Gabriel Cotabiţă, în stare critică: Artistul a fost găsit inconştient într-un hotel

Gabriel Cotabiţă a fost resuscitat de un echipaj SMURD care l-a transportat apoi la Spitalul Floreasca

Gabriel Cotabiţă, care s-a născut pe 1 noiembrie 1955, la Craiova, este cântăreţ de muzică uşoară şi pop-rock, prezentator, producător muzical şi de televiziune. De asemenea, este solistul formaţiei VH2 şi a fost membru al cunoscutului grup rock Holograf, în anii 1980. Împreună cu Holograf a lansat, în anul 1984, albumul "Holograf 1".

Artistul a jucat în filmul muzical "În fiecare zi mi-e dor de tine", de Gheorghe Vitanidis, muzica fiind semnată de George Grigoriu şi Ionel Tudor.

De asemenea, figurează pe coloana sonoră a peliculei "Rezervă la start", de Anghel Mora, muzica fiind compusă de Adrian Enescu.

De-a lungul carierei, Gabriel Cotabiţă a lansat mai multe albume, printre care "Formaţii rock 5" (cu formaţia Redivivus, album colectiv), "Holograf 1" (cu formaţia Holograf), "Noapte albastră", "Noi rămânem oameni", "Prima iubire şi ultima", "În fiecare zi mi-e dor de tine" (cu Marina Florea), "Prizoner", "Viaţa e un cazino", "Greatest Hits" (cu formaţia VH2), "Dacă n-ai iubi" (cu formaţia VH2), "Fărâme de tandreţe", "2" (cu formaţia VH2) şi "25 de ani de nopţi albastre - Best of Gabriel Cotabiţă".