Cum faci o țară întreagă să vorbească despre sex!

A început cea de-a doua ediție a LoveVille, competiția care a reușit, anul trecut, să antreneze 15 orașe și toată presa italiană! “Soldații iubirii” sunt rechemați la arme, în lupta pentru titlul de cel mai iubăreț oraș. Vânzările de prezervative, lubrifianți și jucării sexuale vor stabili învingătorul, iar LoveVille 2014 continuă tradiția controverselor.
Evenimentul a debutat cu inaugurarea Monumentului Iubăreților, în Bologna, orașul câștigător al LoveVille 2013 și vine ca răspuns la dorința italienilor de a fi, încă o dată, parte din cea mai sexy competiție. Cu obiectivul de a întări poziția Durex ca promotor al siguranței și distracției când vine vorba de sex, LoveVille pune la încercare mândria italienilor și rivalitatea istorică dintre orașe într-o competiție ce a generat, anul trecut, peste 70 de milioane de impresii media.  

“Lupta” de anul trecut se transformă într-un adevărat “campionat” al sexului, unul ce va dura 9 luni și va da tuturor orașelor din Italia oportunitatea de a-și dovedi potențialul.
Focusul se mută pe social media, iar principalii promotori ai campaniei vor fi chiar cei mai înfocați iubăreți.

Peste 2500 de fani și-au depus deja candidaturile pentru a deveni ambasadori ai brand-ului, iar asta se observă și în gradul ridicat de acoperire media, respectiv 48 de articole, cu un impact de peste 10,6 milioane de cititori. Implicarea crescută a italienilor este răsplătită prin oportunitatea de a coordona acțiunile fanilor, prin produse Durex, gadget-uri și invitații VIP la petrecerea de final. Iar kit-ul ambasadorului și training-ul LoveVille sunt “armele” pe care le au la dispoziție pentru a-și conduce orașul spre victorie.

Intenția de a lansa o ediție specială de prezervative, pentru a celebra cele 15 orașe participante de anul trecut a generat un adevărat buzz în mediul online.
Astfel, prezervative inspirate din preparatele culinare tradiționale, ale fiecărui oraș s-au dovedit a fi o provocare pentru fanii Durex. Ca răspuns la dorința de implicare a concurenților de anul trecut, Durex pregătește şi anul acesta o serie de activări supriză.

Petrecerea de la final va avea loc în orașul învingător și va fi dedicată celui mai iubăreț oraș, alături de aproximativ 3000 de invitați și o nouă ediție de prezervative, dedicată competiției LoveVille.

73% dintre italieni cred că sexul oferă cea mai bună stare de spirit, însă numai 8% declară că sunt mulțumiți de viața lor sexuală.
În ciuda barierelor religioase, Durex a găsit oportunitatea de a îmbunătăţi acest procentaj mizând pe reputația de “latin lovers” a italienilor.   

2 luni de transpirație, o creștere semnificativă în vânzări și peste 850.000 de vizite în online. Campania LoveVille 2013 a adus în competiție 15 dintre cele mai importante orașe din Italia, în lupta pentru statutul de cel mai iubăreț oraș. Iar mixul canalelor de comunicare (campanii de radio și print, digital, PR și activități de guerrilla) a transformat competiția într-o “bătălie” a distracției erotice.

Crezi că românii ar “lupta” la fel de pătimaș pentru orașul lor?
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod