Ai diabet gestațional? 9 idei de gustări sănătoase de la alte mame cu aceeași problemă

amalia-skelton
Ești însărcinată și ai fost diagnosticată cu diabet gestațional tocmai când aveai impresia că este în regulă să cedezi poftelor pentru brioșe sau prăjituri? Alte mame cu aceeași problemă îți dau idei pentru gustări apetisante, cu un indice glicemic scăzut.
Având în vedere că multe gustări conțin carbohidrați rafinați și zahăr poate fi dificil să te orientezi atunci când ai diabet gestațional și trebuie să obții variante cu puține glucide. Dacă ai avut deja cazuri de diabet în familie crește riscul unui asemenea diagnostic, dar oricum va fi un șoc tocmai din cauza impresiei generale că în timpul celor 9 luni poți mânca și lucruri care nu sunt adecvate pentru o dietă. Nu te îngrijora gândindu-te că va trebui să supraviețuiești numai cu brânză dietetică și migdale până la finalul celor 9 luni, ci aplică ideile altor mame.
Deși diabetul gestațional poate fi ținut sub control cu ajutorul dietei potrivite, poftele specifice sarcinii nu dispar și din acest motiv ai putea avea nevoie de un plus de voință pentru a respecta echilibrul dintre proteine și carbohidrați și a consuma multe salate și alimente mai puțin dulci decât ești obișnuită.

 
Iată care sunt gustările ideale în timpul sarcinii dacă ai diabet gestațional:

 
1. Calciu și opțiuni crocante

„Pentru mine a funcționat perfect această combinație. Am mâncat des iaurt grecesc simplu, brânză cremă de capră și variante maturate, nuci macadamia, caju și pecan, alături de porții consistente de unt de arahide și de migdale”, povestește Helen.

 
2. Sare de mare, ciocolată și nuci

„Ciocolata neagră, nucile și sarea de mare granulată m-au făcut să uit de pofte și să respect indicele glicemic potrivit. Am reușit să consum mese cu multe legume și cereale integrale pentru că la final mă puteam răsfăța cu 2-3 pătrățele de ciocolată neagră.
Între mese gustam înghețată care conținea ciocolată neagră, preparată fără zahăr.
Nucile, migdalele și chips-urile de ciocolată mi-au plăcut foarte mult și le-am putut consuma fără să mă simt vinovată”
, povestește Rachel, o altă mamă cu acest diagnostic.

 
3. Shake-uri proteice

„A trebuit să consum shake-uri proteice la micul dejun pentru că aveam mereu glicemia foarte ridicată dimineața, dar mai târziu luam un mic dejun normal”, spune Caroline.

 
4. Mere cu unt de arahide

„De fiecare dată când mi se părea că nu mai rezist poftelor luam un măr, îl tăiam felii și îl combinam cu unt de arahide și scorțișoară. Așa am trecut zâmbind peste toată perioada de 9 luni”, spune Jocelyn.

 
5. Guaccamole

„Când mă plictiseam foarte tare de gustul biscuiților sau al cerealelor integrale le amestecam direct cu guaccamole și lămâie și nu mai aveam impresia că am un regim plictisitor, cu o cantitate redusă de carbohidrați”, spune Sarah.

 
6. Sandvișuri cu parmezan și carne de curcan

„Pentru gustări am cumpărat pâine integrală, parmezan ras și am rumenit carne de curcan pe grătar. Nu m-am simțit deloc privată de gustul bun și consum aceste sandvișuri și acum, după ce am născut”, spune Leah.

 
7. Humus și unt de arahide

„Pentru a nu ceda în fața dulciurilor am recurs la unt de arahide cu banane sau humus cu legume crude. Nu mi s-a părut o interdicție majoră, ci chiar am văzut că am mai multă energie decât de obicei dacă mănânc în acest stil”, spune Corinne.

 
8. Popcorn

„Popcornul este soluția ideală pentru a avea impresia că mănânci mulți carbohidrați, dar de fapt să consumi cereale integrale. Condiția este să ocolești variantele de la cinematograf sau de la mall și să-l prepari chiar tu, fără sare, unt sau ingrediente dulci.
Poți adăuga numai ulei de măsline, dar este delicios în orice moment al zilei”
, spune Beth.

 
9. Brioșe cu ou

„Simțeam mereu nevoia de brioșe dulci, așa că am început să prepar o variantă utilă pentru mine. Mi-am luat o tavă specială cu forme pentru brioșe, pe care le umpleam cu ou până la jumătate, apoi continuam cu legume, friptură slabă, semințe sau fructe”, spune Marie.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată