santul ala din dreapta nu era asa de adanc... M-am simtit oribil, sentimentul de vinovatie in viata nu-l poate depasi nimic in intensitate, nici macar aia 5 ani de puscarie! Anii trec, dar cu cat inaintam in viata ne apasa mai greu vinovatia unei vieti luate.

    16
    2

  • roxy pe 19 Oct 2011, 10:51
    nu fiti rautaciosi

    in primul rand ar trebuii ca fiecare sa se judece pe el insusi si dupa aia sa-l judece pe Huidu, mi-e imi pare rau pentru el si condoleante pentru familiile celor morti. nu uitati oricui i se poate intampla si puneti-va voi in situatia lui, voi cum v-ati simti.

    18
    1

  • mony pe 19 Oct 2011, 10:49
    parere

    Se face atita caz ca la orice eveniment in care sant implicati persoane publice,in aceeasi zii a avut loc un alt accidenti intre Cristian si Brasov unde si-au pierdut viata 3 tineri,a fost prezentat si atit.Huidu este de vina,e adevarat,recunoaste si el,regretele nu mai pot aduce inapoi nici victimele dar nu-l va face nici pe el sa se simte mai bine.Ca va face sau nu puscarie nici nu mai are importanta,doar ca o satisfactie morala pentru rudele victimelor.El insa va trai cu acest cosmar toata viata.Niciodata nu trebuie sa provoci soarta,a primit atitea avertismente de la Dumnezeu,trebuia sa tina cont de ele.Acum a primit o lectie pentru toata viata.I-mi pare rau pentru victime ,dar in aceeasi masura si pentru el.

    10
    1

  • Elenyss pe 19 Oct 2011, 10:45
    @Nicu

    Si eu cunosc drumul de la Timisul de Sus foarte bine, bunicii mei locuiesc in zona aceea. Huidu a facut accidentul imediat dupa ce a iesit din cotul donului, e aproape imposibil sa ai o viteza mai mare de 50 km/h acolo, iar pe carosabilul ud, trebuie sa fii cel putin inconstient sa iei curba la viteza respectiva si sa nu mai fie nimeni in fata ta. Deci cat sa fi apasat pedala de acceleratie daca accidentul s-a produs la 100-150m de curba respectiva? Cei care au trecut pe acolo stiu ce vorbesc. Cred cu tarie ca loganul avea viteza mai mare decat suv-ul lui Huidu. Nu prea are revelanta faptul ca e deal sau vale.

    11
    5

  • lemon pe 19 Oct 2011, 10:39
    nu mi se pare ok sa scape!

    Nu inteleg de ce atata zarva?!a omorat 2 oamenii,chiar daca a fost un accident,mi se pare NORMAL sa faca puscarie,daca era vorba de altul,nici nu se mai statea la discutii.Nu vad niciun motiv legal ptr care sa nu faca inchisoare,asta cu bolnavul la cap,etc e vrajeala.Daca stia ca e senil de ce s-a mai urcat la volan!? Astia de ii luati apararea,ganditi-va ca v-ar fi omorat parintii!!!l-ati mai fi pupat atat????!

    8
    16

  • mariagabi pe 19 Oct 2011, 09:43
    ACCIDENT HUIDU

    Toti au avut de suferit de pe urma accidentului ,iar destinul si-a pus amprenta asupra zilei accidentului....S-au terminat filele din cartea vietii pentru cei care au fost victime si a venit o alta viata,numai D-zeu poate sti adevarul si de ce s-au curmat atat de brusc vietile celor trei persoane,de ce s-a tulburat atat de violent climatul familiei Huidu....E usor sa ne dam cu parerea ,sa condamnam ,uitand ca si noi putem fi victime sau vinovati si ca suntem doar actori pe scena vietii.....Durerea este mare si pentru familiile indoliate ,dar si pentru familia HUIDU ;cel mai mare acuzator este totusi constiinta ,sa nu uitam.....

    11
    2

  • Criss pe 19 Oct 2011, 08:12
    Nu dati cu pietre!

    Stimabile Ghita, Huidu nu poate fi numit criminal pentru ca n-a comis o crima! E vorba de un accident, foarte grav , e adevarat. Dar daca cel in cauza s-ar fi numit "Ghita" si nu Huidu, toate astea ar fi ramas la stadiul de "stire de la ora 17". Dar asa, toata media vuieste. Nu dati cu pietre si nu judecati, pentru ca viata e atat de imprevizibila incat maine poti fi tu "Ghita" sau oricare altul in locul lui Huidu.

    24
    2

  • ghita_49 pe 19 Oct 2011, 07:15
    un criminal

    cu sau fara voie acest individ a facut crime. ce atata caz pt un criminal ? locul lui ii in puscarie,permis de conducere sa nu mai primeasca.

    8
    27

  • Carla pe 19 Oct 2011, 01:50
    Parere pur personala

    Daca pe sofer nu-l chema Huidu nu mai stia nimeni nimic despre acest accident. Nu trebuie neaparat sa faca inchisoare,e de ajuns sa i se anuleze carnetul sau dreptul de a mai sofa. decedatii nu mai pot fi adusi inapoi. Trauma este enorma atat ptr.familiile victimelor cat si ptr.Huidu,sotia lui si mai ales ptr.copii.Rautatea oamenilor este mare si de multe ori nu tin cont de copii.Mi-e efectiv mila de ei ptr.ca in mod sigur vor fii aratati cu degetul mult timp de acuma inainte. Si asta indiferent ca face sau nu puscarie tatal lor!!!!

    29
    4

  • florin pe 18 Oct 2011, 21:38
    la pas prin oras

    crezi ca erau cu carutele sau ce !!!!!

    14
    0

  • Nicu pe 18 Oct 2011, 21:22
    parere

    Cunosc drumul de la Timisul de Sus. Acolo limita de viteza e 50 km/h, iar in conditiile in care soseaua e umeda, trebuie redusa viteza. Daca Huidu avea 70 la ora cum zice martorul e mult. Ma indoiesc ca cei cu Loganul aveau viteza mare pentru ca mergeau la deal, in plus sunt si curbe. Pe portiunea aia cand vii dintre Brasov si urci nu prea ai cum sa mergi cu mare viteza. Din sens invers se goneste pentru ca e la vale.

    11
    4

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod