7 metode simple prin care poţi arde 150 de calorii


Să fii activ nu înseamnă neapărat abonament la sala de gimnastică. Când vine vorba de slăbit, orice tip de mişcare contează. Există nenumărate metode prin care poţi scăpa de calorii.
Să fii activ nu înseamnă neapărat abonament la sala de gimnastică. Când vine vorba de slăbit, orice tip de mişcare contează. Există nenumărate metode prin care poţi scăpa de calorii.

Deşi orice tip de activitate fizică te poate ajuta să scapi de kilograme şi să arzi din calorii, eficienţa diferă. Există anumite activităţi care te ajută să scapi de un număr mai mare de calorii într-un timp mai scurt. Iată 7 dintre acestea.

1. Ciclism. Ai bicicletă? Dacă nu, e timpul să-ţi achiziţionezi una. Nu contează că vremea nu este foarte îmbietoare, acest sport este plăcut indiferent de vreme. Deşi depinde de intensitate, ciclismul te poate ajuta să scapi de 150 de calorii în mai puţin de 20 de minute. În plus, mersul pe bicicletă întăreşte musculatura picioarelor şi inima.

2. Exerciţii video. Le găseşti pe internet sau la tv. Tot ce trebuie să faci este să le cauţi şi să îţi construieşti un program de antrenament pe care să-l urmezi de patru, cinci ori pe săptămână. 15-20 de minute, zilnic, te vor ajuta să arzi 150 de calorii sau chiar mai mult, în funcţie de intensitate. În plus, te vor ajuta să te relaxezi.

3.
Mersul pe jos.
Cel mai simplu şi plăcut exerciţiu fizic. Aşa l-am putea denumi. Renunţă la mijloacele de transport, atât cât îţi permite timpul, şi grăbeşte pasul. 20 de minute de mers vioi te ajută să scapi de 150 de calorii şi să-ţi păstrezi inima sănătoasă.

4. Jogging. Dacă pe lângă cele 20 de minute de mers mai adaugi încă 20 de jogging, vei reuşi să scapi de peste 400 de calorii zilnic. Sună bine, nu?

5. Renunţă la lift. Şi ce dacă stai la etajul 6? Alege scările. Nu numai că vei arde calorii şi îţi vei întări musculatura, dar şi beneficiile pentru sănătate vor fi numeroase. Vei scăpa de 150 de calorii în aproximativ 20 de minute de urcat scările.

6. Dans. Prin casă sau în club, dansul este un aliat important în lupta împotriva kilogramelor. Tonifică musculatura şi binedispune. 20 de minute de dans te ajută să arzi circa 150 de calorii.

7. Curăţenie.
Sărbătorile se apropie iar casa ta are nevoie de puţin ajutor să arate impecabil. Introdu câteva exerciţii în programul de curăţenie şi vei reuşi ca în 20 de minute să scapi de 150 de calorii.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;