Cori Grămescu ne învaţă cum să slăbim în două săptămâni


Cel mai renumit instructor de fitness şi nutriţionist din România ne sfătuieşte ce să facem pentru a da jos trei kilograme fără prea mult efort.

Cel mai renumit instructor de fitness şi nutriţionist din România ne sfătuieşte ce să facem pentru a da jos trei kilograme în două săptămâni,  fără prea mult efort.

După mesele copioase de Crăciun şi Revelion, kilogramele acumulate încep să pună probleme din ce în ce mai mari. Pentru început, Cori Grămescu ne îndeamnă să stabilim un plan zilnic de 1.200 de calorii din surse alimentare sănătoase.
"Ca variante de proteine, trebuie să alegem carne slabă neindustrializată. Adică să consumăm carne de curcan, dacă se poate crescut la ţară, peşte de captură de dimensiuni mici (nu cel de crescătorie), viţel slab.  Trebuie să evităm grăsimile de origine animală, mai ales după excesele de sărbători. Alegeţi, aşadar, ulei de sâmburi de struguri, ulei de nuci, ulei de palmier, ulei MCT, ulei de seminţe de dovleac", explică nutriţionistul.

 

Cori Grămescu recomandă ca aproape toate mesele să fie bazate pe legume verzi: salate, broccoli, fasole verde, varză de Bruxelles, conopidă, spanac, sparanghel, andive, varză. "Nu uitaţi nici de rădăcinoase şi, în cantităţi mici, puteţi consuma roşii, dovlecei şi ardei. Acestea, din păcate, nu sunt în sezon şi sunt forţate să crească, pierzându-şi astfel o parte din proprietăţile nutritive. Ca fructe, puteţi alege citricele, care sunt în sezon şi sunt proaspete", ne sfătuieşte nutriţionistul.


Ea ne recomandă să avem zilnic trei mese plus o gustare formată dintr-un fruct. “La fiecare masă trebuie să consumăm 250 de grame de legume, 100-150 de grame de carne slabă şi o linguriţă de ulei neprocesat termic. Pentru a da savoare meselor putem apela cu incredere la condimente, iar prepararea alimentelor trebuie să fie cât mai simplă, la temperatură medie. Carnea se înăbuşă, se coace în cuptor sau se fierbe. Legumele se consumă pe cât posibil crude, iar uleiurile trebuie folosite la temperatura camerei."


Dieta trebuie să fie tot timpul îmbinată cu sesiuni de antrenamente la sala Lady Fit. "Trebuie să alegem antrenamente cardio intense. În acest sens, recomand TaeBo, Piloxing, Kangoo Jumps, sprinturile pe bandă, squash, spinning. Mergem la sală de 3-4 ori pe săptămână, ne hidratăm foarte bine şi putem, pentru a accelera eliminarea toxinelor, să facem şi una sau două şedinţe de saună sau împachetări cosmetice pe săptămână. Este important să consumăm minimum trei litri de apă pe zi în această perioadă şi să dormim măcar şapte ore pe noapte”, adaugă Cori Grămescu.


După recâştigarea greutăţii de dinainte de Sărbători putem reduce nivelul antrenamentelor sau putem adăuga încă o gustare formată din lactate sau nuci.
Cori Grămescu este cel mai renumit antrenor de fitness din România. Ea a ansat în premieră "Ultimate Pilates" şi "Piloxing şi Beam Fit by Cori Grămescu". Totodată deţine singurul atestat internaţional de Tae Bo din România.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • cristina pe 1 Feb 2012, 08:50
    dieta

    m-as bucura sa fiu in tara sa pot beneficia si eu de tine,as avea tare nevoie de tine.bravo pt ce faci.

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod