Postul Craciunului

Meniu de post. 5 idei pentru un mic dejun rapid

Meniu de post. 5 idei pentru un mic dejun rapid

Zilele de post pot să fie o adevărată provocare dacă eşti obişnuită să-ţi începi ziua cu lactate, mezeluri sau ouă. Descoperă câteva idei pentru un mic dejun rapid!
Postul Crăciunului. Meniu raw vegan pentru o zi în care nu mănânci de dulce

Postul Crăciunului. Meniu raw vegan pentru o zi în care nu mănânci de dulce

Budinca de chia cu lapte vegetal este ideală la micul dejun, asigurând o mulţime de nutrienţi de care organismul tău are nevoie.
Postul Crăciunului. 5 reţete de pizza vegană ca să-ţi astâmperi pofta

Postul Crăciunului. 5 reţete de pizza vegană ca să-ţi astâmperi pofta

Descoperă câteva idei interesante pentru a savura împreună cu familia un preparat potrivit pentru zilele în care nu mănânci de dulce.
Postul Crăciunului: 5 idei de mic dejun care respectă tradiţia

Postul Crăciunului: 5 idei de mic dejun care respectă tradiţia

Zacusca şi hummusul pot să fie o alternativă hrănitoare la pateul vegetal din comerţ pe care îl consumi adesea în zilele în care nu mănânci de dulce.
Postul Crăciunului: Ce să mănânci la micul dejun ca să eviţi lactatele

Postul Crăciunului: Ce să mănânci la micul dejun ca să eviţi lactatele

Hummus-ul sau pasta de năut are un conţinut ridicat de proteine şi calciu, înlocuind produsele de origine animală. Descoperă şi alte reţete săţioase!
3 reţete vegetariene pentru sezonul rece

3 reţete vegetariene pentru sezonul rece

Sezonul rece aduce dupa sine o multime de schimbări care se reflectă şi în deciziile noastre alimentare. Acum simţim nevoia unei cantităţi mai generoase de alimente, adesea cu un conţinut mai mare de grăsimi, aşa cum organismul ne poate cere mai multe produse bogate în vitamina D.
Postul Crăciunului: 5 reţete delicioase pentru o cină rapidă şi uşoară

Postul Crăciunului: 5 reţete delicioase pentru o cină rapidă şi uşoară

O salată cu fasole verde, porumb şi ceapă roşie este delicioasă, se prepară foarte repede şi poate să fie asociată cu diverse cereale pentru un plus de saţietate.
Postul Crăciunului: 5 reţete de budinci fără lapte pentru micul dejun

Postul Crăciunului: 5 reţete de budinci fără lapte pentru micul dejun

Quinoa este o proteină completă şi o sursă bună de calciu, fiind potrivită pentru masa de dimineaţă. Se poate mixa în blender cu nuci şi fructe.
Postul Crăciunului: 5 reţete săţioase pe care le prepari în 15 minute

Postul Crăciunului: 5 reţete săţioase pe care le prepari în 15 minute

Eva.ro îţi oferă câteva idei de mâncăruri sănătoase, care ţin de foame şi pe care le poţi include în meniul tău. Încearcă năutul în diverse combinaţii!
Postul Crăciunului: 13 alimente pe care să le consumi ca să nu-ţi distrugi sănătatea

Postul Crăciunului: 13 alimente pe care să le consumi ca să nu-ţi distrugi sănătatea

Fasolea boabe ar trebui să fie primul ingredient din lista de cumpărături, deoarece oferă saţietate şi nutrienţi esenţiali.
Retete manastiresti, de post (I)

Retete manastiresti, de post (I)

La manastire, mancarea de post este mai buna decat cea "de dulce". Iata cateva retete oferite de maicuta Ileana, de la Agapia