Scandal după show-ul lui Robbie Williams: Organizatorul dă vina pe o firmă de catering

Prestaţia lui Robbie Williams a mai îndulcit supărarea spectatorilor chinuiţi de sete


Pe de altă parte, Ursus, în calitate de sponsor şi furnizor de bere al evenimentului, a cerut scuze celor care nu au reuşit să achiziţioneze băuturi şi au petrecut foarte mult timp aşteptând la coadă şi transmite că le oferă celor nemulţumiţi un cadou.

"Reprezentanţii Ursus au făcut tot posibilul pentru a asigura o bună desfăşurare a activităţii în limitele impuse de organizator.

Numărul şi amplasarea punctelor de servire, cât şi modalitatea de plată au fost stabilite de către organizatorul evenimentului, nu de brandul Ursus. Cu toate eforturile noastre, este clar însă că o mare parte din cei prezenţi la concert au avut parte de o experienţă neplăcută legată de brandul Ursus. Din acest motiv, am decis să le oferim tuturor celor care au fost din orice motiv nemulţumiţi de experienţa de organizare a concertului un bax de Ursus Premium cadou (6 doze de 0,5L)", se arată pe pagina de Facebook a Ursus.

Potrivit companiei Ursus, "cu ajutorul sugestiilor şi sesizărilor primite", îşi va revizui standardele legate de participarea la astfel de evenimente, pentru a evita neplăcerile clienţilor în viitor.

Pentru a afla cum pot intra în posesia cadoului oferit de Ursus, cei interesaţi pot consulta pagina de Facebook a brandului.

Robbie Williams a susţinut, vineri, primul său concert în România şi, încă de la debutul show-ului - care a fost unul energic şi plin de momente de neuitat -, s-a arătat surprins de numărul mare de spectatori prezenţi, mărturisind că nu se aştepta să fie atât de cunoscut în ţara noastră.

La concertul susţinut de Robbie Williams în Piaţa Constituţiei din Bucureşti - care a făcut parte din turneul internaţional "Let Me Entertain You", ce se desfăşoară în peste 10 ţări - au participat peste 60.000 de spectatori.

După show, numeroşi spectatori au scris pe reţelele de socializare că nu au reuşit să-şi achiziţioneze băuturi alcoolice şi răcoritoare din cauza cozilor mari care se formaseră la punctele de vânzare amenajate în spaţiul în care a avut loc concertul.


Foto: Mediafax

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod