Ela Crăciun a fugit cu antrenorul de fitness la munte. A urcat-o 14 km pentru a arde 1400 de calorii.

Ela Crăciun a ține de câteva săptămâni o dietă specială și face sport alături de un instructor de fitness cu experiență pentru a reveni în formă după o perioadă de sedentarism cauzată de problemele la coloana vertebrală.

Vedeta de televiziune a devenit atât de dependentă de mișcare încât și-a luat antrenorul de fitness chiar și în mini-vacanța pe care a petrecut-o în Sinaia.

Ela a fugit de canicula din București la Hotel Belvedere Sinaia și, alături de antrenorul Cornel Moca, a avut zilnic sesiuni de fitness și streching în natură și chiar a urcat pe munte 14 kilometri până la Stâna Regală.
Efortul a fost intens, dar a meritat. Nu doar că a ars peste 1400 de calorii și și-a tonifiat fiecare mușchi al corpului, dar s-a bucurat și de o priveliște de nedescris odată ce a ajuns la stâncile Franz Joseph, preferate chiar și de către Carol I și de Regina Maria, de unde a admirat, de la înălțime, Valea Prahovei în toată splendoarea.

„Cornel are grijă să nu ratez nicio ședință de sport pentru că vrem amândoi să avem rezultele dorite. În weekend a fost liber, așa că am mers împreună la munte. Am stat la Hotel Belvedere și s-a asigurat că în fiecare zi avem cel puțin o oră și jumătate de mișcare. În prima zi am făcut yoga și streching pe gazonul de pe terasa hotelului, în mijlocul pădurii. A doua zi am făcut hiking pe munte. Am urcat până la Stâna Regală. Cinci ore dus-întors, 14 kilometri în total. Am ars peste 1400 de calorii, iar seara simțeam că îmi tremură toți mușchii.

Efortul a meritat din plin pentru că am făcut mișcare în aer liber, am mers prin zone superbe, iar sus, la stâncile Franz Joseph, am admirat, de la înălțime, Valea Prahovei în toată splendoarea. A treia zi am avut functional training, tot pe gazonul de pe terasa hotelului Belvedere. Am avut noroc de vreme superbă. Soare și doar 24 e grade. Un deliciu, comparând cu canicula din București”, declară Ela Crăciun.

Ela s-a confruntat, la începutul acestui an, cu probleme de sănătate legate de coloana vertebrală. Medicii i-au recomandat ședințe de kinetoterapie și i-au interzis să stea mult timp în poziția de șezut pentru a nu afecta și mai mult poziția vertebrelor.

Vedeta a stat în concediu medical două luni, iar, de atunci nu a mai putut face sport și, mai mult, a început să consume și multe dulciuri, la ore total nepotrivite, deobicei seara, înainte de culcare.
Rezultatul a fost cum nu se poate mai neplăcut: 10 kilograme în plus și o dependență de dulciuri, pline de zahăr, consumate zilnic.

De o lună de zile, vedeta urmează un regim alimentar echilibrat și face sport alături de antrenorul ei personal, iar rezultatele sunt deja vizibile.

Ela Crăciun este vedeta TV cu unul din cele mai de succes bloguri din România.

Supranumită și Supermom, Ela Crăciun comunică pe www.elacraciun.ro cu fanii săi, având în prezent peste 1 milion de cititori la activ.