4 relaţii amoroase care s-au dovedit a fi strategii de marketing

3 Iunie 2014
Atunci când nu mai sunt în centrul atenţiei, vedetele din România se gândesc ce subiecte să mai inventeze pentru a apărea din nou pe prima pagină a tabloidelor şi pentru a fi invitate la emisiunile de scandal.

De cele mai multe ori, celebrităţile îşi inventează câte o boală, însă există şi vedete care spun că au început o relaţie amoroasă cu o altă vedetă, acestea fiind cele mai bune strategii de marketing.
1 din 5

Ilinca Vandici a recunoscut că nu a avut o relaţie cu Vârciu

În primăvara acestui an, în presă au apărut informaţii potrivit cărora Liviu Vârciu şi Ilinca Vandici ar forma un cuplu. Cei doi au fost fotografiaţi de paparazzi în timp ce se aflau împreună, Liviu şi Ilinca afirmând că au o relaţie.

În acest weekend, Ilinca a vorbit la Kanal D despre relaţia cu Vârciu, afirmând că totul a fost doar o strategie de marketing. „Noi am încercat să ne cunoaştem, dar atât, nimic mai mult. Relaţia a fost făcută oficială de presă. Din punctul meu de vedere, a fost doar un subiect de presă, atât“, a spus Ilinca Vandici.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod