Transsexualismul - provocat de o gena

Un grup de cercetatori australieni de la Prince Henry's Institute of Medical Research din cadrul Universitatii Monash din Melbourne au descoperit o gena asociata cu transsexualitatea.
Cercetarile s-au efectuat pe un grup de 112 voluntari transsexuali si au aratat ca in DNA-ul acestora este prezenta o versiune diferita a unui receptor androgen. Rezultatele au fost comparate cu aceleasi teste efectuate pe 258 de persoane non transsexuale. Astfel, aceasta gena determina ca testosteronul sa aiba efecte reduse in corp.

Cu toate ca rezultatele acestor teste sunt semnificative, oamenii de stiinta sunt de parere ca exista si alte gene implicate in transsexualism, dar acestea nu au fost inca descoperite.

Acest studiu sprijina teoria conform careia transsexualitatea are la baza cauze biologice si nu psihologice, cum se credea pana in prezent.
Urmeaza sa se efectueze alte experimente pe un esantion mai mare de persoane pentru a de intari aceasta teorie. Chiar si in aceste conditii, inca nu s-a gasit o explicatie pentru transformarile transsexuale si se intareste ideea ca sunt implicati si alti factori genetici.

Sursa: http://it.notizie.yahoo.com

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

• mircea pe 31 Oct 2008, 12:45
    Lumea arde si "oamenii de stiintza" se piaptana

Exact de asta merg treburile prost in lume: pentru ca nu stim cu exactitate ce cauze are aceasta deviatie penibila a unora. Acum deja se vede lumina de la capatul tunelului... Patetic.

0