Mihaela Radulescu, mama lui Ayan: "Vreau pacea copilului meu"

Vedeta TV a trimis azi o scrisoare disperata presei. Ea dezvaluie amenintarile formulate de fostul sot, Elan Schwartzenberg, la adresa ei si a copilului lor (Ayan, 4 ani).
Vedeta TV a trimis azi o scrisoare disperata presei. Ea dezvaluie amenintarile formulate de fostul sot,  Elan Schwartzenberg, la adresa ei si a copilului lor (Ayan, 4 ani).

Decizia Mihaelei Radulescu de a face public tot conflictul a fost luata dupa ce, ieri, presa a dezvaluit ca vedeta, impreuna cu fiul ei, au parasit casa din Izvorani si s-au mutat la un hotel din centrul Bucurestiului.

"Am sentimentul ca traiesc viata altei femei in acest moment. Am fugit de un sot care ma insela si care incepuse sa traiasca cum traiesc mai toti milionarii cu bani facuti peste noapte - smechereste, in orgii sexuale si financiare", declara Mihaela Radulescu.  

Redam mai jos scrisoarea in intregime:


„Ma aflu in umilitoarea situatie de a ma folosi de calitatea de persoana publica pentru a-mi apara copilul de mizeriile unei lumi inraite si gata oricand sa atace o femeie cu un copil in brate, fara sa mai judece, fara sa stie exact de ce, ci doar pentru ca asa au vazut ca fac si altii. Dintr-o cumplita eroare, printre cei care ataca cel mai rau aceasta mama cu copilul in brate, se afla chiar ...tatal acelui copil, un milionar din Romania.

Daca era un BARBAT din Romania, poate ca se aseza intre noi si lume si era scutul solid , care i-ar fi aparat familia de relele lumii, chiar si dupa divort. Dar, undeva pe drumul scarbos al orgoliilor si intereselor , acest milionar a ales sa-si otevizeze familia, sa o taraie pe mama copilului lor prin ziare de par, s-o improaste cu tot noroiul si puroiul unei lumi urate, iar ea nu se mai poate apara. Imbracat in costum si stand umar la umar cu peronaje cheie din politica si administratia romaneasca, milionarul pare un om integru, civilizat si stapan pe situatie.

Ca mai toti milionarii romani. Realitatea insa este exact aceea pe care ati vazut-o in ziarul Cancan de azi – un milionar din Romania isi pune avocata - desi noi nu ne aflam in niciun proces, deci probabil ca ne pregateste unul, mie si copilului  lui – sa minta, sa jigneasca, sa inchida gura unei femei pentru care nu exista legi care s-o apere.


Am trimis un drept la replica ziarului Cancan, in urma unor aberatii scrise din nou despre familia mea cu o zi inainte.

Admit, l-au publicat integral, dar pentru ca dl Radu Budeanu, patronul ziarului Cancan e bun prieten cu fostul meu sot, acesta din urma a avut acces primul la dreptul meu la replica. Rezultatul ? A aparut dreptul la replica, cu "analiza pe text", facuta ca la biopsie, cu toate organele pe masa, bashca inca o precizare a ziarului Cancan, cum ca tot eu mint cu privire la ora la care m-am mutat cu copilul la hotel. Da, ati citit bine, din prietenia si afacerile pe care fostul meu sot si Radu Budeanu le au impreuna, a rezultat o incalcare grava nu numai a drepturilor mele la replica, la aparare a imaginii si a familiei mele, dar si a pricipiilor dupa care ar trebui sa se practice jurnalismul.

A aparut, astfel, dreptul dreptului la replica.
Cu alte cuvinte, ca in atatea alte circumstante, milionarii sfideaza legile, bunul simt, cumpara pe oricine, platesc martori sa spuna ce vor ei, inventeaza situatii din care doar ei au de castigat, isi cumpara si copii, la nevoie. Exista acolo un amanunt inspaimantator - ziarul Cancan sustine, citand un reporter de-al lor, ca, totusi, copilul meu tipa "nu vreau". Desi am trimis un drept la replica ferm, care nu trebuia nici trunchiat, nici inca o data contrazis de argumente mincinoase, ziarul Cancan, cu o ticalosie abominabila, face din nou aceasta referire odioasa la adresa copilului meu, informatie de care probabil fostul sot si avocata vor avea nevoie in eventualul proces de obtinere a custodiei copilului.

Ma aflu in situatia disperata de a fi amenintata in nenumarate moduri. Mi-e frica de puterea fostului meu sot, asa incat, lasand deoparte orice orgoliu, cer ajutorul opiniei publice, al organelor abilitate sa se autosesizeze, inclusiv Autoritatii pentru Protectia Copilului.
Tot ce apare pe primele pagini ale ziarelor de scandal, numai din ticalosia unui om care ar avea enorm de multi bani de pierdut, imi afecteaza emotional copilul.

 

Comentariile 51-99 din 99

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Doina Mazilu pe 13 Mar 2009, 15:44
    o mama oropsita

    Buna Mihaela, Sa stii, ca sant siner trista de ceea ce ai povestit tu despre viata ta, referitor la tatal fiulii tau.Te inteleg perfect ca mama a doi copii singura care , a trecut ca si tine printr-o situatie similara dar nu cu un mi.ionar ci cu un intelectual de doi bani.Am fost supusa celo mai mari umilinte procese interminabile care au durat 2 ani.Mi-am pierdut total increderea in barbati si in oameni in generalFiind colega de zodie cu tine Leu 4 august trebuie sa-ti spun ca am luptat ca o leoaica si am castigat dupa 2 ani dar am ramas marcata psihic si dezamagita.Iti doresc succes si nu telsa terfelita fii demna dar lupta mereu.Sant langa tine sufleteste .Vei castiga iti garantez.Doina

    3
    0

  • nina gonta pe 13 Mar 2009, 14:21
    mihaela

    .. da, inca odata se dovedeste ca TOTI BARBATII SUNT NISTE MAGARI.. indiferent daca sunt sau nu milionari.. cu milionarii, insa, e mai greu, caci ei cumpara justitia.. dar ce justitie este in romania? cititi legile si o sa vedeti ca orice lege se poate "interpreta" diferit de oricine.. deci , ce-l cu buzunarul plin , castiga .. sau cel cu bune "pelatii", cu prieteni suspusi.. mihaela va trebui sa sensibilizeze opinia publica.. si nu numai din Romania.. poate macar asa li se va mai pune calusul la gura acestor milionari , iar toate femeile romaniei sa se solidarizeze cu ea .. caci este vorba despre legile nefaste ale romaniei care ar trebui sa apere MAMA SI COPILUL .. nu sa puna femeile pe drumuri.. cu copilul in brate .. e bine ca mihaela are bani de hoteluri , dar cate mame cu copilul in brate sunt, practic, in starda si cine le protejeaza. ?! avem cazuri si cazuri de femei cu copii abuzate si alungate din casa .. sau multe femei ar vrea sa plece unde le vad ochii de "barbatul" de langa ea, dar n-are unde .. si n-o sa iasa cu copilul in strada si in frig.. rabda si rabda... CINE IN TARA ASTA LE APARA ? .. nu sunt feminista , dar acesta este adevarul .. barbatii sint in romania de "rasa superioara " fara nici un drept si fara nici un merit .si-au luata acest statut !. LEGEA MAMEI SI A COIPLULUI ar trebui de urgenta sa fie elaborata .. ce fac femeile noastre din Parlament ?... sa se sesizeze si sa schimbe ceva in situatia asta urata in care se afla femeia din Romania ? ... iara daca a gresit si mihaela .. este FEMEIE si inca n-a murit !.. asa ca are si ea dreptul la o alinare.. numai ca sa-si gaseasca o persoana care sa o merite si care , poate , ii va fi un tata bun copilului ei .. si aici , o spun sincer , nu-l vad nici intrun fel pe "copilul" cela rasfatat de la antena 1.....fara suparare , dar asta-i parerera mea si sunt o femeie de 59 ani ..... in genere , ii doresc sa aiba castig de cauza si sa -si apere copilul de toata marsavia aceste lumi...

    3
    0

  • Doina pe 13 Mar 2009, 14:00
    Mihaela Radulescu

    Da,mi se intareste convingerea ca unele animale sunt mai evoluate decat noi,FEMEILE.Ce spuneti,voi,cele ce "ARUNCATI CU PIATRA",de femelele elefant?Sper ca stiti despre matriarhatul instituit de ele dintotdeauna!Sau insecta "CALUGARITA"???? Eu cred ca ,daca noi,femeile ,nu am fi atat de rele,daca am sti sa solidarizam,sa fim cinstite si oneste,barbatii nu ar avea atat de multe sanse sa calce "pe langa carare".In alta ordine de idei,Mihaela a scris o carte pentru noi,femeile,catre care ar trebui CITITA! Mihaela,o femeie ,da,de invidiat,dar si de admirat.In ceea ce ma priveste,sunt deacord cu apelul ei catre toate mamele.Copiii sunt de fapt sensul vietii noastre aici,pe pamant,iar daca se initiaza vreun proiect de sprijinirea a Mihaelei ,subscriu!

    3
    0

  • mariaiulia pe 13 Mar 2009, 13:47
    Mihaela

    Mihaela esti o femeie puternica! Ai demonstrat asta nu o data.Si ai terminat intr-un mod foarte frumos:....,,Mihaela Radulescu , mama lui Ayan"....Acest lucru nu ti-l poate lua nimeni , niciodata.Esti mama lui Ayan , ai pentru ce sa lupti si sa mergi mai departe.Si in acelasi timp , nu uita ca esti femeie!Sunt alaturi de tine !

    3
    0

  • lia pe 13 Mar 2009, 13:46
    HA ! HA! HA!....

    Sa mori de ras, nu alta...Citesc mai sus cuvinte pline de iubire crestina...care ne aduc aminte tuturor de marele adevar ca "nimeni nu are dreptul sa judece pe nimeni ..doar Dumnezeu.." . Evident ca fiintzele astea "imaculate" te spurca bine, te umplu de toate...invectivele, apoi, dupa ce-au obosit sa stearga pe jos cu tine, te avertizeaza raspicat :" Nu-i frumos sa judecati !.." Sa mori de ras, nu alta !...

    0
    0

  • Ioana pe 13 Mar 2009, 13:41
    Petruta....ai gresit site-ul

    Petruta? Da ce spune Elan ai citit? Acolo de ce nu se sesizeaza procuratura? Aberatiile nu isi au locul aici.Esti avocatul lui sau ce ? Ai vreo scolarizare asa de inalta? Te asteptam cu comentarii logice daca ai ceva de spus...Sau sesiseaza procuratura pentru tabloide , pentru TV pentru ce vrei tu...aici Mihaela e un om normal care discuta cu noi oamenii normali.Si eu as putea scrie asa ceva de sotul meu...ce faci? sesizezi procuratura...din nou totul tine de faptul ca e o persoana publica? lasati oamenii in pace fratilor

    3
    0

  • dany pe 13 Mar 2009, 13:36
    pentru Maria

    Draga mea, nu stiu cine esti dar sincer esti frustrata rau. Adica tu ca si copil ti-ai fi dorit sa ai o mama care mereu plange cand gateste, si un tata care vesnic se uita la tv??? Cine iti da tie garantia ca daca parintii tai ar fi fost impreuna ar fi venit la scoala cu tine??? Socrii mei sunt inca un cuplu iar socrul meu habar nu stie cum arata scoala copiilor sai. Cu asta l-a facut pe sotul meu sa sufere, era doar in poza si in fotoliu prezent, nu si in viata lui de copil. Si??? Pentru ce s-a sacrificat soacra mea sa fie impreuna cu sotul ei cand el nu si-a facut datoria de tata??? Si cati tati nu sunt ca el!!!! Asa ca inainte de ascrie mai gandeste..... Cunosc persoane care s-au rugat de parintii lor sa divorteze ca sa se termine scandalurile din casa!!!

    2
    0

  • Mecke pe 13 Mar 2009, 13:33
    in legatura cu comm Mariei

    Poate ca sotul tau nu se invartea in jurul unui anturaj atat de puternic care mai conduce si tarisoara asta amarata si astfel ai putut sa il atragi de partea ta.Insa ca femeie nu cred ca trebuie sa treci prin asa ceva...oricine ai fi. E cu atat mai rau pentru un copil sa traiasca intr-un astfel de mediu. Daca te uiti la TV vezi ce se alege de acesti copii , ce traiesc alaturi de un tata impulsiv care stie sa rezolve totul cu bataie si amenintari. Poate la tine s-a intamplat cand baiatul era mic si nu intelegea nimic. Insa daca ajunge la o varsta la care poate sa priceapa anumite lucruri va ramane toata viata un copil complexat , plin de ura si mai devreme sau mai tarziu va avea aceeasi soarta. Din punctul meu de vedere o familie in care nu mai exista intelegere si armonie divortul e singura solutie deoarece atunci copilul este cel mai afectat. Mihaela poate gasi un tata bun pentru copilul ei care sa il indrume in viata.Elan cu siguranta nu este un tata bun atata timp cat nu a stiut sa isi salveze familia. Pentru mine femeile ce se lasa inselate, batute, terorizate de astfel de barbati sunt femei care nu cauta binele copiilor ci doar se complac in situatia in care sunt...nu vrea sa supar pe nimeni dar eu asa vad situatia. Nu as permite nimanui sa ma injoseasca ! Mihaela a avut curajul sa dea piept cu un om josnic si e un model , e o femeie careia chiar ii pasa de copilul ei !

    3
    0

  • petruta pe 13 Mar 2009, 13:27
    PROCURATURA SA SE AUTOSESIZEZE

    Procuratura ar trebui sa se autosesizeze avand in vedere acuzatiile dnei Radulescu....sa spuna dna Radulescu in clar cu nume, cu date concrete,pe cine a finantat fostul sot, cum eludeaza legea , ce ilegalitati a facut sau face ?? Acuzandu-l de aceste lucruri murdare se face complice moral si tainuitoare de ilegalitati !! Sa spuna dna. in clar, cu nume concrete..ce are de spus..nu sa arunce doar cu laturi..ca altfel se chiama ca face un santaj mediatic !!!

    2
    0

  • alinanico79 pe 13 Mar 2009, 13:25
    ce-i de facut?

    Mihaela, iti inteleg perfect disperarea pentru ca sunt in aceeasi situatie dar sunt prea mica, chiar invizibila ca sa pot face ceva impotriva justitiei romane care mi-a lasat un gust amar( am avut parte de un divort urat cu amenintari din partea fostului ca-mi ia copilul doar ca sa se razbune, mi-e frica sa merg pe strada singura). Nu sunt o persoana publica,sunt una din sutele de mame care trec prin asa ceva, dar tu, Mihaela poti face ceva, o asociatie, o fundatie, ceva prin care noi toate sa putem "lupta" pentru siguranta,pacea si linistea noastra si a copiilor nostri,sa-i putem creste frumos.

    3
    0

  • Elena pe 13 Mar 2009, 13:20
    lupta

    din punctul meu de vedere, daca as sti cum te-as sustine Mihaela, fie si prin infiintarea unui club al celor care, desi te-au judecat probabil uneori, acum in plin scandal vor sa-ti fie alaturi. eu, la randul meu, ma identific cu priblemele tale, doar ca fostul nu era milionar, ci un om simplu. ar fi foarte multe de spus dar in acest moment nu viata mea este in discutie. stiu ce inseamna sa fii obligata sa-ti vezi copilul pe furis, sa-ti fie frica sa mergi pe strada... pentru mine cosmarul s-a terminat si acum, peste ani, pot sa spun ca mi-am gasit linistea. din pacate, in schimbul a vreo cativa ani pierduti in care copilul meu nu a crescut langa mine. asta e, trebuie sa mai si platim. Mihaela sunt convinsa ca te afli intr-o lupta foarte dificila si pozitia ta nu este una tocmai favorabila. in general, si numai in Romania, femeile nu au niciodata dreptate!!! Curaj, Mihaela si nu te lasa doborata de NENOROCITI!

    3
    0

  • maria pe 13 Mar 2009, 13:05
    Mihaela

    Cu riscul poate de a te supara sau de a supara pe altii, voi spune ceea ce gandesc ! Vorbesc din pct . de vedere al unui copil ce a avut o copilarie grea din cauza parintilor care au divortat ! La varsta care o am acuma , tot ii condamn ca s-au despartit si ca nu s-au gandit la binele si fericirea mea ; la scoala toti copiii veneau la scoala cu parintii numai eu...NU ! Intr-o relatie , sunt 2 deci amandoi sunt de vina ; ca poate unul mai mult , altul mai putin , asta nu mai conteaza dar de dragul unui copil, normal ar fi sa lupti, sa treci peste toate si sa ai grija ca acel copil sa aiba si mama si tata . Copilul trebuie sa aiba respect pt. ambii parinti si sa fie iubit si ajutat de amandoi parintii , asa mi se pare normal ! Copilul este cel mai imp. si pt. el te sacrifici ! Inainte de a ma judeca, gura lumii nu o astupa decat pamantul , aflati ca am fost ca sotie ,violata de propriul sot, jignita, amenintata ca-mi ia copilul daca divortez . Am trecut peste toate, am luptat cu mine, am reusit sa-l mai imbunez pe sotul meu si nu regret, am un baiat acum student, linistit si ajutat de noi , parintii lui ! Credeti-ma , a meritat tot ce am suferit, am pus mai presus de orice, fericirea copilului meu ! Asta nu inseamna ca sunt deacord ca un copil sa stea intr-un mediu cu influente negative, un mediu care sa-i afecteze psihicul !

    2
    0

  • Crina pe 13 Mar 2009, 12:43
    Curaj Mihaela!

    Curaj Mihaela! Nu te uita "in gura lumii" care mereu spune vrute si nevrute si totdeauna vorbesc tot cei care ar trebui sa taca. Asa e lumea asta rea. O sa treci si peste asta, fi tare si fa ce crezi ca e mai bine pentru tine si pentru copilul tau!

    3
    0

  • Stefania pe 13 Mar 2009, 12:36
    Fii putenica, ai sa reusesti!

    Esti mai puternica decat oricine, atunci cand aperi drepturile copilului tau, ai sa reusesti! Foloseste-te de puterea ta, de media, de orice ca sa iti aperi drepturile, nu te lasa ranita de oameni rai si cu minti diabolice!!!

    3
    0

  • Ralu pe 13 Mar 2009, 12:21
    Fi tare

    Nu am fost si nici nu sint o admiratoare de a ta. Atit vreau sa iti spun, capul sus, nu te lasa invinsa si lupta pina la capat. Esti o femeie desteapta si numai tu sti cum a fost casnicia ta si cum sa lupti cu el.

    3
    0

  • gabriela pe 13 Mar 2009, 12:03
    Am suferit si eu

    Si eu am suferit, asemeni Mihaelei. Ce pot sa spun, e dramatic, e neomenesc si parca e ireal. Singura diferenta dintre mine si Mihaela, e ca eu nu sunt persoana publica. Si eu am avut parte de amenintari. Nici nu vreau sa-mi amintesc prin ce am trecut! Am vazut aici comentarii stupide si pline de rautate, comentarii facute de persoane frustrate si care nu stiu ce inseamna disperarea. Nu le doresc sa o cunoasca. Nu le doresc sa treaca prin atata umilinta si deznadejde. Oameni buni, dincolo de celebritate, Mihaela e un om care isi apara drepturile. Drepturi ce i-au fost incalcate de atatea ori. Femeia asta isi apara copilul si o sa-l apere cu orice pret. Cititi in ochiii ei diperarea mamei care a ajuns sa-si vada puiul tras in groapa mizeriei umane. Priviti in jurul vostru cu atentie, cu ochii larg deschisi si o sa vedeti ca mai sunt atatea femei care au nevoie de ajutorul nostru. Chiar nu va doare? Ganditi-va ca i s-ar putea intampla asta copilului vostru. Durerea unei mame nu are margini.

    3
    0

  • Ramona pe 13 Mar 2009, 11:40
    Fii puternica

    Te admiram Mihaela,toate femeile din Romania,iar cele ce te judeca,sunt femei complexate ce traiesc numai pentru barfa.Cate dintre noi au realizat ceea ce a realizat dansa?Imaginea ce a castigat-o e datorita muncii ei,a inteligentei si puterii sale interioare.Inainte sa aruncati cu noroi in oamenii astia care toata viata au muncit,uitati-va la voi,la viata voastra si apoi criticati-o pe a altuia.Nimeni in lumea asta nu e perfect,intrucat nimeni nu are dreptul sa judece pe celalalt.Nu va mai ghidati dupa articole penibile scrise in ziare,oamenii astia ne vand noua aberatii pt k noi poporul roman,asta vrem sa citim.Fiecare dintre noi are dreptul la o viata intima,si stim ca din pacate vedetele din Romania nu au dreptul asta.Nu mai aruncati cu noroi in oameni care merita sa fie admirati,in primul rand e o mama ce lupta pt linistea copilului ei.Mult curaj MIhaela!

    3
    0

  • Mecke pe 13 Mar 2009, 11:24
    Tot ca o barfa o vedeti

    De ce trebuie sa priveasca unele persoane lucrurile asa? Ma intreb daca ati citit intr-adevar ce scrie Mihaela acolo sau vedeti numai printre randuri. Oare ati trait asa ceva ? Toti putem sa ne dam cu parerea insa nu stim ce e in sufletul acestei femei si rugati-va sa nu ajungeti in situatia asta.Eu nu cred ca Mihaela "isi spala rufele in public". Si oricum cine sustine acest lucru inseamna ca asta isi doreste si atat...abia asteptati subiecte de scandal.Din punctul meu de vedere Mihaela si copilul ei sunt victime ale acestui sistem....si o admir pentru curajul ei de a spune lucrurilor pe nume.Sotul ei are voie sa inventeze orice si va place barfa din ziare dar ea nu are un drept la replica? Ce minte ingusta aveti! Mihaela isi apara copilul si atat....pe ea s-a lasat demult deoparte.Iar relatia ei cu Dani nu inteleg de ce este atat de criticata. La voi v-ati uitat? E o femeie ca oricare alta, ce are nevoie de un om care sa o sustina, de o persoana compatibila , de o alinare in viata ei.Ne uitam la varsta lui, dar de ce nu ne uitam la ei ca oameni , de ce nu va uitati la ei cand sunt impreuna ca doar va plac tabloidele, de ce nu va uitati la Mihaela cand e in jurul lui , de ce judecati pur si simplu? I-as ruga pe cei ce au de comentat aiurea sa intre pe alte site-uri. Aici era vorba de femeile care sunt in aceasta situatie , grava de altfel, si ce e de facut pentru ele. Eu nu sunt in aceasta situatie din fericire insa le sustin din tot sufletul si as vrea sa pot ajuta cu ceva aceste persoane.... Mihaela, felicitari pentru curajul tau si pentru faptul ca iti iubesti copilul mai presus de orice...sper sa fiu o mama la fel de buna ca tine cand o sa am un copil.

    3
    0

  • dana pe 13 Mar 2009, 11:16
    mihaela

    A facut greseli, ca oricine, dar e om si are dreptul la viata pe care si-o doreste. Cine suntem noi sa o criticam? De fapt o critica tot cine are "bube in cap".

    3
    0

  • mihaela pe 13 Mar 2009, 11:02
    Transferuri ilegale de proprietati, bani, masini, etc....

    Te sustin in demersul tau , Mihaela. STIU ca este adevarat ceea ce ai scris. Se poate demonstra ca fostul tau sot face transferuri. Stiu ca nu se pune problema financiara la tine, dar sta in puterea ta sa demonstrezi ceea ce face fostul sot. Trebuie sa recuperezi de la el si ultimul banut, nu pentru tine, ci pentru COPILUL tau. Iti doresc sa ai puterea sa concretizezi ceea ce ti-ai propus!

    3
    0

  • viorica pe 13 Mar 2009, 10:59
    casatoria ratataa MIHAELEI

    ATUNCI CAND E VORBA DE UN COPIL IN URMA UNEI CASATORII LUCRURILE SE SCHIMBA MULT,IN SITUATIA LOR COPILUL NU TREBUIE SA SUFERE SI MAI ALES SA CUNOASCA SITUATIA SI DEDESUPTURILE DESPARTIRIILOR, MIHAELA CAND S_A CASATORIT TREBUIA SA STIE CA ATUNCI CAND TE MARITI CU UN MILIONAR AI ALTA PRESTANTA SI DEMNITATE IN FATA CELORLALTI, ELAN ARE BANI CU LOPATA SI FACE CE VREA EL,ARE MULTE RELATII SUS PUSE SI CA ATARE O ARE LA MANA PE MIHAELA, CHIAR DACA EI SANT DIVORTATI AU IN COMUN UN COPIL PE CARE FIECARE AL IUBESTE CA OCHII DIN CAP.SI FIECARE DORESTE CA AYAN SA FIE LA UNUL DINTRE EI,IN CAZUL LUI ELAN EL DORESTE CA BAIATUL SA STEA LA EL LA IZVORANI,SI ACUM DUPA DIVORT LUCRURILE NU S_AU TERMINATNIMIC NU E SIGUR IN PRIVINTA LOCUINTEI MIHAELEI,EA NEAVAND UNDE LOCUI DECAT LA UN HOTEL DE LUX DIN BUCURESTI,COPILUL E STRESAT DIN CAUZA PLECARII DIN VILA DE LA IZVORANI.ORICUM NU POTI LOCUI PREA MULT LA UN HOTEL, CUM SE VA REZOLVA SITUATIA EI DISPERATA,

    3
    0

  • vasilica pe 13 Mar 2009, 10:45
    Romania, un sat fara legi

    Din pacate traim intr-o tara fara legi, in care totul merge anapoda si cei care sunt in varf, multimilionarii  isi iau partea lor de bani de la bugetul tarii. Nu ma refer la Mihaela ci la fiecare mama din tara asta, o tara in care familia, mama si copilul nu au drepturi ci au drepturi mafiotii, betivii, curvarii etc. Din pacate va trece mult timp pana cand vom functiona ca si o tara europeana, muulti ani pana sa te poti increde in justitia din Romania noastra.

    3
    0

  • ileana pe 13 Mar 2009, 10:23
    Sunt copilul unei mame abuzate de tata

    Draga Mihaela, sunt copilul unei familii in care tatal a batut si abuzat psihologic atat mama cat si copii, dar care nu ar accepta sa fie umilita in nici o circumstanta. Am facut alegerea ca mai bine singura decat intr-o proasta companie. Ce nu inteleg este ca tu care esti o femeie atat de puternica, nu ai stat sa chibzuieseti independenta ta mai bine. Independizeaza-te cat mai rapid, draga mea. O casa a ta unde tu sa iti incui si sa iti descui, te va ajuta emotional, cat si la eventualele atacuri privind " mediul sanatos in care creste Ayan". Ia-ti inima in dinti si dovedeste cine esti, nu lumii a carui gura o astupa soar tarana, ci tie si capata-ti linistea, alaturi de familie, copil, si cei in care ai incredere. Iti sunt alaturi, si fii tare.

    3
    0

  • cornelia pe 13 Mar 2009, 10:21
    O imagine de GROAZA

    ma bantuie inghetandu-mi sangele : parca il vad aievea, peste timp, pe...Ayan-fiul Mihaelei Radulescu...citind cu ochi mari (de inger), undeva pe un site, ceea ce eu si "doar" alte cateva milioane de oameni citim acum...Vorbele "mamei lui Ayan", gandurile si setimentele sale despre..tatal lui Ayan...Parca il vad aievea cum se inchirceste de durere, de rusine, de sila si de greatza de...a fi cine este...de a fi avut ghinionul de a-i avea ca parinti tocmai pe acesti oameni, care fac ce fac si..iar simt nevoia sa-si expuna chilotii...rosii sau nu...ori cu chipul lui sau nu...la vedere...care..."atunci, prin 2009"...opinteau cu mare ...elan...sa-si construiasca unul altuia cate un "stalp al infamiei" mereu mai bun pentru scuipatii lumii...evident, dintr-o imensa dragoste pentru el, ca altfel..de ce?!?...UN COSMAR....

    0
    3

  • mira pe 13 Mar 2009, 10:08
    mihaela radulescu

    draga mihaela, fruntea sus,a-i demonstrat si ti -ai demonstrat ca esti o femeie puternica.esti leoaica iar femeia leu este o femeie puternica .vei invinge insa ai grija in primul rand de linistea copilului tau.este greu sa inteleaga ceva ACUM!cu siguranta acest barbat tatal copilului tau orbit de puterea ce o detine nu mai poate tine cont ca la mijloc este sufletul si viata unui copil.copilul vostru .un imbecil ca aproape toti barbatii orbiti de putere.vei invinge insa stabileste clar ce vrei ?cel mai important este sa ai liniste tu si copilul.cu siguranta temperamentul tau ,al unei femei si frumoasa si puternica a pus in umbra animalul de barbat .tu estii MIHAELA RADULESCU! ai grija .traim intr-o lume murdar ,josnica,fara valori.

    3
    0

  • iulia pe 13 Mar 2009, 09:44
    Milionara si milionar ,spalarea rufelor in public

    Mihaela la experienta ta de viata,pacat ca ai ajuns sa itzi speli rufele murdare in fata opiniei publice. Adevarul este totdeauna la mijloc...cand umblai dupa milionar..totul era magnific...acum dupa ce ti-ai vazut interesul..totul pute in jurul lui...si in jurul tau... Pacat din toata..mizeria asta..o sa iesiti amandoi milionarii sifonatzi...tu o sa te stafidesti i si o sa te uratesti in 2 ani cat in zece..o sa-i distrugi si pe parintii tai !!! Pacat ca nu ai invatzat ca in viatza trebuie sa si cedezi...ti s-a urcat vedetismul si profesionalismul la cap...ei bine acum vei vedea si pragul de jos !!! Parerea mea este..cat mai ai timp...mai bine fa-tzi o alta viata deoarte de mizeria din Romania !!! Aici te-ai compromis deja !!!

    0
    3

  • Mela pe 13 Mar 2009, 09:44
    of

    Mda. E f greu de gasit o cale de mijloc intre parerile pozitive, f bune si cele negative legate de femeia asta. Intr-un fel are mare dreptate - copilul ei sufera si cred ca va suferi toata viata din cauza greselilor parintilor lor. Insa scrisoarea asta ne descopera o Mihaela lipsita de aparare, care nu se mai poate apara cu banii ei, cu pozitia ei si provoaca mila. Tocmai din cauza asta a hotarat sa ne ia pe noi ca scut. Nu e cinstit! Sunt sute, poate mii de mame in aceeasi situatie in tara asta, dar nu se folosesc de opinia publica ca sa se apere ci fac tot ce pot si-si apara altfel drepturile. Bietul copil, pe langa ca e afecta de comportamentul AMBILOR parinti (ca nici ea nu e o sfanta desi tindem sa spunem asta doar din mila) va mai fi afectat si de prostiile facute de mama-sa chipurile pt. a-l apara si a-i castiga pacea! De ce nu se retrage din viata publica? Sigur nu ar mai avea problemele pe care le are si, cu siguranta copilul ala are nevoie de mama sa mai mult decat orice - pacea si dreptatea, mana in mana cu scandalul si noroiul in care se taraste mama lui nu-i vor fi de nici un folos. Dar ... pentru orice lucru exista un pret care trebuie platit! Din pacate Mihaela nu a constientizat acest lucru inca!

    0
    3

  • michele pe 13 Mar 2009, 09:05
    trebuie sa faca cineva dreptate

    Mihaela,ai tot dreptul din lume sa reactionezi asa.sunt cazuri similare,fara persoane publice si nu exista legi care sa puna capat acestor lucruri rele.nu trebuie sa condamnam noi,totul este imperfect pe lumea asta.de noi depinde cum stim sa ne traim viata sa fim sanatosi si fericiti cu mult sau putin.sa iti dea Dumnezeu puterea sa treci peste aceste incercari ale vietii , sa reusesti sa iti pastrezi demnitatea si copilul alaturi de tine.

    3
    0

  • cornelia pe 13 Mar 2009, 08:57
    Cand ai mintit, Mihaela?!?

    atunci cand, in nenumarate ocazii, cu mana pe inima si cu ochi vizibil lacrimosi voiai sa convingi lumea intreaga de splendoarea intelectuala si umana a sotului tau, sau acum, cand, ca un Hopa Mitica, ne prezinti, Halei-hap!,...viceversa ?!? ...Ce-o fi Intre "splendoarea" si "duhoarea" voastra?..Dar dincolo de acestea?!?..Imi pare tare rau...Te admiram si te respectam ca pe o valoare autentica...Din (mare !) nefericire, nu poti, nu ai cum sa te indeletnicesti cu improscatul cu murdarii ale Celuilalt fara sa te manjesti si tu...chiar daca o faci pentru o cauza, intr-adevar, nobila...Mare pacat...

    0
    3

  • BiBi pe 13 Mar 2009, 08:56
    te sustin

    doamnelor, de ce o judecati? o mama in divort cu tatal copilului ei trebuie sa aiba viatza personala. viatza ei nu s-a oprit fix in momentul divortului. in plus, un copil trebuie crescut in prezenta unui tata, fie el si vitreg. curaj si forta, mihaela. sa dea dumnezeu sa izbutesti sa aduci linistea copilului tau si tie.

    3
    0

  • Mia pe 13 Mar 2009, 08:53
    Pentru comentariul Alinettei

    Daca esti pe langa subiect, nu te baga ca musca in rahat...aici se discuta despre pacea copilului Mihaelei Radulescu, sau daca nu stii sa citesti, probabil esti ceva amanta de-a cretinului aluia...:)))esti penibila. Din pacate cea mai buna calitate a romanului este BARFA...asa ca draga mea Alinette, mai bine uita-te la barna din ochii tai si nu mai comenta la vietile altora, iar daca vrei sa sprijini copiii, fii alaturi de ei...dar de fapt un om prost si barfitor nu-l mai poti schimba...si pun pariu ca esti abonata la cancan si urmaresti toate telenovelele...ha ha, te-ai dat de gol. Mihaela bafta in tot, urasc milionarii care nu se mai satura de bani...sa le dea Dumnezeu la toti salarul minim pe economie si atat.:)))

    3
    0

  • Mihaela pe 13 Mar 2009, 08:53
    Dumnezeu sa va aiba in paza

    Mihaela,imi pare rau ca ai sufletul chinuit si indurerat,poate multi nu inteleg prin ce treci tu,eu stiu si ma recunosc in multe din trairile tale,intamplarile pe care le spui.Dumnezeu sa te intareasca si sa te fereasca de cele rele.Traieste-ti viata si iubeste.Am sa ma rog ca sufletelul tau sa primeasca linistea si pacea,dar mai ales sa fi binecuvantata si mantuita.

    3
    0

  • miki pe 13 Mar 2009, 08:49
    te sustin

    esti o femeie puternica, lupta pana la capat, pacea copilului tau merita

    3
    0

  • Florence pe 13 Mar 2009, 08:44
    dece te-i balacit cu tinerelul cel nou?

    O mama care isi iubeste copilul nu-l lasa noptzile si pleaca la iubitul cel tanar care si el poate fi copilul tau esti batrana pentru aventuri trebuia sa-tzi vezi de copil.Lasa te stim noi si nu te baga cu mamele bune in aceeasi rand.Ai gresit plateste pacat de copil cu parinti curvari.

    0
    3

  • Paula pe 13 Mar 2009, 08:15
    CAMPANIE DE SUSTINERE

    Din fericire, esti o femeie inteligenta! Dovada si initiativa acestui demers. Iti dai seama ca ai puterea de a declansa o campanie de sustinere... Ce mai astepti? Stiu si eu persoane care, dupa ce au ajuns pe pozitii politico-administrative cat de cat atragatoare, s-au schimbat. Au inceput sa se gandeasca ca poate li s-ar potrivi altceva, alta viata, alte femei, alte anturaje... Asta este capacitatea lor de a intelege viata si valoarea familiei. Nu este o pierdere sa divortezi de un asemenea "barbat". E o pierdere timpul pe care i l-ai acordat. Iti doresc liniste sufleteasca, minte limpede si succes!

    3
    0

  • nellyi pe 13 Mar 2009, 07:42
    asa nu

    Mihaelo!!! numai la OTV sa nu apari,cred ca Diaconescu te asteapta cu nerabdare,nu cred ca te-ai pune pe acelasi nivel cu Magda,tu trebuie sa-ti rezolvi problemele pe alta cale,poti,trebuie sa ai incredere in forzele tale,esti mult prea inteligenta ca sa apari la OTV.

    0
    2

  • Vera pe 13 Mar 2009, 06:33
    Sa facem ceva...

    Poate ca intr-un moment ca acesta, cu asemenea probleme puse in presa ar fi potrivit sa se faca demersuri pt imbunatatirea legii. Mai ales acum, facand parte din UE, legea romana trebuie sa dea socoteala unor puteri mai mari. Si daca cineva poate schimba ceva in Romania, jurnalistii pot...Dar e nevoie de Uniune...si sa ne abtinem din a arunca cu noroi in unii sau altii, doar pt ca nu ne plac noua. Aici e vorba de probleme mult mai mari...de incalcarea drepturilor omului. Si pt cineva cu ceva putere si relatii in Media...Mihaela nu ai putea sa initiezi ceva? Si noi restul vom ajuta cum putem...semnaturi etc. Avem nevoie de o lege care sa ia apararea victimelor.

    3
    0

  • mira pe 13 Mar 2009, 04:15
    inuman...

    Romania - un sat fara caini...de asta am ales sa traiesc departe de tara, foarte departe!

    2
    0

  • ica pe 13 Mar 2009, 02:30
    pacat

    am fost recent la o petrecere unde era si Elan Schwartzenberg, era prima oara cind il vedeam in realitate, nu l-am vazut sa se comporte in vreun fel gresit sau exagerat dar se vedea in ochii lui o rautate. M-am si mirat cum asa o femee ca Mihaiela a stat atitea ani linga un babat care emana rautate. Poate ca nu a fost asa dintotdeauna, dar un lucru se vede clar acuma: L-ai cam inrait Mihaela:) Lupta pentru linistea copilului tau!! Mult succes.

    3
    0

  • doina pe 12 Mar 2009, 23:05
    dreptate in afara granitelor

    Am citit srigatul tau de durere si disperare,Mihaela!Sunt convinsa ca vei apara pina la capat drepturile fiului tau in primul rind si abia apoi pe ale tale;dar daca justitia romana face ce vrea ea ,exista si justitia comunitatii europene in care soarta mamei si copilului are un rol fundamental pt viata societatilor europene-deci,fiind o persoana publica,poti lua legatura cu televiziunile si societatile de protectie ale mamei si copilului din celelalte tari comunitare-pt ca Romania ,daca pretinde ca face parte din UE ,trebuie sa faca parte intru totul,nu numai cu ce-i convine-stiu ca e un drum greu si lung dar e timpul sa se trezeasca si femeile romance din letargia dominatiei masculine si trebuim sa intelegem ca puterea ce si-o aroga acesti asa zisi purtatori de pantaloni este data din slabiciunea dragostei noastre pt rasa umana si nu pt ei,bieti neputinciosi ipocriti

    3
    0

  • llianna pe 12 Mar 2009, 19:53
    Esti puternica Mihaela!

    Te cunosc de cativa ani buni,de la Tv.Te-am admirat mereu pentru ca esti o femeie puternica,inteligenta si care se descurca prin propriile puteri din orice situatie.Imi pare nespus de rau ca ai ai avut un sot care nu te merita si mai mult ca sigur ca era complexat de inteligenta ta!Sa sti ca majoritatea femeilor asemeni tie au avut de suferit situatii asemanatoare.Sunt si eu mama si inteleg situatia disperata prin care treci si mai ales sunt revoltata ca acest individ care isi zice tata nu este constient de raul pe care il face copilului vostru.Dumnezeu sa va ajute ,Mihaela pe tine si pe copilul tau sa treceti cu bine prin aceasta incercare!

    3
    0

  • angealec pe 12 Mar 2009, 19:47
    Trist, dar adevarat!

    Mihaela draga, poate ca nu ai stiut ce te asteapta inainte de divort, dar acesta e doar inceputul! In tara noastra, nu exista protectia copilului, acesta va fi toata viata la cheremul toanelor tatalui sau, si nu vei putea schimba asta fiindca nu exista o astfel de lege in Romania! Stiu ca suna ingrozitor, dar o spun din experienta proprie. Iti doresc muuuulta putere de lupta, fiindca vei avea nevoie!

    3
    0

  • Simona pe 12 Mar 2009, 19:39
    Mihaela ,curaj

    Mihaela te inteleg,problema ta este ca esti o persoana publica si suferi din cauza idiotilor ce fac bani de pe urma ta practic; sunt foarte multe lucruri interesante,frumoase in tara asta, ce merita sa fie cunoscute, dar "desteptii" scriu de viata privata a altora.Intalnim atat de multe lucruri urate si rele cam in fiecare zi ,incat nu se merita sa mai facem si altora viata un calvar. Mihaela trebuie sa ai curaj ,sarazbesti si lasa ca treci tu si de asta (cu greu cei drept),numai in pielea ta sa nu fie cineva.Chiar sa nu uit ,nu stiu daca o sa citeasca aceste comentarii si FLORE " care nu cred ca tine si crede in DUMNEZEU ata timp cat "judeca pe altii"-(chiar nu a gresit cu nimica in viata?),practic asta este prima greseala daca alta nu are si este chiar foarte mare : nu ai dreptul sa judeci pe altul si sa-L invoci pe DUMNEZEU. Daca trebuie cineva sa fie judecat si sa plateasca pentru greselile comise ,acela chiar este numai Dumnezeu. Ca mama te inteleg Mihaela ,tocmai din aceasta cauza nu gasesc cuvinte potrivite de incurajare ,dar sigur tu trebuie sa reusesti pentru copilul tau.

    3
    0

  • ariadna pe 12 Mar 2009, 17:36
    curaj!

    Pentru asemenea confesiuni e nevoie de mult curaj din partea Mihaelei. Oameni buni nu judecati, dincolo de faima, milioane, e doar o mama care doreste sa isi protejeze copilul. Sper ca acest "manifest" sa aiba un impact asupra justitiei, Autoritatii Tutelare, Politiei. Si ca acest copil si aceasta femeie sa nu se mai teama de un barbat influent si crud.

    3
    0

  • Flore pe 12 Mar 2009, 17:14
    Iata ca...

    ai ajuns si in aceasta situatie... Si asta demonstreaza ca in ciuda situatiilor prin care ai trecut nu ai invatat nimic de la viata... Eu cred ca o FEMEIE indiferent de pozitia si statutul ei social nu are sorti de izbanda MAI ALES daca a comis si niste mici greseli ca tine... pe care nu TOATE FEMEILE le recunosc public... ROAGA-TE LA DUMNEZEU SA-TI DEA PUTEREA SA REZISTI si cauta-ti un avocat bun.

    0
    3

  • Alexa pe 12 Mar 2009, 17:10
    te cred, te inteleg

    Mihaela, ai dreptate. In tara asta femeile cu copii nu sunt protejate in nici un fel. Ne chinuim, numai noi stim cum, sa dam ce e mai bun copiilor nostri, fiind nevoie uneori sa ne luptam chiar cu tatii lor pentru asta. Tati care, de multe ori, pun ambitia lor peste binele copilului. Justitiei nu-i pasa. E foarte important dreptul tatalui, care de multe ori este exercitat ca sa demonstreze mami ce tare e el, tatal (nu ca i-ar pasa in mod deosebit de copil). Am trait si eu violenta, amenintari din partea tatalui copilului meu (copil de aceeasi varsta cu al tau). Si, exact cum spui tu, sunt convinsa ca sunt multe femei in situatia asta. Ce bine ar fi daca ar spune toate prin ce au trecut sau trec.

    3
    0

  • Alinette pe 12 Mar 2009, 16:31
    O, da

    Probabil ca inainte de a aduce vorba de orgiile sotului ar trebui sa se uite in ograda ei si sa vada ce tata ii pregateste aluia mic. O invata multe cand vede pantalonii cu penisul pe-afara al castanei de la Antena 1? Mihaelo, sunteti amandoi la fel de vinovati. Dar de peste gardul tau se vede intr-un fel, de pe partea lui se vede altfel :)

    0
    3

  • claudia pe 12 Mar 2009, 15:44
    copii care sufera

    Nu pot sa spun ca e o situatie asemanatatoare,situatia mea,dar pot sa spun ca copii sufera cand intre cei doi parinti nu exista intelegere.Baiatul meu are 16 ani si din cauza certurilor noastre repetate azi sufera de depresie sper Mihaela si incearca sa tii cat mai departe copilul de problemele care le aveti,iti urezi cat mai mult succes

    3
    0

  • rodica mocanu pe 12 Mar 2009, 14:37
    Mihaela te sustin ,dar...

    nu am putere . Sunt una dintre nenumaratele femei nedreptatite din lumea asta a noastra a femeilor . Daca tu , o persoana atit de cunoscuta ,nu mai ai putere sa lupti si te dai invinsa ,atunci .... eu sau alta ce sa facem ??? Ai ajutat atita lume ; oare ai ramas singura ? Eu sa-ti spun sa fii tare si sa nu te dai invinsa ??? Nu... tu esti o luptatoatre , nu ai cum sa obosesti !!! multe femei isi pun nadejdea in tine si te sustin !!! cu mult ,mult respect : rodica mocanu .

    3
    0
Pagina « 1 2 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod