Află cum este părul tău ca să știi ce poți obține de la el

Atunci când vrem o schimbare pentru părul nostru, prima întrebare pe care trebuie să ne-o punem este: "de ce anume trebuie să țin cont pentru a avea un rezultat realist?". Răspunsul este

Atunci când vrem o schimbare pentru părul nostru, prima întrebare pe care trebuie să ne-o punem este: "de ce anume trebuie să țin cont pentru a avea un rezultat realist?".

Răspunsul este pe cât de simplu, pe atât de complex: de material, dar și de artist. Materialul este elementul esențial de la care pornim în orice creație. Dacă nu suntem realiști în analiza "materialului", respectiv a părului, putem avea așteptări prea mari, iar rezultatul să ne dezamăgească. Tocmai de aceea este important să ştim ce tip de păr avem ca să ştim ce putem face cu el.

Textură.

Atunci când  discutăm despre textură putem avea: păr gros, mediu sau subțire (fin). Un păr gros, este un păr des, voluminos, greu de stăpânit. Părul normal este mediu ca textură și putem obține aproape tot ce ne dormi de la el. Este părul ideal, se coafează uşor şi stă mereu bine. Un păr subțire este, de cele mai multe ori, și un păr rar, lipsit de volum. Acest tip de păr are nevoie de o îngrijire specială, dar şi de tunsori care să-i ofere volum.

Volumul este un alt aspect important în analiza firului de păr.

Un păr des, așa cum spuneam mai sus, este echivalentul unui păr voluminous, pe când un păr rar cu siguranță este un păr "dornic" de volum. Însă, chiar dacă avem un păr rar, putem obţine volum, atât prin tunsoare, produsele de styling, dar și prin modul în care îl uscam, aranjăm după spălare.

De asemenea, înainte de a face o schimbare mai trebuie să ținem cont și de caracteristicile firului de păr analizând dacă este un natural, vopsit sau decolorat. După o astfel de autoanaliză, reuşim să clarificăm care sunt punctele forte ale părului nostru, pe care le putem evidenția, dar și defectele lui pentru a le ascunde.

Și nu uitaţi: orice schimbare se poartă cu atitudine!

Vă aştept la salonul meu de pe Londra 17, pentru schimbări cu atitudine, dar şi pe Facebook.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod