Intalnire cu Iepurasul, workshop-uri si multe surprize, numai in luna Aprilie, la Liberty Center

Anul acesta, in perioada 7-19 aprilie, Liberty Center lanseaza campania “De Paste, in Liberty Center te simti ca acasa” si isi asteapta vizitatorii cu multe surprize si activitati legate de aceasta perioada a anului, in vreme ce magazinele prezente in centrul comercial expun noile colectii de vara.
In timp ce parintii se pun la curent cu tendintele verii, cei mici se vor bucura de prezenta Iepurasului, care va fi gazda unor workshop-uri si ateliere de creatie si se vor putea bucura de o mini-expozitie de iepurii vii.

Pentru ca Pastele este un bun prilej de distractie in familie, Liberty Center organizeaza ateliere de incondeiat oua, la finalul carora cei mici si mari se vor putea mandri cu creatiile lor. De asemenea, atelierele de modelat plastilina, de desen si sedintele de face painting vor intregi experienta unei zile la cumparaturi si distractie.
 

“Parte a strategiei prin care pozitionam mall-ul ca si destinatie de petrecere a timpului liber pentru familii, aducem vizitatorilor nostri de toate varstele o noua campanie care are in prim plan oferirea unei experiente complete de cumparaturi si distractie. In perioada 7-19 aprilie Liberty Center va prelua din nou din atmosfera de <acasa> si va primi vizitatorii cu multe surprize si activitati, cozonac, pasca si multe noutati in magazine, pentru ca este perioada anului cand toti cautam sa ne aducem garderoba cat mai la zi”, a declarat Corina Toma, Center Manager al Liberty Center.

Pentru comunitatea de Facebook a Liberty Center, perioada 7-19 aprilie aduce in prim plan o traditie apreciata de Pasti, cea a ciocnirii oualor, si provoaca fanii la o competitie la finalul careia cel care reuseste sa sparga cele mai multe oua si impartaseste performanta cu prietenii, primeste un premiu surpriza.

In luna aprilie, Liberty Center desfasoara o campanie de comunicare integrata, ce include componente ATL, BTL, digital si social media.
In ultima jumatate a anului, Liberty Center a investit peste 150.000 Euro in campanii de comunicare ce au contribuit la cresterea traficului din mall.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod