Un nou concept de magazin

18 Aprilie 2011
Facebook Twitter Comenteaza
Un nou concept de magazin
Două dintre filialele BILLA au trecut cu brio procesul de remodelare. Este vorba de magazinul din Bucureşti, (Barbu Văcărescu 154-158) şi magazinul din Timişoara (Bulevardul Liviu Rebreanu 145-147).

În cadrul acestui proces întreaga arhitectură interioară a fost regândită, accentul căzând pe zona de fresh care s-a lărgit cu peste 70% în fiecare dintre cele două magazine. Remodelarea a durat aproximativ 2 luni şi jumătate pentru fiecare filială, iar investiţia totală se ridică la peste 3 milioane de euro.
Odată cu remodelările au fost operate modificări şi la împărţirea spaţiului interior al magazinelor, într-o zonă emoţională (zona de fresh) şi o zonă raţională (zona de dry food, axată în principal pe comunicarea de preţ).

Zona Fresh îi va întâmpina pe clienţi cu un bogat raion de fructe şi legume proaspete, un raft cu diverse specialităţi de brutărie şi panificaţie proaspăt coapte chiar în magazin şi o vitrină cu prăjituri.
În plus, au fost create două insule speciale cu servire asistată: una în care se găsesc salate, mezeluri, brânzeturi şi multe alte delicatese, iar cealaltă destinată vînzării de carne vrac, dar şi de carne ambalată. Tot în această zonă există rafturi cu lactate, produse bio, produse etnice (produse cu specific asiatic, arăbesc, italienesc, etc.) sau produse pentru micul dejun precum gemuri, miere, cafea sau cereale.
Vitrina cu mâncăruri calde este de asemenea prezentă în magazine şi le oferă clienţilor posibilitatea de a achiziţiona diferite tipuri de alimente preparate, dar şi pizza pregătită chiar în cuptoarele proprii. Tot în această zonă se regaseste vitrina pentru peşte proaspăt si vinoteca.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod