Aventura unei nopti de vara. Pro sau contra?

O aventura de o noapte i se poate intampla oricui... Mai ales acum, ca este vara, iar ispitele sunt la tot pasul. De cele mai multe ori, aventurile de o noapte implica...
O aventura de o noapte i se poate intampla oricui... Mai ales acum, ca este vara, iar ispitele sunt la tot pasul. Imagineaza-ti urmatorul scenariu: esti la mare, fara iubit (pentru ca tocmai te-ai certat cu el), iar gasca de prieteni iti propune sa mergi in noul club care s-a deschis pe plaja. Te gandesti ca este o idee buna, pentru ca iti doresti sa te distrezi la maximum si vrei sa iti mai iei gandul de la relatia pe care tocmai ai incheiat-o.

Aici, il remarci pe el. Are trup de Adonis si ceva din Justin Timberlake, artistul tau preferat. Vine la tine, iti ofera ceva de baut si te provoaca la o conversatie. La sfarsitul petrecerii, se ofera sa te conduca in camera de hotel sau te invita la o plimbare pe plaja. Incepe sa te sarute insistent si este clar ca te doreste. Ce faci in acest moment? Accepti aceasta aventura sau nu?

De cele mai multe ori, aventurile de o noapte implica doua persoane care nu se cunosc dinainte. Exista, bineinteles, si situatii cand se intampla intre doi amici, lucru care poate afecta in mod negativ relatia de prietenie sau, acesta "mica aventura", poate evolua intr-o frumoasa relatie de dragoste.

Atractia fizica este conditia suficienta a unei aventuri de o noapte, fara obligatii. Daca esti o persoana cu prejudecati, aceasta mica escapada te va urmari mult timp, te vei simti vinovata fata de tine (si fata de iubitul tau, in cazul in care exista), desi momentele petrecute intre tine si acel necunoscut au avut o intensitate maxima. Daca dupa aceasta noapte fierbinte iti vei dori sa mai traiesti astfel de clipe alaturi de noua "cucerire", dar el te va considera doar o aventura de o noapte?

Exista barbati care ar vrea o relatie de lunga durata cu o femeie care cedeaza asa usor? Poate faptul ca te-ai culcat cu el din prima seara nu se numara printre calitatile pe care el si le doreste de la o femeie cu care vrea ceva serios. Dar tu? Iti poti imagina o relatie de lunga durata cu barbatul alaturi de care te trezesti a doua zi si, poate, nici nu stii cum il cheama?

Daca doresti sa ramana o simpla aventura, incearca sa nu te implici prea mult, nu ii cere numarul de telefon si nu termina  conversatia "de dupa" cu replici de genul "Vorbim mai tarziu" sau "Ne vedem pe plaja", menite sa ii dea speranta ca va veti revedea. Daca esti ferm convinsa ca nu il vei mai revedea niciodata, in mod sigur nu vei duce grija eventualelor tensiuni sau a barfelor.

In acest caz, orice aventura cu un coleg de serviciu sau un prieten este interzisa. Daca aceasta aventura se dovedeste a fi pe placul colegului/prietenului, iti va fi foarte greu sa scapi de insistentele lui, iar daca aventura va fi un dezastru, atat pentru tine cat si pentru el, va fi foarte jenant cand va veti reintalni.

Trebuie sa pui in balanta si sa analizezi toate aceste situatii, chiar daca in acele momente nu mai gandesti "limpede". In orice caz, daca se intampla sa ai o aventura de o noapte in acesta vara torida, nu uita sa te protejezi. Este cel mai important lucru! Prezervativul trebuie sa fie indispensabil in aceasta vara (si nu numai). Elimini, astfel, riscurile infectarii cu diferite boli cu transmitere sexuala si, chiar, o sarcina nedorita.

Nu trebuie sa accepti o aventura de o noapte doar pentru a te razbuna pe iubitul cu care te-ai certat sau care te-a neglijat. Nu vei face decat sa pari disperata, iar acest lucru nu face bine, nici tie, nici lui si nu rezolva problemele pe care le ai in cuplu. O astfel de aventura nu iti reconfirma feminitatea. Tu oricum esti o persoana care arata bine si este foarte sexi! Trebuie sa ai incredere in tine si sa incerci sa ii comunici iubitului care este problema.

Intr-o aventura de o noapte, ambii parteneri urmaresc sa atinga propria satisfactie, niciunul dintre ei nu poate fi generos. Este adevarat ca energia sexuala si spontaneitatea sunt punctele fortele ale sexului de o noapte, dar, parca relatia stabila este mai "dulce". Cei doi stiu ce ii place fiecaruia, satisfactia fiind impartita la doi.

Oare cum sunt catalogate aceste femei care se lasa conduse de hormonii infierbantati in valtoarea unei nopti varatice de amor? Sunt disperate? Usuratice? Ar trebui sa iti fie mila de ele sau, din contra, sa le admiri? Sau ar trebuie sa le condamni? Poate sunt doar niste femei, ca noi toate, care simt o nevoie acuta a unei "dezlantuiri".

Exista cazuri in care femeia, implicata intr-o relatie foarte lunga, nu se mai simte satisfacuta, implinita si este foarte plictisita, se arunca in bratele primului sosit, in speranta ca va gasi acea satisfactie si implinire de care ducea lipsa. Se simte libera si dispusa sa incerce orice, numai pentru un minut de intensitate.

Ai avut vreodata o aventura de o noapte? Ce ai facut? Ai mascat-o discret pentru ca iubitul tau sa nu isi dea seama sau i-ai povestit acestuia, ati incercat sa rezolvati problemele de cuplu si ai continuat relatia cu iubitul? Sau tii si acum acest secret?  

O relatie implica, pe langa multe altele, sinceritate, comunicare si respect reciproc. "Minciuna are picioare scurte", iar acest gen de secrete nu ar trebui sa existe intr-o relatie serioasa. Fiecare are fantezii, unii dintre noi chiar foarte multe, dar nu este musai sa le punem in aplicare, mai ales daca il iubesti pe cel de langa tine.

In fond, tu esti cea care alegi! Daca o aventura de o noapte, in aceasta vara, crezi ca te face fericita si implinita, esti libera sa o faci, dar nu uita sa folosesti un lucru esential, prezervativul!
 

Comentariile 51-80 din 80

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • me pe 10 Iul 2008, 10:04
    contra

    sa faci dragoste cu 3 barbati iar apoi cu sotul nu suna a prostituata tarfa sau astea?nu vi se pare?eu sunt impreuna cu logodnicul meu de 4 ani urmeaza sa ne casatorim sh n am indraznit sal insel sau sa ma sarut cu alti barbati inafara de el asta inseamna respect pentru persoana iubita iar tu dak ai facut asa cva inseamna k n ai respect fatza de omul cu care iti imparti viata din toate punctele de vedere nu e bn ce facetzi

    0
    0

  • eu pe 9 Iul 2008, 13:23
    prefer sa'mi para rau ptr ceea ce am facut decat ptr ca am ezitat

    Atata timp cat ceea ce faci o faci cu cap...inseamna ca ai motive solide ptr care actionezi... S'a intamplat vara trecuta in vacanta,la mare..unde am cunoscut un baiat chipes....la'nceput mi'am zis ca nu merita ...si ca am sa'l astept pe prietenul meu sa vina de peste hotare...dar zilele trecea si atractia era tot mai mare...cerebrala fiind de fel...mi'am adunat in minte motivele ptr care as raspunde la avansurile barbatului in cauza...mi'am dat seama in primul rand ca ma simt atrasa....iar mai tarziu...mi'am zis ca trebuie sa profit de ocazie ptr ca u stiu daca voi mai avea tupeul vreodata ptr asa ceva...dar cel mai important...am mers pe principiul meu de baza...mai binema caiesc ptr ce am facut decat ptr ca am ezitat.....a fost superbe noptile alaturi de el....din start am stablit ca petrecem aceasta vacanta impreuna...dar la sfarsitul ei...nu ne cunoastem...nu ne'am vazut niciodata si fiecare se intoarce la viata lui de odinioara....vreau sa recunosc ca anume aceasta limita ....a facut sa devina totul mult mai incitant,palpitant,intens....nu regret nimic...ba mai mult....am sa pot da un asfat sfatui copilului(cand il voi avea).Nu in ultimul rand....folositi protectie la maxim !Va pup!

    0
    0

  • cristina2008 pe 9 Iul 2008, 13:23
    pt voi

    sincer nu sunt de acord cu iubirea de vara ,toate se platesc pe lumea asta ,mai bine cumpatat deoarece traiesti o aventura de senzatie si ceva de neuitat ,dupa o perioada aceasta adrenalina se duce si ramai cu pacatele.mai ales daca ai o relatie il tradezi pe cel cu care esti si trebuie sa te uiti in ochii lui.

    0
    0

  • laura2008 pe 9 Iul 2008, 09:28
    si eu

    si eu am trait o data in viata o aventura de o noapte, a fost fantastic, minunat, tot ce am visat vreodata, mi-am intalnit atunci trupul si sufletul ( ??) pereche, a ars total in doar 8 ore intunecate. Abia dupa aceea, cand trenul deja pleca mi-am adus aminte sa-l intreb cum il cheama............... 8 ore in care am devenit femeie, femeia care sunt acum, 8 ore in care am inteles brus ce inseamna iubire, sex, relatie, viata, fericire, tot. Multumesc pentru tot '' Chitara'' - iubirea mea de 8 ore

    0
    0

  • lila pe 9 Iul 2008, 07:29
    pt mormoloc

    dar care au fost anselate ce sa faca? a-ti spun eu....toata viatza cauta un barbat cu care sa se potriveasca si sa faca dragoste fara sa le pese ca vor mai fi anselate orcum acesta din urma e unstrain fata de cel de langa tine .

    0
    0

  • gineta pe 9 Iul 2008, 07:22
    eu

    Si eu am avut o aventura. Dar va marturisesc ca nu-mi amintesc deloc ca de ceva de neuitat, desi a fost super. Era un animal bine(si eu la fel). Intoarsa langa sotul meu am simtit la dublu acea caldura infinita care te topeste si-ti aduce lacrimi in ochi. N-a stiut niciodata si nu-mi pare rau. De aceea, cred ca numai unde nu e iubire deplina pentru partenerul conjugal, apare sentimentul de 'de neuitat". Si sotul meu a avut o aventura(poate aventuri). Eu am aflat si, dupa multe discutii, stiu de la el ca dupa o astfel de aventura, barbatul(care-si iubeste sotia) vede persoana respectiva ca pe un trup strain ce nu-i mai spune nimic "dupa".

    0
    0

  • mormoloc pe 9 Iul 2008, 00:12
    pt luiza

    nu cred ca nu face rau nimanui pt ca adevarul se afla mai devreme sau mai tarziu si nu cred ca merita nimeni sa fie inselat tie ti-ar placea sa fi inselata chiar si pt o noapte?

    0
    0

  • mormoloc pe 9 Iul 2008, 00:10
    "Trupul e comercial",

    nu sunt de acord cu asta inseamna ca nu dam 2 bani pe corpul nostru?vai cu atata usurinta vb de aventrurile de o noapte de inselat?incat stau si ma gandesc mai exista iubire respect fata de persoana iubita,de tatal copiilor tai de juramintele facute,toate nu mai au valoare?

    0
    0

  • Rosmarin pe 8 Iul 2008, 19:09
    alex

    ai dreptate in ceea ce ai afirmat mai sus,asa este....eu prefer iubitul meu si stiu f bine cat de bun e si ce senzatii tari imi ofera deci aventurile nu cred ca sunt asa de bune..pt mine ..daca voi celelalte le doriti f bine e treaba voastra...

    0
    0

  • Alex pe 8 Iul 2008, 15:41
    @ Luiza

    Luiza cati ani ai? :)

    0
    0

  • luiza pe 8 Iul 2008, 14:01
    o aventura nu face rau nimanui

    consider k orice femeie are momente in care si'ar dori sa se "dezlantuie" chiar dak asta inseamna relatii extra conjugale si o aventura nu cred k face rau nimanui...bravo fetelor tineti'o tot asa;)

    0
    0

  • Alex pe 8 Iul 2008, 13:11
    Parere de barbat de asemeni

    Dk ai ajuns sa ai o aventura de o noapte cu un alt barbat inseamna ca persoana langa care traiesti nu este persoana potrivita . Eu am 26 de ani si am avut cateva prietene ( mi-ajung degetele de la ambele maini ca sa le numar ) , dar fiecare femeie din viata mea a insemnat ceva pt mine si nu am simtit nevoia sa o insel cu alta persoana .Superficialitatea unui om sau lipsa de profunzime a sentimentelor lui duc la asemenea lucruri , pentru simplul fapt ca sotul/copiii nu or sa afle pentru ca tu minti fara nici un fel de regret.Dar de fapt te minti pe tine , la fel ca persoanele care se casatoresc cu cineva pentru ca persoana respectiva le accepta sau fac copii pentru ca mai au putin si depasesc varsta la care mai pot face .Daca tii cu adevarat la o persoana cred ca o viata e prea putin sa te poti bucura cu adevarat de ea , de persoana de langa tine .Chiar daca acum sunt singur nu simt nevoia de aventura dupa aventura , pentru ca stiu ca o astfel de persoana este doar de suprafata ,probabil si cu o educatie mai putina. Multa lume confunda dragostea cu atractia si apoi se amageste si are o viata in care cauta si pierde cu adevarat esentele ei

    0
    0

  • Gosho pe 7 Iul 2008, 18:14
    parere de barbat

    Hello, Ehei, dragii mosului, daca vrei sa consumi poti sa consumi, dar daca vrei sa fii fericit, cam greu cu mai mult de-o femeie intr-o viata de om. Am citi intr-o carte ca lucrul cel mai dificil cu sexul e sa-l separi de dragoste, si fir-ar sa fie, asa e. Tot trebuie sa spui cum te cheama, sa zimbesti, sa maninci o prajitura si un suc. Sa spui ce muzica si ce actor iti place. Si astea sunt suficiente ca sa iubesti un pic. Si daca incerci sa nu iubesti, omori o parte frumoasa din tine putin cite putin. A la longue, ce fel de om ramai? Meriti sa fii iubit / iubita, nu consumata. Sfaturi pentru fiica-mea: inainte sa o faci, sa te gindesti. Sa fie o decizie, nu luatul pe val. Sfaturi pentru fiu-meu (desi n-am): Nu gindi in scheme. Era o vreme cind oamenii nu faceau baie fiindca credeau ca le dauneaza sanatatii. Si o chestie amuzanta: noi baietii, ne laudam unii la altii cu aventurile noastre, ce le-am facut, cum "o aveau" etc. Dupa care ne casatorim cu ele. Ma gindesc cu groaza ce porcosenii am debitat si eu despre gagica mea mai acu' vreo douazeci de ani... Prin urmare si sex din prima ca nu se stie ce iese. Acum douaj'de ani din prima luna era cam repede. Da' le-am iubit apoi si am ramas cu ele. Acum ce-i invatam pe baieti? Luckily, n-am baieti, spusei. Eu cred ca ei vor incerca oricum, si fetele mele si baietii vostri macar ca experienta. Si fiindca citesc pe site-ul asta si vad asta in toate filmele. N-ati vazut destule? Iubiri ca-n filme sfirsite in lacrimi si mihnire si depresie? Si "coup-de-foudre" care sunt impreuna in baston acum? Raspundeti cinstit la chestionarul de mai jos si apoi puneti-l in magneti pe frigider, ca sa-l vada si copiii: 1. Dupa parerea dvs., ati facut sex cu sotul / sotia dvs.: a) prea devreme b) devreme c) la tanc d) era timpul e) cam tirziu, hir'ar... 2. Parerea sotului/sotiei dvs., este ca ati facut sex: a) prea devreme b) devreme c) la tanc d) era cam timpul e) cam tirziu, hir'ar... 3. Dupa parerea soacrei dvs. ati facut sex cu sotul / sotia dvs.: a) ... b) etc. Eu tocmai m-am intors de la mare cu iubita (am fugit citeva zile fara cele mici) si am chef de blogareala, dupa cum vedeti, nu de munca. Toate cele bune.

    0
    0

  • lila pe 7 Iul 2008, 17:07
    cu masura

    anayd.. te poti andragosti ... dar peste 40 de ani mai ponderat nu? a-ti vezi de casa si familie nu trebue sa o ei razna ne comportam normal ce zici? eu zi ca se poate .

    0
    0

  • lila pe 7 Iul 2008, 14:50
    strict secret

    draga vio daca ti se antampla sa ai o aventura chear si de o noapte cu un barbat pe care al doresti si invers e ceva de neuitat dar asta nu anseamna ca o sa afle si sotul si copii nostri fii serioasa .....se poate...

    0
    0

  • vio pe 7 Iul 2008, 11:56
    atentie

    Daca printre voi sunt mame care au fete imaginati-va influenta pe care o are asupra lor articolul cu tot cu comentarii. Cum puteti trata cu asa usurinta "aventurile" de o noapte si relatiile extraconjugale? Daca nu pentru voi macar pentru copii vostri ar trebui sa va doriti stabilitate. Iar o casnicie dublata de o relatie extraconjugala nu e casnicie !

    0
    0

  • anayd pe 7 Iul 2008, 11:12
    pt ada

    dar daca te indragostesti de aventura ta de o noapte? daca iti place atat de mult incat nu mai poti uita?

    0
    0

  • lila pe 6 Iul 2008, 21:36
    pt ada

    daca antalnesti barbatul din visurile tale (sa fim serioase toate visam la fat frumos pe calul alb) sil antalnesti la 44 ani chiar si pt o noapte ce ai face ? nu ai uita putin de babalaul deacasa ?ca pe vremea noastra ohoho nu te maritai chiar cu cel visat ......si fiecare avem motivele noastre

    0
    0

  • ada pe 6 Iul 2008, 13:18
    trupul e comercial

    va vad oameni seriosi,sunt de acord ca sexul e important in viata, dar nu toata viata noastra sa fie modelata dupa asta...nu te complica pentru cateva clipe de placere, ritmul dezorganizat de viata poate avea consecinte fie asupra copiilor nostri, fie asupr noasra la batranete...cauta-ti un sot capabil, care sa-ti ofere TOT ce ai putea visa

    0
    0

  • gloria pe 4 Iul 2008, 18:03
    ntz!

    pai e mai usor sa ai o aventura de o noapte, asa iti rezolvi "problema" inainte de a cunoaste cu adevarat individul...daca ai ajunge sa il cunosti poate nu ti-ar mai placea chiar asa de tare incat sa faci sex cu el..si..rahat!! ar fi pacat sa ramai cu problema nerezolvata.. asa ca, inainte ca orbi ca tre' sa ne reglam hormonii.. patetic..curvia ramane curvie indiferent de moda sau de epoca si este un lucru rau atat pt femei cat si pt barbati. in curand nu vom mai avea pt ce ne simti vinovati!!! le "legalizam" pe toate ca sa avem constiinta impacata, noi stim ce facem!! si de cand constiinta=prejudecata???

    0
    0

  • f....c pe 4 Iul 2008, 15:59
    foarte tare....

    ce vrea o aventura de o noapte si cine o pune in practica este cu adevarat cool............................. vrea cineva o aventura cu mine.... doar fete.....nu pot cu baietii ..... imi pare rau..... astept.....

    0
    0

  • Florance pe 4 Iul 2008, 14:24
    Unde sunt femeile credincioase de demult?

    Dati-mi voie sa va contrazic. Eu nu sunt de acord cu voi. Mi-ar placea sa cred ca glumiti in ceea ce priveste afirmatiile pe care le-ati facut mai sus. Am 33 de ani si sotul meu a fost, este si va ramane singurul barbat din viata mea. Eu cred in respectarea juramintelor de la casatorie si cred ca relatia sexuala este mai mult decat a-ti regla hormonii, asa cum zicea o colega de serviciu, si asta nu se poate face decat in cercul intim al casatoriei intre doi oameni care se cunosc foarte bine si care se iubesc.

    0
    0

  • bubulina pe 4 Iul 2008, 14:20
    aventura

    O aventura de o noapte i se poate intampla oricui... Mai ales acum, ca este vara, iar ispitele sunt la tot pasul. Imagineaza-ti urmatorul scenariu: esti la mare, fara iubit ....FARA IUBIT , asa ar mai merge daca este atractia mare.

    0
    0

  • florentina pe 4 Iul 2008, 10:12
    SENTIMENT DE O SEARA

    DACA NU CUNOSTI BINE PERSOANA NU FACI PASUL DE A TE SI CULCA CU EL.DACA ESTE UN DOMN LASA LUCRURILE SA MEARGA DE LA SINE SI ANUME SA VA MAI CUNOASTETI SI NUMAI DUPA ACEEA URMEAZA CEVA MAI INTIM CU EL. TIMPUL REZOLVA MULTE SI ATI DA DE GANDIT IN A FACE PASUL ,DA SAU NU,

    0
    0

  • wella pe 3 Iul 2008, 12:03
    elena...

    m-a pocnit o curiozitate: cei 3 barbati saptamanali sunt aceiasi in fiecare saptamana sau sunt altii de fiecare data? pentru ca, daca sunt aceeasi in fiecare saptamana se cheama ca ai 3 relatii serioase/stabile! (te intreb serios, fara malitiozitate) :)

    0
    0

  • wella pe 3 Iul 2008, 11:18
    elena....

    :)))))))) good point!!

    0
    0

  • felli pe 2 Iul 2008, 21:04
    aventuri de-o noapte

    bravo fetelor .sant mai mica putin decat voi o sa va urmez sfatul ,cand va fi cazul.nu am avut nici o relatie extra conjugala ......dar nu-i timpul pierdut

    0
    0

  • elena pe 2 Iul 2008, 19:11
    numai o noapte

    Eu um 49 de ani dar numai ptr.o seara nu se merita incurcaturi.Ma ard de 3 ori pe saptamana cu 3 barbati (diferiti bineinteles) iar sambata acasa cu sotul si totul e OK. Incercati si nu o sa va para rau.Ne mai auzim.

    0
    0

  • Otilia pe 2 Iul 2008, 18:52
    simplu

    la cei 36 de ani ai mei... stiu ca sunt momente cand e bine sa accepti simplu o aventura pe care ti-o doresti...sau care pur si simplu ti se intampla...daca exista atractie. Si s-o lasi sa se intample SIMPLU...fara planuri de viitor, fara remuscari, fara reprosuri...doar sa traiesti momentul. Si apoi sa te bucuri de amintirea lui..si, eventual, de magia unei prietenii deosebite pe care el o poate crea.

    0
    0

  • lila pe 2 Iul 2008, 14:57
    ATENTIE

    la cei 44 de ani ai mei sunt de acort cu asfel de aventuri dca exista atractie ce ar mai trebui? nu trebue sa ne para rau sau sa ne simtim vinovate .mai tarziu regretam ca nu am facuto ,important esa nu facem pe nimeni sa sufere pt asta ok?

    0
    0
Pagina « 1 2 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod