Obiceiuri matinale care te fac fericită


Toată lumea se dezmeticește mai greu dimineața, deoarece creierul este parțial adormit în această perioadă. Chiar și persoanele matinale au probleme uneori.
Însă obiceiurile reprezintă o acțiune puternică. Poți include astfel de obiceiuri matinale în viața ta, multe dintre acestea fiind validate de oamenii de știință. Iată despre ce este vorba!

Ce obiceiuri matinale te pot ajuta să fii mai fericită?

1. Trezește-te mai devreme dimineața

Probabil că te așteptai la asta. Dar da, trezitul mai devreme, deși poate părea înfricoșător în primă instanță, aduce beneficii reale. Potrivit unui studiu realizat de Universitatea din Toronto, oamenii care se trezesc dimineața mai devreme sunt, în general, mai fericiți și au o satisfacție mai mare în viața lor. Este ușor să înțelegi relația dintre fericire și trezirile matinale atunci când te gândești la aceasta - te grăbești mai puțin, ești mai puțin stresată, ceea ce te ajută să fii mai productivă, mai fericită și așa mai departe. Iar într-o societate în care toată lumea este stresată, cine nu își dorește să mai scadă nivelul stresului din viața sa? Trezește-te cu 20 de minute mai devreme timp de o săptămână și vei vedea că îți va intra în rutină. Dacă este necesar, compensează acest lucru prin a merge mai devreme la culcare seara.

2.
Mănâncă un mic dejun gustos


Nu ai nevoie de o porție foarte mare la micul dejun. De multe ori, un mic dejun sănătos este interpretat greșit ca o masă copioasă. Această percepție este incorectă. De fapt, un mic dejun copios nu te va face decât să îți dorești să te întorci în pat. Câteva bucăți de pâine prăjită și un ou, un bol cu cereale integrale și fructe, o cană cu iaurt și granola sunt doar unele dintre lucrurile pe care le poți mânca la micul dejun. Creierul și corpul tău îți vor mulțumi. Nu uita să bei și un pahar cu apă atunci când te trezești!

3.
Pune-ți corpul în mișcare


Ultima oară când ai verificat, probabil că ai descoperit că numărul studiilor care corelează mișcarea cu o stare de spirit pozitivă este unul foarte mare. Poți depăși rezistența înnăscută a oamenilor de a face mișcare prin transformarea mișcării de dimineață într-o rutină zilnică. În plus, o rutină de fitness poate fi adoptată ușor datorită efectelor sale magice asupra corpului. De obicei, efectele de îmbunătățire a dispoziției pot fi resimțite în primele cinci minute de mișcare.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod