Cele mai spectaculoase poşete de blană din acest an au fost create de Casa Fendi

Pentru că a venit iarna, pentru că este frig afară, vă invit să ne încălzim, distrându-ne cu nişte mici monştrii blănoşi. Ca să mă păstrez în acelaşi registru de rece-cald (iarnă

Pentru că a venit iarna, pentru că este frig afară, vă invit să ne încălzim, distrându-ne cu nişte mici monştrii blănoşi.

Ca să mă păstrez în acelaşi registru de rece-cald (iarnă -blană), iniţiat pe blogul dedicat pantofilor, pentru azi m-am gândit să vă povestesc, să vă arăt, să vă reamintesc (despre) unele dintre cele mai extraordinare genţi din acest an, genţile de blană Fendi. Spectaculos şi amuzant sunt două dintre cuvintele ce se împletesc ca să descrie aceste creaţii ale lui Karl Lagerfeld, care lucrează cu celebra casă de modă italiană de nu mai puţin de 48 de ani!
Îţi vine să crezi privind aceste genţi, mai ales pe cele cu feţe de monstruleţi, că au atâta istorie în spate? O istorie de 88 de ani, de când Eduardo Fendi şi Adele Casagrande, au deschis în 1925 primul lor magazin dedicat produselor din piele şi valizelor, magazin în spatele căruia funcţiona şi un mic atelier de blană.

Afacerea a fost preluată apoi de cele cinci fete ale lor Paola, Anna, Franca, Carla şi Alda, care în 1965 l-au angajat pe tânărul pe atunci designer Karl Lagerfeld. Ani mai târziu, în 1994, acestuia i se alătură şi desingerul Silvia Venturi Fendi, fata Annei Fendi. Vă invit să urmăriţi istoria fascinantă a acestui brand: http://www.fendi.com/us/en/the-magic-of-fendi/our-story
Dar să revenim la prezent, la creaţiile Fendi din acest an, care au îmbinat poate mai mult ca niciodată tradiţia lor legată de blană şi piele cu un desingul modern.
Modelele sunt diverse: genţile mari cu dungi ca de zebră, dar colorate, ale căror preţuri variază între 4.600 şi 5.800 dolari; geanta Adele, mare şi cu blană moale, care e şi cea mai scumpă, preţul ei ajugând la 13.650 dolari; genţile micuţe cu blană scurtă cu un preţ de 3.100 dolari – a existat şi o ediţie limitată în culorile steaglui brazilian, concepute special pentru lansarea în acest an a magazinului Fendi din San Paolo; şi genţile care au atras cel mai mult atenţia, cele cu feţe de monstruleţi ale căror preţuri variază între 4.450 şi 7.200 dolari.
Nu trebuie să trec cu vederea nici brelocurile de blană, tot cu feţe de monstruleţi, special concepute pentru genţi, brelocuri al căror preţ este de 700 dolari.
“Fun Fur”a fost termenul folosit de Karl Lagerfeld în 1967 pentru a “defini” ceea ce reprezinta Fendi, expresie din care mai târziu s-a născut emblema casei de modă, cea a celor doi “F”(unul în picioare şi celălat răsturnat şi întors) Despre “Fun Fur” este vorba când priveşti aceste genţi de blană cu feţele lor haioase!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod