KFC și Pizza Hut sprijină organizaţia World Vision pentru cea de-a şaptea ediţie a campaniei „Vreau în clasa a noua”

În luna octombrie, KFC și Pizza Hut susțin organizaţia World Vision România prin cea de-a şaptea ediţie a campaniei „Vreau în clasa a noua”. Prin acest proiect de strângere de fonduri sunt susţinuți copiii din mediul rural din România, pentru a-și continua studiile la liceu. Din fondurile colectate, organizaţia World Vision România va oferi burse pentru 70 de copii cu dificultăți materiale din judeţele Iaşi, Dolj, Vâlcea şi Ialomiţa. Până pe 31 octombrie, urnele “Vreau în clasa a noua” sunt amplasate în toate restaurantele KFC și Pizza Hut din țară, pentru oricine își dorește să contribuie, indiferent de suma donată și fără a fi nevoit să cumpere ceva.

„Liceul este o perioadă a provocărilor chiar și în absența problemelor materiale. Este o etapă a vieții care ne formează și care are un impact major în evoluția noastră. În multe zone rurale din România, dificultățile întâmpinate de copii depășesc cu mult problemele unui adolescent obișnuit. De șapte ani, ne străduim să jucăm un rol în viața acestor copii, să îi ajutăm să meargă la școală, să aibă un viitor și să lupte pentru el. Clienții noștri ne-au fost alături în fiecare an și împreună am strâns fonduri de peste 240.000 de euro în primii șase ani ai campaniei. Doar așa, peste 620 de copii au putut merge la școală. Sperăm ca anul acesta să depășim un sfert de milion de euro pentru primii șapte ani ai campaniei, mai ales că ne-am propus să susținem un număr mai mare de copii decât în anii precedenți”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC şi Pizza Hut România.

„Proiectul Vreau în clasa a noua este unul foarte important pentru organizaţia World Vision România pentru că el combate abandonul şcolar în mediul rural, din păcate un fenomen de amploare astăzi.  De șapte ani, KFC și Pizza Hut România sunt alături de noi în acest program şi ne arată astfel că educația copiilor din zonele defavorizate este la fel de importantă pentru ei cât este și pentru noi. Le mulțumim din suflet pentru sprijinul acordat, atât lor, cât și clienților care aleg să sprijine acest proiect an de an şi să ajute la transformarea vieţilor copiilor nevoiaşi de la sat.

Datorită acestui program, în 6 ani de zile, 947 de tineri au reuşit să-şi completeze studiile liceale. Ne mândrim de fiecare dată cu rezultatele lor, care ne încurajează să continuăm să-i susţinem - procentul de promovabilitate la bacalaureat al absolvenţilor noştri a fost şi în acest an superior celui național, iar 69% dintre ei au fost admişi la facultate. Până în prezent, 947 de copii cu o situație materială precară au terminat liceul datorită programului Vreau în clasa a noua, mulţi dintre ei şi-au continuat studiile la universitate şi sunt astăzi tineri capabili, care au încredere în ei înșiși și știu ce își doresc de la viitor, pentru că au înţeles că prin propria perseverenţă şi prin ajutorul semenilor, visele lor se pot transforma în realitate”, declară Oana Șerban, PR & Communication Manager World Vision România.

În prezent, în cadrul proiectului „Vreau în clasa a noua” sunt înscrişi 154 de copii. Din fondurile care vor fi strânse de KFC şi Pizza Hut în luna octombrie, World Vision România își propune să sprijine 70 de copii înscriși în program, cu 20 de copii mai mulți decât în 2013, datorită rezultatelor peste așteptări ale campaniei precedente.

Pentru cel de-al doilea an consecutiv, Dani Oţil este ambasadorul proiectului, susținând campania de strângere de fonduri.  

Copiii implicaţi în cadrul proiectului „Vreau în clasa a noua” sunt selectaţi în funcţie de situaţia financiară a familiei din care provin, de rezultatele şcolare şi de dorinţa lor de a merge la şcoală.

În timpul liceului, aceştia beneficiază de o bursă lunară care le acoperă cheltuielile necesare pentru a-şi continua studiile.

Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare iniţiativă internaţională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizaţiei Naţiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfăşoară în peste 130 de ţări şi teritorii şi în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell, implicând aproape 1,5 milioane de angajaţi.

KFC este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume şi face parte din grupul YUM!Brands, cea mai mare companie de lanţuri de restaurante şi unul dintre cei mai mari angajatori la nivel mondial. KFC este recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® / Pui pe grătar Kentucky şi Crispy Strips, Aripioare Picante şi sandvişuri de pui proaspăt preparate. 15.000 de restaurante KFC deservesc zilnic peste 12 milioane de clienţi în 109 ţări.

În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network KFC şi numără 51 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov.
De asemenea, KFC România operează şi un restaurant la Chişinău, Republica Moldova.

Pizza Hut, lanţul de restaurante cu un concept casual, operează pe piaţa românească din 1994 sub contract de masterfranciză acordat companiei American Restaurant System. Pizza Hut a venit în România în 1994, odată cu deschiderea primei locaţii din Calea Dorobanţilor, iar în prezent deţine opt restaurante în Bucureşti, două în Cluj şi câte unul în Iaşi, Constanţa, Ploieşti şi Timişoara. Mai multe detalii puteţi afla pe www.pizzahut.ro şi pe pagina de Facebook Pizza Hut Romania.  

Pizza Hut este singura companie producătoare de pizza ce a fost nominalizată în Top 10 francize în 2009 de către Revista Entrepreneur. Compania a început acum 50 de ani în Wichita, Kansas, iar în prezent deţine peste 13.300 de restaurante în mai mult de 90 de ţări. Pizza Hut este subsidiară a Yum! Brands, Inc., unul dintre cei mai mari francizori la nivel internaţional.

World Vision este o organizaţie creştină, care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, de dezvoltare comunitară şi advocacy punând în centrul activităţii bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile rurale, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Inspirată de valori creştine, fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.

World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În 23 de ani de prezenţă în România am desfăşurat programe pentru mai mult de 350.000 de copii şi adulti, în 394 de comunităţi din 8 judeţe.

World Vision România crede în dreptul la șanse egale pentru copiii de la sate și de la oraș și de aceea, în comunitățile rurale unde este prezentă, desfășoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educație și reducerea abandonului școlar, sănătate și protecția copilului, agricultură și dezvoltare rurală, angajament civic și creștin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viață mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunității în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităților și membrilor acestora pentru a realiza o viață împlinită pentru fiecare copil.

 

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod