Catalin Botezatu, prima aparitie publica dupa operatia la inima!

A mers la galeria de arta sa admire haine imprimate cu tablourile pictoritei Alma Redingler.
Catalin Botezatu a avut aseara prima aparitie publica dupa operatia la inima pe care a suferit-o in urma cu doua saptamani. Vedeta a participat la evenimentul de lansare a colectiilor designerului Andreea Buga, ocazie cu care a admirat rochii elegante si haine sport-chic realizate din matase naturala imprimata cu detalii din tablourile pictoritei Alma Redingler.

Catalin Botezatu a ales ca prima aparitie publica de dupa interventia la inima sa aiba loc, nu la o prezentare de moda sau in club, ci la o galerie de arta, unde, intr-o atmosfera relaxanta, printre tablouri celebre, au fost expuse creatiile designerului Andreea Buga, sub brandul Argo, disponibile pe www.andreeabuga.ro.

“Ma simt bine. Am fost invitat aici de un prieten bun si mi-a placut ce am vazut. In special intentia de a promova arta prin intermediul modei, de a aduce tablourile superbe in atentia celor tineri si de a-i invita astfel sa treaca si pragul muzeelor”, declara Catalin Botezatu.

La evenimentul Andreei Buga au participat, printre altii, si Carmen Negoita, George Buhnici si sotia lui, Lorena, precum si pictorita Alma Redingler.

Andreea Buga isi propune sa aduca arta cat mai aproape de public si lanseaza doua linii vestimentare, casual sporty-chic si eleganta, ce includ piese din matase naturala imprimata cu tablourile pictoritei Alma Redlinger.

Poarta arta cu tine! Acesta este mesajul pe care ARGO, brandul pe care Andreea Buga il reprezinta, il transmite prin noile linii vestimentare.

Printurile folosite, desprinse din tablourile Almei Redlinger, se regasesc pe matasea naturala, care, in cazul liniei casual sporty-chic, este imbinata cu materiale dinamice precum jerseul, bumbacul texturat, matasea structurata si lana.

Colectia mixta casual sporty-chic, Fancy Canvas (feminina) si Fall Canvas (masculina), disponibila pe www.andreeabuga.ro, include tricouri, bomber jackets, pantaloni de trening, fuste si rochii sport, in croiuri si mixuri cromatice ce respecta tendintele actuale si sunt realizate din materiale delicate ce ofera lejeritate si permit pielii sa respire.

Sedinta foto de campanie, realizata pe stadion, vine sa sublinieze aspectul modern, practic si dinamic al pieselor vestimentare.

Colectia eleganta Fall New Silk este realizata in intregime din matase si pastreaza parfumul florilor si clipa naturilor statice bogat decorate din tablourile Almei Redlinger.

Modelele alese pentru fiecare imprimare - Macii, Orasul si Atelierul - sunt atent potrivite cu matasuri somptuoase si voaluri in nuantele toamnei pentru femeia care vrea sa fie frumoasa si sa poarte arta cu ea.

Toate piesele colectiei elegante, Fall New Silk, au fost fotografiate in Muzeul Storck din Bucuresti, casa devenita monument istoric, si transformate intr-o campanie de recunoastere si respectare a valorilor culturale.

“Ma emotionez si acum cand ma gandesc la prima fila citita din ‚Fresca vietii mele’ de Cecilia Cutescu Storck.
Aceasta doamna a timpurilor trecute m-a invatat sa imi fauresc cu mare mestesug colectia ca pe o opera de arta, opera simtita, gandita si vazuta cu multi ani inainte de a o face. La ea in atelier este scris deasupra usii crezul ei artistic pe care mi-l insusesc si eu: ‚Munceste, munceste si iarasi munceste’. Acest lucru il transmit mai departe tuturor tinerilor si ii invit sa vada puterea dragostei captata in frescele ce decoreaza interiorul, in tablourile vechi, in izvorul si gradina casei din strada Vasile Alecsandri, si toate sa ii faca sa descopere un Bucuresti pe care trebuie sa il iubesca”
, declara designerul Andreea Buga.

Bilete gratuite la muzeu pentru tineri

Pentru a stimula apetitul tinerilor pentru arta, Andreea Buga lanseaza cu aceasta ocazie campania „Arta e cool”. Astfel, oricine achizitioneaza o piesa din noua colectie va primi doua bilete de intrare la Muzeul Storck (Str. Vasile Alecsandri, nr.16, Bucuresti), unde este expusa colectia „Frederic Storck si Cecilia Cutescu Storck”, ce include incredibilele fresce si picturile originale ale Ceciliei Cutescu-Storck.

„Imi doresc sa vad cat mai multi tineri vizitand muzee si sa aprecieze din ce in ce mai mult arta plastica clasica si contemporana.
Este bine sa cultivam gustul pentru frumos si sa apreciem ceea ce este cu adevarat valoros si peren. Imi doresc ca ARGO sa fie o inspiratie pentru tineri si sa aduca arta cat mai aproape de noua generatie”, declara Andreea Buga.

Despre Andreea Buga

Andreea Buga a absolvit Facultatea de Design si, prin intermediul colectiilor vestimentare sub brandul ARGO, isi propune sa promoveze arta si artistii talentati. “Poti privi un tablou dar nu poti pastra momentul. Eu am vrut sa pastrez clipa pentru cei care simt matasea ca parte din eleganta si atitudinea lor. Colectiile mele realizate pana in prezent reprezinta ideea decupata din tablourile Almei Redlinger, alaiul florilor printate direct pe matase, si reprezinta spiritul artei contemporane aplicat prin creativitatea designului vestimentar”, declara Andreea Buga.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod