O jurnalistă a încercat să-l umilească pentru că și-a cerut iubita în căsătorie într-un restaurant fast-food. Dar s-a dovedit a fi norocul vieții lui

de Georgiana Dorobanțu, 18 Noiembrie 2019

Dragostea adevărată nu ține cont de bani. Atunci când iubești cu adevărat o persoană, nu contează unde te scoate la masă, ce salariu are sau unde lucrează.
Iubirea sinceră nu are nimic de-a face cu starea materială, cu obiectele de valoare, proprietățile sau conturile la bancă.
Dar nu toată lumea este de aceeași părere. Recent, un bărbat din Africa de Sud și-a cerut iubita în căsătorie într-un restaurant KFC. Pentru cei mai mulți oameni a fost un moment frumos, care merita să fie filmat. Însă o jurnalistă a considerat că este oportunitatea de a se face remarcată încercând să-l jignească și să-l umilească pe rețelele de socializare pe bărbatul îndrăgostit, pe care l-a numit „falit”. Dar oamenii și-au unit forțele împotriva unui gest urât, pe care au reușit să-l transforme în șansa vieții pentru cei doi tineri îndrăgostiți. Numeroase persoane și companii de top s-au gândit să le ofere nunta de vis pe care o merită și nu numai.
Totul a început când o jurnalistă l-a fotografiat pe bărbat în timp ce îngenunchea pentru a-și cere iubita în căsătorie. 
„Bărbații din Africa de Sud sunt atât de faliți încât fac cereri în căsătorie la KFC. Nu au pic de clasă. Cine face o cerere în căsătorie la KFC?”, a scris femeia pe Twitter. Postarea sa a fost întâmpinată cu furie de useri, care s-au arătat șocați de faptul că cineva poate judeca atât de aspru un bărbat îndrăgostit care își cere iubita în căsătorie.
Din cauza reacțiilor negative, jurnalista a șters postarea și și-a făcut contul privat.

KFC Africa de Sud a repostat filmulețul cu cei doi tineri, cerând ajutorul publicului pentru a-i găsi.
„Vă rugăm să ne ajutați să găsim acest cuplu frumos. Vrem să le oferim binecuvântarea noastră. Trimiteți orice detaliu aveți și ați putea primi o surpriză delicioasă. Vă rugăm să ne ajutați! Noi iubim iubirea!”



Din fericire, cuplul a fost găsit și numeroase branduri internaționale s-au oferit să contribuie cu bani sau cadouri pentru ca cei doi să aibă o nuntă de basm.
Puma, Huawei, McDonald's, Uber și Audi sunt câteva dintre brandurile care s-au oferit să îi ajute.
Puma le-a oferit un voucher de 10.000 de ranzi sud-africani (aproximativ 680 de dolari americani), Huawei le-a făcut cadou două telefoane smartphone, iar banca Standard Bank s-a oferit să le lichideze împrumuturile în valoare de 20.000 de dolari pe care cei doi le aveau.
De la rochie de mireasă, tort de nuntă și până la verighete și decorațiuni, tinerii îndrăgostiți din Africa de Sud au primit mai mult decât și-ar fi imaginat vreodată. 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod