Concurenţă pentru Facebook: Ello promite siguranţă şi zero publicitate

Facebook are un concurent care promite mai multă siguranţă pentru utilzatori


Creativii din spatele reţelei Ello sunt designerul de biciclete Paul Budnitz, graphic designerii Berger & Föhr şi programatorii Mode Set.

Reţeaua ta de socializare e deţinută de companii. Fiecare lucru pe care îl postezi, fiecare prieten pe care ţi-l faci şi fiecare link pe care îl accesezi este urmărit, înregistrat şi transformat în informaţieEllo
Logo-ul are un iz de "V for Vendetta" - o faţă zâmbitoare neagră, fără ochi.
Pare să fie o referinţă la respectul pentru initimitate. Site-ul are şi o funcţie prin care îţi poţi acoperi faţa din fotografii cu logo-ul, asigurând anonimitate.

Fluxul reţelei de socializare este împărţit în două categorii: "Prieteni" şi "Zgomot". Prima oferă noutăţi pe larg despre oameni pe care îi cunoşti bine, iar a doua oferă bucăţi de informaţie destinate tuturor.

Există totuşi nişte semne de întrebare cu privire la confidenţialitatea şi siguranţa utilizatorului, precizează Mediafax.
Echipa Ello explică, în secţiunea de prezentare, că strânge "nişte informaţii" legate de vizita utilizatorului, informaţii care îi "ajută să înţeleagă cum folosesc Ello", astfel încât să poată face platforma mai bună. Informaţiile colectate vizează localizarea, limba, site-ul de provenienţă şi timpul destinat vizitei. Reţeaua foloseşte o "versiune specială anonimă" de Google Analytics pentru colectarea datelor vizitatorilor. "Dacă acest lucru nu te face să te simţi confortabil, oferim şi opţiunea de a refuza", mai informează ello.co.



Foto: Hepta

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod