Afla care a fost cea mai creativa campanie de moda premiata la British Fashion Awards?!

Casa de moda britanica Burberry a castigat premiul pentru cea mai creativa campanie, la British Fashion Awards care a avut loc la Londra. Premiul i-a fost inmanat lui Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry de catre top modelul international Naomi Campbell care a fost si protagonista acestei campanii de moda.
In timpul premiilor, modelul Hayett Belarbi McCarthy a inaugurat show-ul de moda, purtand o rochie rosie din colectia 2105-2016, in timp ce Alyson Moyet a interpretat live piesa “Only You”  si au recreat astfel unul dintre momentele memorabile ale prezentarii de moda de primavara-vara 2016.

In cadrul acestei gale, o parte dintre invitati, precum Rosie Huntington Whiteley, Naomi Campbell, David Beckham, Mario Testino au purtat tinute de-o eleganta aparte semnate de casa de moda britanica Burberry.
Naomi Campbell alaturi de Rosie Huntington-Whiteley au fost doua dintre protagonistele campeniei festive a brand-ului ce a celebrat 15 ani de la lansarea musicalului Billy Eliott.

Totodata Burberry este primul brand de moda international care a filmat si transmis realizarea unei campanii de moda, live, pe platforma Snapchat. Astfel, casa de moda britanica a oferit publicului o perspectiva inovativa si fara precedent asupra colectiei de primavara-vara 2016.Toate imaginile din campania de anul viitor a casei de moda britanice au fost prezente pe platforma Snapchat timp de 24 de ore, oferind consumatorilor de moda din toata lumea un preview al campaniei de primavara, ce va fi lansata oficial pe data de 6 ianuarie 2016.
 
Fotografiata sub coordonarea creativa a lui Christopher Bailey, campania contine "Snaps" capturate de Mario Testino (fotograf cu care casa de moda Burberry a dezvoltat de-a lungul timpului o colaborare de lunga durata) exclusiv pentru platforma Snapchat, dar si un video de “making of” al campaniei, realizat in studioul din Londra.
 
Totodata, utilizatorii platformei Snapchat  au aflat si care sunt o parte dintre noii protagonisti ai campaniei: Hayett Belarbi McCarthy, Misha Hart, Ruth Bell, May Bell, Eliza Fairbanks, Liam Gardner si Louie Johnson.
“Distributia” completa a campaniei va fi prezentata publicului in luna ianuarie a anului viitor, odata cu lansarea oficiala a sezonului de primavara-vara. Aceasta pune in valoare piese din colectia de primavara-vara 2016, intitulata Functionregalia si prezentata pe podium in luna septembrie a acestui an.
 
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod