Colecția pentru primăvara lui 2015 de la Louis Vuitton păstrează un aer retro

Desingerul Nicolas Ghesquiere a îmbinat accente tradiționale cu cele mai noi tendințe în modă și a făcut cele mai neobișnuite combinații de texturi și materiale

Un nume ca cel al casei de modă Louis Vuitton are nevoie de idei dintre cele mai spectaculoase pentru a se menține în top, iar desingerul Nicolas Ghesquiere se pare că este persoana potrivită pentru această dificilă misiune. 

Asta o demonstrează colecția realizată pentru primăvara anului viitor, care îmbină perfect trecutul cu ideea viitorului. S-au folosit multe elemente ale anilor '70 într-o combinație neobișnuită de materiale și texturi.

De asemenea, un element pregnant al întregii colecții este dată de dungi, care "bat" în toate direcțiile și sunt realizate din piele, în special din piele lăcuită, dar și din țesături transparente sau dantelării. Desingerul nu s-a ferit să folosească și catifeaua, iar culorile pregnante în afara clasicelor alb și negru au fost verde, vișiniu, albastru și gri.

Ideea de retro respiră cel mai mult din linia hainelor – cum ar fi și talia înaltă a pantalonilor – iar cea futuristă, în special, din imprimeurile folosite, benzile lăcuite, fermoarele, penele.

Piesele care mi s-au părut cele mai interesante au fost gecile de piele colorata și lăcuită în dungi vericale și orizontale și rochiile realizate asemănător, dar și pantalonii albi de piele cu imprimeuri dintre cele mai neobișnuite de la solniță la mașini.

În aceeași notă au fost prezentate și câteva fuste și rochii. 

Cizmele și ghetele lăcuite cu accente geometrice, fie de aceeași culoare, fie din petice de diverse culori, au atras atenția fără a fi nimic țipător la ele.

Doar mult clasic cu mult nou, îmbinat cu mult bun gust. 

Iar colecția de genți iese și ea din tiparele brandului, folosindu-se în afară de acel logo tubular LV pe unele dintre genți și culori neobișnuite, ceea ce este o premieră pentru această casă de modă.

Tot în premieră s-a folosit un print cu monograma clasică în roșu și negru.

Toate acestea ne fac să vedem Louis Vuitton ca un brand care este în căutarea unei noi direcții, a unor noi emoții.   

 

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod