Fără etichete! Pantene încurajează femeile să fie puternice şi să strălucească

Pantene a făcut senzaţie în Filipine şi în întreaga lume cu un videoclip distribuit online http://www.youtube.com/watch?v=kOjNcZvwjxI abordând ideea de “etichete” de gen. În aproximativ o lună, videoclipul a generat peste 5 milioane de vizualizări şi mii de comentarii la nivel mondial. Filmuleţul de 60 de secunde reflectă standardele duble existente la locul de muncă – un subiect inspirat de faptul că în cultura filipineză încă există ideea conform căreia o femeie nu poate fi prea perseverentă şi ambiţioasă atunci când vine vorba de a obţine ceea ce îşi doreşte.
“Echipa noastră Pantene a realizat un studiu în Filipine şi a fost uimită să afle că 70% dintre bărbaţi consideră că femeile trebuie să îşi limiteze personalitatea pentru a fi acceptate la locul de muncă” a declarat Anthony Davey, Vicepreşedinte al Hair Care & Colour Asia. Autor şi COO al facebook, Sheryl Sandberg a publicat pe pagina sa personală: “Acesta este unul dintre cele mai puternice videoclipuri pe care le-am văzut arătând cum femeile fac aceleaşi lucruri ca bărbaţii, dar sunt percepute complet diferit.
Chiar merită să-l vizionaţi!”


Creat în Filipine, videoclipul a iscat conversaţii şi peste graniţele regiunii de provenienţă, emiţând întrebări curajoase precum “De ce este el numit ‘ŞEF’, dar ea este etichetată drept ‘AUTORITARĂ?”  “Am creat un videoclip simplu, cu intenţia de a evidenţia diferenţele de gen şi pentru a încuraja femeile să rămână puternice şi să strălucească. Videoclipul a atins cu siguranţă o coardă sensibilă, fiindcă a devenit viral şi a făcut înconjurul lumii”, a declarat Davey.

Pentru a creşte nivelul de vizibilitate al subiectului, campania Pantene rulează acum în întreaga lume, în încercarea de a crea o platformă mai mare pentru a educa şi a atrage atenţia tuturor asupra acestor percepţii şi stereotipuri.
Campania globală a fost intitulată “#ShineStrong” şi încurajează femeile să se alăture mişcării şi să distribuie momentul lor #ShineStrong pe canalele digitale.

Studiul Pantene a arătat că părul sănătos, puternic şi frumos ajută femeile să fie încrezătoare şi puternice. Cu toate acestea, această problemă a etichetelor şi a standardelor duble împiedică femeile să îmbrăţişeze şi reflecte încredere în sine.

“Pantene şi alte brand-uri P&G ajung la miliarde de femei de pe glob şi ne dorim să folosim această scală pentru a influenţa şi pentru a fi un catalizator al schimbării.
Suntem foarte entuziaşti în legătură cu #ShineStrong, campania noastră globală care ajută femeile să fie puternice şi să strălucească”
, afirmă Deb Henretta, Group President, P&G Global Beauty.

Impărtăşeşte şi tu prietenelor tale această campanie pentru ca tot mai multe femei să înţeleagă cât este de important să fie puternice şi să strălucească. Puteti accesa aici filmuletul campaniei - http://www.youtube.com/watch?v=kOjNcZvwjxI.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod