Cand brandurile de pe Internet ajung in viata reala

Ca suntem cu totii ancorati in mediul online nu mai este demult un secret si nici un lucru senzational. Internetul ne face tuturor viata mai usoara, incepand cu munca si terminand cu distractia...
Ca suntem cu totii ancorati in mediul online nu mai este demult un secret si nici un lucru senzational. Internetul ne face tuturor viata mai usoara, incepand cu munca si terminand cu distractia; de aceea, nu e de mirare ca unele dintre brandurile care s-au nascut pe Internet sa "coboare" si in viata reala.

Sigur ai vazut persoane care isi promoveaza site-urile sau blogurile purtand tricouri personalizate, pe care si-au scris adresele acestora. Probabil ca stii macar un tanar care are un tricou cu mesajul "Sometimes, when I'm alone, I google myself" ("Uneori, cand sunt singur, ma 'caut' pe Google" - si, daca tot am deschis paranteza, trebuie spus ca, de cativa ani buni, in limba engleza exista verbul "to google", care inseamna "a cauta pe Google"; fenomenul Google a ajuns, deci, si in dictionar).

Brandurile de pe Internet se mai gasesc printre noi, "offline", si pe produsele personalizate pe care le folosim: un tricou, o cana, un mouse pad, poate un pix sau un breloc cu sigla unui site; sunt peste tot.

Designerul spaniol Ignacio Pilotto vine cu o idee exceptionala: un abtibild care transforma orice televizor in YouTube.
Autocolantul cu sigla YouTube se lipeste in coltul din dreapta jos al ecranului televizorului. Probabil ca nu este recomandat sa incerci asta pe o plasma sau pe un televizor cu ecran LCD, dar daca ai acasa un televizor mai vechi si esti fan YouTube, cu autocolantele create de Ignacio Pilotto poti transforma emisiunile oricarui post de televiziune intr-un video de pe YouTube.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod