Aventuri in miez de zi

De ce este mai bun amantul?
"Aceasta aventura imi salveaza casnicia", imi spune Oana. Cum asa? Oare cum poate o legatura extraconjugala sa faca un bine casniciei?

Oana are 25 de ani, este casatorita cu Iustin de doi ani si impreuna par foarte fericiti. Ii vad foarte des tinandu-se de mana, isi zambesc unul altuia ca niste oameni indragostiti, petrec toate vacantele impreuna, dorm in acelasi pat in fiecare seara... Au imaginea unui cuplu pe care l-ai putea invidia.

"Nu ii spun tot adevarul, asta nu inseamna ca il mint"


In timpul saptamanii, in fiecare pauza de masa, Oana se vede cu Dan, un tip pe care l-a cunoscut acum un an prin intermediul unor prieteni. "De un an, Dan este amantul meu. Ne vedem in acelasi loc, la aceeasi ora, ne facem treaba si fiecare se intoarce la job. Este ceva fizic, nimic mai mult. Mi se pare foarte excitant ca in timpul zilei 'iau masa' in pat cu Dan. Si unde mai pui ca el are biroul la doua etaje mai jos de mine?", imi povesteste Oana, putin ciufulita, cu un zambet foarte larg, semn ca tocmai s-a intors de la "masa".

"Sa afle Iustin? Este putin probabil, pentru ca nu ii dau nimic de banuit. Nu as petrece niciodata o noapte in patul lui Dan, pentru ca Iustin este foarte important pentru mine", mai spune Oana, foarte hotarata, aproape convingatoare.

Totusi, daca sotul este atat de important pentru ea, ce nevoie mai are de Dan, cum ii salveaza acesta casnicia? "Iustin imi ofera stabilitatea, siguranta de care am nevoie, Dan imi ofera aventura, imprevizibilul. Eu si Iustin avem un trecut si un viitor impreuna, cu Dan este vorba doar de satisfacerea unor nevoi sexuale de moment, iar sexul nu are de-a face cu dragostea", marturiseste Oana.

Are Oana are regrete? Nu se satura sa joace mereu un rol? "Care rol? Nu este niciun rol si nu ma consider o persoana egoista. Nu il mint pe Iustin. Nu ii spun tot adevarul, asta este drept. Clar pentru mine este ca il iubesc pe Iustin, Dan isi iubeste logodnica, iar relatia dintre noi doi este una pur fizica si nimic mai mult. Cat va mai dura? Cat vom dori noi", conchide Oana.

Este o situatie pe care, poate, multe femei nu o inteleg. Oana spune ca relatia cu sotul ii ofera stabilitate, siguranta, dar oare o face pe deplin fericita? Din moment ce cauta in alta parte imprevizibilul, raspunsul logic ar fi "Nu". Dar oare "a iubi" si "a insela" nu sunt doua verbe total opuse? Verbul "a iubi" poate insemna multe, dar cu siguranta nu si "a insela". Dar cine suntem noi sa o judecam?

Cand razbunarea scapa de sub control


Corina si-a facut un obicei din a face sex in miez de zi. Fuga de la birou este una placuta, o simte ca pe o sete de razbunare, o evadare care o incarca energetic: "Acum doua luni, am aflat ca iubitul m-a inselat, dar am preferat sa nu ii spun ca stiu. Acum, in timpul pauzei de masa, ma vad cu Marian si facem sex. Este totul plin de pasiune si pe fuga, exact cum imi place.

Totusi, parca lucrurile au luat o turnura nu tocmai comoda pentru mine - simt pentru Marian mai mult decat atractie fizica si tare imi este teama ca el nu simte la fel. O razbunare este pe cale sa se transforme in mai mult..."
, spune Corina, vizibil ingrijorata. Intotdeauna exista si astfel de riscuri, nu-i asa? Poate daca exista o buna comunicare, nu se ajungea la infidelitate, la complicatii...

Legea nescrisa a moralei


"De este mai bun amantul? Pentru ca este ceva 'interzis', incitant", imi spune Ada. "Eu nu sunt adepta acestei 'practici', consider ca sotul sau iubitul alaturi de care te hotarasti sa fii, ar trebui sa te implineasca total, pe toate planurile. Comunicarea este esentiala, ea este cea care rezolva toate problemele. De ce te-ai complica sa ai un amant si un sot sau iubit? Iti ingreunezi existenta aiurea. Clipe incitante poti trai si alaturi de iubitul oficial, nu ai nevoie de artificii gen 'amanti in miez de zi'. Daca relatia nu merge, mai bine te desparti decat sa 'fii pe doua fronturi'", este de parere Ada.

In definitiv, fiecare isi traieste viata cum doreste... Nimeni nu iti poate interzice sa ai un amant, insa exista o lege nescrisa a moralei. Daca nu simti ca partenerul te poate implini fizic si psihic, chiar trebuie sa ii stai alaturi din mila sau pentru ca este un "om bun"? Cred ca se poate trai frumos fara sa inselam increderea celui de langa noi si, pana la urma, sa ne inselam pe noi insene...
 

Comentariile 1-50 din 78

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • senzuala2012 pe 2 Nov 2012, 17:08
    VA SPUN EU

    CU cat il tratezi mai indiferent pe cel de langa tine adica iubitul..cu atat de mult te v-a iubii,cu cat i canti in struna cu atat te v-a dispretuii..eu am invatat din experienta mea proprie...Iar la treaba cu inselatul..daca nu o faci tu o face el..cineva o v-a face..putine cupluri care sa se divinizeze reciproc ca in prima zi si dupa o anumita perioada de timp...Cum a zis si Tina.....mai sus..a explicat ftt..ok

    0
    0

  • tina pe 31 Aug 2010, 14:20
    DarkShadow84

    He. he, nu are legatura cu nimic din ce spui tu, eu fac banii singura, sprijinul e mai mare din partea mea, interesul e 0.Il respect in continure pe sotul meu, il iubesc in continuare si il simt la fel.Niciodata sa nu spui niciodata!Dorinta vine din tine de acolo de unde nici nu te astepti, poti face lucruri nebanuite de tine, se nasc in tine si pot trai sau murii tot asa.De tine depinde totul.Sunt la a 2 a casnicie si am sacrificat 9 ani din viata pt doi oameni, niciunul perfect, am invatat ca nu te iubeste nimeni mai mult decat o poti face tu si ca nu e nimic rau in a-ti dori sa traiesti pt tine.Ei traiesc in fiecare zi pt ei si nu au remuscari, de ce as avea eu?E fericit langa mine asa?Pai e ok, atunci sa facem jocul mai palpitant...de ce ?Pt ca o relatie extra-conjugala iti ofera medicamentul ideal pt o casnicie reusita ( cat timp mai ai si nitica minte prin capsor)...Am incercat si menaj a trois, a fost ok , super dar nimic nu se compara cu placerea de a te simtii iubita, venerata, adulata si pe deasupra de 2 barbati puternici , inteligenti si total diferiti...pupici

    0
    0

  • tina pe 31 Aug 2010, 14:07
    :)))

    Honore de Balzac spunea "Cu cat gandesti mai mult, cu atat mai putin iubesti!" Unele dintre voi vb de partener, inselat, iubiri nebune, sinceritate...:)) - Glumiti? Stiti cum e cu barbatii, va spun eu: te sacrifici pt el, il iubesti , il speli, calci, gatesti, muncesti de-ti sar ochii din cap, sex toata ziua si intr-o buna zi iubitul tau cu toata comunicarea ta si perfectiunea din tine gaseste pe alta care i place si crede ca e o aventura, se transforma in relatie si tu ce faci? Plangi ca "proasta" si te dai cu capul de pereti, el ramane fericit cu ea si tu suferinda cu tine...Regretele: ce proasta am fost, unde mi-a fost mintea...iti spun eu , in vacanta... nu fetelor, viata merita traita, o aveti doar 1 data, nu se mai intoarce, nu zice nimeni sa va plimbati din barbat in barbat, dar daca micul vostru secret este un amant si va face sa simtiti ca traiti... restul e istorie Credeti ca iubitul sau sotul in mom in care o tipa i face avansuri se gandeste la voi?Nop.Gandirea lor e simpla, asa tre sa fiti si voi...esti fericita asa , mergi inainte cat se poate, dar daca esti o tipa desteapta iti asumi riscul fara sa te lamentezi atunci cand poate din greseala te-ai indragostit de amant sau sotul a aflat.Nu depindeti de barbati, sa depinda ei de voi, iubirea e in fiecare dintre noi, iubesti cand iubesti, iubesti cand inseli, si iubesti chiar si cand urasti.Greseala e fireasca, fiecare traieste cum vrea si cum poate.Curva e aceea care nu iubeste,care iubeste doar banii, cand se plimba in 5 paturi in 2 zile, nu femeia care vrea putina adrenalina in viata ei asa cum "cica" barbatul e barbat si are dreptul sa greseasca...pai atunci: fetelor eu vreau sa fiu barbata:)))) In fond iubirea are multe forme dar niciuna bine definita asa ca cei care simt ca au gasit formula definitorie poate ne ajuta si pe noi astia mai cu multe pacate...dar grija mare ca poate trece viata pe langa voi in timp ce cautati intrebari fara raspuns si ecuatii cu necunoascute...:P De la o pacatoasa plina de viata care iubeste viata asa cum e!

    0
    0

  • bluey pe 30 Aug 2010, 00:24
    si eu...

    sunt casatorita de 8 ani cu un om grozav insa nu e de ajuns... natura serviciului imi permite sa calatoresc mult si in acest fel cunosc oameni interesanti... Asa l-am cunoscut pe el, colegul meu cu care am o aventura de aproape 1 an. Ne e extraordinar de bine impreuna din toate punctele de vedere: sexual, profesional, mental, spiritual... Pina si din punct de vedere al zodiei formam cuplul perfect. totusi, ambii avem alte obligatii si ne-am stabilit niste limite clare de la care nu vrem sa facem rabat. Ce faci atunci cand sentimetele o iau razna? Fugi? continui? Iei decizii radicaele?

    0
    0

  • bluey pe 30 Aug 2010, 00:17
    oare...

    o aventura este menita sa adanceasca problemele unei casnicii sau sa le rezolve?

    0
    0

  • sanda pe 13 Iul 2010, 23:19
    dark shadow 84

    uneori el iti satisface nevoile sexuale,dar nevoia de liniste in camin si calm sau chiar nevoia de bani nu o satisface pt k in ziua de azi nevasta merge la munka pleaka in spania sa produka bani iar sotul sta akasa si da vina pe criza sau pe vremuri sau pe varsta k patronii vor doar persoane tinere si ei nu se pot adapta sau reprofila (ati vazut si astfel de cupluri?)

    0
    0

  • DarkShadow84 pe 26 Mai 2010, 16:16
    inselatul...

    Mi se pare o mare prostie sa iti inseli iubitul sau sotul... cand apare dorinta aceasta de aventura deja inseamna ca e gata iubirea dintre cei doi si ca mai pastrezi sotul din diferite motive cum ar fii mila, interes sau sprijin. Si cine cauta amant inseamna ca nu e implinita in relatia de cuplu si vrea altceva... in cazul asta mai bine s-ar desparti pentru ca in final tot va simti celalat ca este inselat. fiecare cu conceptia lui, dar parerea mea este ca sotul ar trebui sa fie cel care satisface toate nevoile femeii...

    0
    0

  • Lia pe 23 Apr 2010, 09:03
    de-ale vietii

    nu cred ca e de blamat nimeni pe lumea asta. La un moment dat, in viata, ai impresia ca ai cunoscut omul pe care il vei iubi toata viata, te casatoresti si dupa cativa ani descoperi ca de fapt nu il cunosti, desi a existat comunicare, momente frumoase, etc. Fiecare dintre noi se schimba, odata ce incepe procesul de maturizare, dar depinde de cum reusesc cei doi sa se maturizeze in acelasi timp si in aceiasi directie. Daca nu mai coincid drumurile lor? Si daca in acel moment cunosti pe cineva care te face sa simti ceea ce ai trait odata? Si nu ma refer la sex ci la acele trairi intense si sentimente puternice. Poate ca el chiar e alesul si treci pe langa el pt ca ai obligatii? Nu cred ca e chiar asa. intr-o casnicie care scartaie, nu exista un singur vinovat, ci intotdeauna sunt 2 vinovati, chiar daca el (ea) este cel bun(a), undeva n-a procedat cum trebuie daca s-a ajuns ca sa partenerul sa simta nevoia de a avea pe altcineva. Asa ca, mai bine, sa lasam viata sa curga cu tot ceea ce ne ofera si sa ne bucuram e ceea ce e mai bun in ea. Sa nu ne pierdem timpul judecand pe unul sau pe altul ca "de ce a facut-o? pentru ce a facut-o?, etc". Ei stiu cel mai bine ce au avut si au in casa si e problema lor de ce si cum fac, ceea ce fac. Nu e corect asa?

    0
    0

  • Miruna pe 22 Apr 2010, 13:17
    infidelitate

    Eu astept sa ma reincarnez intr-o alta persoana ca sa am o relatie cu altcineva. Nimeni nu merita sa fie inselat, chiar daca ne subestimam partenetul. El simte la un moment dat infidelitatea, tocmai pentru ca minciuna are picioare scurte. Sunt de acord cu spusele lui Georgian.

    0
    0

  • ela pe 19 Apr 2010, 20:23
    pt olivia

    Olivia draga ia-l acasa Ce ai facut tu a fost doar un instic animalic ,nimic mai mult.Iubirea adevarata e trainica ,dureaza si nu se stinge niciodata.Cum poti sa te indragostesti de un om care se scutura si pleca si poate dupa colt rade ?Nu prea inteleg dragostea asta si foarte mult gresesc femeile ca le dau nas la toate maimule masculite care habar nu stiu ce inseamna sa fi barbat adevarat.

    0
    0

  • silvia pe 19 Apr 2010, 20:13
    Se hraneste cu suferinta altuia

    Da ,interesant subiect.Am si eu o colega care crede ca casnicia ei este salvata de relatiile ei extraconjugale fara pic de bun simt si respect fata de ea.De fapt ce a facut bine ei si rau sotului care este contrar ei adica un om linistit ,cu studii ,suflet care in loc sa-i platesca cu aceeasi moneda a stat ,a suferit pentru nesimtirea nevestei ,o lipoveanca imputita ,fara studii superioare.Culmea e ca isi aducea amantul in casa impreuna cu sotia fapt dovedit prin niste poze care prosta le-a ratat colegelor .Nu vreau sa zic ca din barbatul pe care il avea ,l-a facut un bolnav psihic ,o leguma si din prost nu-l scotea.Normal ea este tare inteligenta ca in loc sa -si respecte omul de langa ea intr-un mediu armonios si civilizat a fost mai bine sa puta a tarfa si sa faca si pe cei din jur sa sufere.Asa este in viata cand barbatul e tarfa ,femeia cinstita plateste cand femeia e tarfa barbatul cinstit plateste mizeria altora nevinovat rar sa fie doi oameni pe aceeasi lungime de unda si sa se respecte reciproc.

    0
    0

  • Sandy pe 16 Apr 2010, 20:18
    @Dana

    Foarte bine spus draga mea @Dana, felicitari!!!

    0
    0

  • Aziz pe 16 Apr 2010, 19:29
    Minciuna sau adevar

    Din punctul meu de vedere, tagaduirea adevarului reprezinta o minciuna.

    0
    0

  • dana pe 16 Apr 2010, 19:12
    FELICITARI GEORGIAN si mie mi s-a parut ca suna tot asa

    FELICITARI GEORGIAN, FRUMOS SPUS adaug si eu ceva, haremul e tipic arabesc nimic de vazut cu ROMANIA CU ALTE CUVINTE GINDIREA FEMEILOR DE AICI= BARBATII ARABI?!PAI NU ma mai mira ca se duc romincele noastre de la 13 ani cu barbati straini ptr bani

    0
    0

  • dana pe 16 Apr 2010, 18:52
    @ livia ´´toti avem impresia ca stim totul´´

    =)) =)) =)) ¿probabil ca si tu ai impresia ca stii totul? cum TU bine spui ´´cine suntem noi sa judecam ...etc´´ te intreb si eu ¿cine esti TU sa-mi spui mie ca degeaba am 40 ani? adica sa ma judeci? Si cum tot TU ai spus ´´fiecare e liber...etc´´ si eu sunt libera sa am o parere,chiar daca exista oameni ca tine care nu accepta opiniile celorlalti daca nu sunt la fel si identice cu ale lor måi fata....macar sa ajungi tu la virsta mea si mai vbim! si pina atunci, lasa-te de monologuri, du-te ia DEX-ul si cauta explicatia cuvintului ´´COERENTZA´´ si aplic-o ¡me parto, macho! nu stiu sa vbeasca (probabil nici liceu terminat) si isi dau cu parerea si ce e mai rau pitzipoance deastea care probabil n-au ajuns la majorat si nu stiu sa lege 2 vorbe, dar....´´au amant´´ ca sunt libere sa iubeasca pe cine vor ele =)) =)) =))

    0
    0

  • mary pe 15 Apr 2010, 20:40
    nu ratati nimic

    Fratilor, in viata asta scurta pe care o avem, va dau un sfat: TRAITI-VA VIATA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Intr-o zi plecam, abia atunci vom regreta si ne va parea rau ca nu am facut-o.

    0
    0

  • djtyno pe 15 Apr 2010, 01:08
    de ce amant?

    nu inteleg rostul unui amant sau amante. din moment ce ai iubit inseamna ca ai tot ceea ce iti doresti si nu mai ai nevoie de altceva.

    1
    0

  • picica pe 14 Apr 2010, 19:47
    fiecare face ce simte daca nu ai avut un amant nu ai de unde sa sti cat e de bine

    parerea mea e ca ar trebui sa invatatam sa nu mai judecam sa ai un amant inseamna o iubire neinplinita deci tocmai de aia e ceva mai dulce, mai hot chiar daca poate uneori nu iti doresti sa il transformi in iubitul tau e mult mai bine ca find doar amant. bravo pt oana

    0
    0

  • georgian pe 12 Apr 2010, 19:32
    HAREM

    Daca ar fi s-o intelegem pe Oana si sa-i dam dreptate,ar trebuii sa acceptam sau sa aprobam o lege prin care femeia sau barbatul sa aiba dreptul la mai multi barbati/neveste.Harem. Din moment ce unul nu-ti poate oferi tot ce vrei sa fie cel de-al doilea sau al treilea care sa-l completeze pe primul ca na....daca nu le ai pe toate nu poti sa traiesti.Unul sa-ti ofere sex ,altul bani,iar un altul siguranta si asa mai departe. Deci haideti sa incurajam infidelitatea,egoismul,ipocrizia,minciuna....si tot ce poate fi mai rau

    0
    0

  • warmfreezer pe 12 Apr 2010, 06:48
    true

    oricum, ce se intampla intr-o relatzie e sfant. acuma, se poate pune shi la o relatzie "extra" ??? desigur, ash spune... cata vreme e vorba de mereu aceiashi actori: barbatul shi femeia. haidetzi sa fim oneshti, fiecaruia dintre noi ii vine vremea sa sa sature de "sacra banalitate"...

    0
    0

  • olivia pe 11 Apr 2010, 21:28
    clipe minunate

    nu judecati caci nu se stie ce intalniti in viata.Eu la 42 de ani am intalnit un barbat de 37 care m-a facut sa simt ce nu credeam ca voi mai simti niciodata.Dupa niste ani , mai multi , de casnicie ramane doar o puternica prietenie, dar dispare emotia, pasiunea, ""fluturii din stomac"".Si cand l-am cunoscut pe el am simtit emotii si placeri , al caror gust il uitasem aproape, si pe careecarecarelele-am simtit cu o intensitate

    0
    0

  • ramo-ramo pe 11 Apr 2010, 16:32
    totusi....

    nu degeaba se zice ca pt a avea o relatie intregita cu partenerul de langa tine trebue sa stii sa ii satisfaci si nevoile sexuale partenerului pt. ca altfel cauta in alta parte

    0
    0

  • ramo-ramo pe 11 Apr 2010, 16:29
    nu o pot judeca pe oana

    nu pot si nu vreau sa o critic pt ca daca acautat dragostea , pasiunea si iubirea aceea exotica in alta parte e clar ca nu are acasa asa ceva, daca avea nu era nevoita sa mai caute.

    0
    0

  • livia pe 11 Apr 2010, 10:04
    toti avem impresia ca stim totul....

    dana se vede ca ai degeaba cei 40 de ani,cine suntem noi sa judecam pe altii,fiecare e liber sa faca ceea ce vrea,ce simpte.. nu uita ca mai tot timpul intr-un cuplu,unul din doi iubeste iar celalalt este iubit...

    0
    0

  • cleokleo pe 10 Apr 2010, 17:10
    simplu si la subiect

    din punctul meu de vedere Oana are dreptate.din ceea ce a declarat oana fiecare persoana are cate ceva de invatat.trebuie doar sa citesti cu atentiefiecare cuvant spus de ea ca sa ii dai dreptate.

    0
    0

  • dana pe 10 Apr 2010, 03:56
    in fine

    ´´oanei´´ asteia nu-i dau dreptate doar ptr simplu fapt ca are doar 25 de ani.ce face cind ajunge la 40? ii dau dreptate ca-si traieste viata, ptr ca in cuplu 1 din cei 2 siguri va insela. sunt de acord cu catalin burlacu, ptr ca el care nu inseala va ramine singur si lui bau bau ii spun ca DA exista femei care nu inseala, numai ca pe barbati femeile astea ii plictisesc nu sunt interesante si cind au gasit-o nu dau mportanta cuvenita, ei vor doar 1 trofeu sa se laude ´´ia uite ba nevasta mea...´´ PROSTII

    0
    0

  • dana pe 10 Apr 2010, 03:45
    a innebunit lumea

    la 25 de ani inca mai aveam pureza sufletului. in loc sa ma culc cu altu, incercam sa o fac de mai multe ori cu logodnicul (prietenul se numea peatunci) care l aveam in epoca aia.oana asta e foarte egoista crede ca tot i se cuvine.sau daca e nimfomana.preferam in pauza de masa sa maninc cu colegele nu sa ma duc cu colegul de birou sa facem sex. si uite asa in viitorul nu prea indepartat oana asta cind o sa se sature de iustin o sa-i sparga casa lu dan.adevarul e ca daca s-a maritat din interes cu iustin....vezi asa e balanta lumii dezechilibrata, din cauza la oameni dastia, care vor totul ptr ei. ei se numesc ´´oameni moderni´´ cu o casatorie´´moderna´´ si o viata´´moderna´´. modern fuck nu stiu, dar pun astia niste articole, de te face sa crezi ca in ziua de azi s-a schimbat lumea si nu e asa, mai exista lume normala la 25 ani, vezi articolele anterioare despre casnicie

    0
    0

  • LulyG pe 9 Apr 2010, 23:44
    Totusi...

    La doar 22 de ani indragostita si iubita de vreo 3 ani de acceasi persoana care ar fi sotul perfect pt. ca gandeste intr-un viitor indepartat,dar ajungi in situatia in care ai nevoie sa traiesti prezentul si vrei sa te mai distrezi in doi iar pt. asta e bun amantul,din pacate nu as fi vrut sa fie asa,detestam persoanele care o faceau dar din pacate asta e realitatea!Niciodata sa nu spui niciodata!

    0
    0

  • LulyG pe 9 Apr 2010, 23:28
    Aventuri in miez de zi

    Apropo de comunicare...nu tot timpul iubitul tau indeplineste ceea ce ii ceri(in dragoste,sex sau nu numai)asta nu inseamna ca nu te iubeste,iar tu ca femeie iti pierzi rabdarea si eviti sa ii repeti aceleasi lucruri de mii de ori si usor se ajunge la a avea un amant!

    1
    0

  • djdansmart pe 9 Apr 2010, 17:48
    Pt marcela

    Se pare ca ori nu ai citit toate raspunsurile..ori nu ai inteles nimic..vrei povesti adevarate sa auzi..am putea povesti la infinit CA SI BABELE!! Ce nu ai inteles exact..sau care e curiozitatea ta? Vrei sa dea detalii cum si-o trageau? Hmm..

    1
    0

  • marcela pe 9 Apr 2010, 14:46
    HA!HA!

    Ce porcarie de articol ... in loc sa gasesca subiecte adevarate ne cam plictiseste Nicoleta, oare si cu amant cu tot? Unde e restul povestii? Macar atat meritam ... pai daca una insela si i se pare normal nu ar trebui sa fie intrebata daca afla ca in acelasi timp si sotul o insela ce simte?

    0
    0

  • iulia pe 9 Apr 2010, 13:12
    nu spune niciodata.......niciodata

    Sa nu spui niciodata ˝ eu nu voi insela˝ , nu stii ce iti rezerva viata. Unele o fac din curiozitate ( cazul meu ) , altele de prea bine sau de prea rau. Dar cred ca nu exista persoana fidela , nici femeie , nici barbat.

    0
    0

  • ea pe 9 Apr 2010, 09:14
    si daca situatia e pe dos?

    si daca ajungi sa te indragostesti de altcineva, dar sotul este bun la partea fizica a realtiei? Atunci ce mai spuneti voi?

    1
    0

  • deea pe 8 Apr 2010, 23:03
    Dragostea adevarata se intalneste o singura data in viata!

    E foarte usor sa critici pe unul sau pe altul, dar e mai important sa traiesti cu intensitate! Nu te-ar prinde mirarea sa realizezi pe la 30 de ani ca ai gasit dragostea adevarata, jumatatea ta, chiar daca pana atunci ai avut o casnicie fericita si reusita. Deci nu critica pe nimeni, nu se stie niciodata ce-ti rezerva viata. Ai sa ajungi la un moment dat in care simti ca iubesti cu intensitate maxima dar ca nu poti sa ranesti persoanele din jurul tau, care nu ti-au facut niciun rau, te afli in dilema si nu stii ce sa alegi, este foarte greu, mai ales daca exista copii la mijloc.Poti sa spui : traieste-ti viata , dar cu ce pret?Sau daca nu fac ceva acum cat sunt inca tanara, mai tarziu.... nu mai comnteaza. In concluzie fiecare alege in viata ce crede ca este mai bine pt el, trebuie doar sa aiba curaj sa-si traiasca viata asa cum isi doreste!

    0
    0

  • cati pe 8 Apr 2010, 20:52
    amantul/amanta

    dak nu te implici emotional (desi cred k uneori e mai greu sa nu) e cam ca un fel de sport bun pt sanatate. eu, in gluma, numesc amantul "antrenor de fitness personal". nu am asa ceva dar a fost cat pe ce :)

    0
    0

  • mooriss pe 8 Apr 2010, 17:41
    despre amanti si amante

    salutari tuturor nu ma pricep prea bn,insa as vrea sa fac o adaugare daca se poate este bine stiut ca majoritatea femeilor isi fac rost de un amant ,nu din cauza ca ar fi dezamagite de soti ci din cauza ca urmaresc anumite interese materiale asta sa putut demonstra prin foarte multe sondaje realizate asa cum si altii au specificat ,e ceva absurd sa zici ca te-ai casatorit si ca nu esti satisfacut de perechea ta aaaaaa,in cazul ca unul din cei doi are o varsta de 2 ori mai mare ,e normal sa apara aceasta problema,iar asta ne demonstreaza ca e adevarat ceea ce spun studiile:foarte multi se casatoresc ptr interesele materiale,pe urma se plang ca au o viata monotona ,ca parttenerul lor nu este tocmai potrivit,si ajung sa isi caute un amant sau amanta asta nu e o scuza asta este o problema foarte grava :persoana respectiva este lipsita de bun simt si isi produce singura nenorocirile care se vor ivi in viata ei ptr mine acele femei care zic ,sau cred ,ca au nevoie de un amant sant ca niste" albinute ",aidca le place sa faca ceea ce face albina,sa zboare din floare in floare ,doar ca diferenta este ,ca aceea femeie zboara din p....a in p....a cam atat bafta tuturor ganditi-va bn cand va alegeti viitoarele sotii si soti ,nu mai aruncati aceasta scuza de nemultumire,mai bn ziceti pe direct ca nu va puteti abtine de la ceea ce vedeti la altii un subiect,in care daca am fi lasati sa folosim cuvintele potrivite ,ar fi fost folosite cuvinte care injosesc foarte mult si care i-ar fi facut p foarte multi sa isi dea seama ce fel de persoane sant nu trebuie sa ne mai fie de mirare ,de ce pe zi ce trece apar problemele de familie ,probleme care de foarte multe ori ,au un sfarsit tragic

    0
    0

  • Gabriela pe 8 Apr 2010, 17:27
    De acord

    cu bog1dan. Nu judec si nu comentez mai mult. Mai zic doar ca intr-adevar niunul nu stim ce ne rezerva viitorul, dar traind in prezent o fac in asa fel incat sa ranesc cat mai putin sau deloc pe cei din jurul meu, iar daca nu o sa mai imi iubesc partenerul intr-o zi (desi stiu sigur ca nu se va intampla asta) va trebui sa fiu sincera cu el! Comunicarea e cel mai de pret lucrur intr-o relatie!

    0
    0

  • Daria pe 8 Apr 2010, 17:19
    Rol de amant=injositor

    Fratilor ,surorilor imi pare rau dar nu va inteleg.Daca va place sa aveti sau sa fiti amante/amanti de ce va mai legati pe viata de cineva??? Doar asa ca sa-l faceti sa sufere la un moment dat??? Daca sti ca ai meteahna asta stai necasatorit si fa-ti cate/cati amante/amanti vrei.Iar daca sti ca te ia "valul" de ce te mai "ancorezi"??? Ptr.ca daca te-a luat odata te ia si a doua si a treia si.a patra oara si tot asa mereuFara sa judec pe cineva stiu sigur ca daca NU VREAU ,nu ma poate lua niciun val si mai stiu ca daca as afla ca sotul meu are o amanta n-ar mai avea ce cauta in patul conjugal si nici macar in aceeasi casa cu mine.

    0
    0

  • nina pe 8 Apr 2010, 17:00
    Draga mea @corinutauta

    Adevarat ce ai scris dar cam sti ce inseamna cuvantul ''Mironosite''? iti spun eu ca nu prea se incadreaza in ce se scrie pe aici...... In rest super subiectul si va admir sinceritatea tuturor. Cu drag o fidela a celui iubit si sa fiu tot asa , mai sunt si femei care nu vor si nu pot sa faca asa pas in a distruge ceva minunat.....Ce nu imi place sa imi fie facut, nu fac..am fost tradata ,mai demult si stiu cum e. Numai bine va doresc.....

    0
    0

  • Eu Eu pe 8 Apr 2010, 16:30
    Daca vrei se poate...

    Nu inseamna ca daca o femeie isi inseala barbatul ea nu-l iubeste.Eu am avut o amanta, femeie casatorita si cauta la mine pe langa bani si afectiune deoarece acasa nu are. Barbat-su nu prea are bani, bea, e gras si fara bun simt. Totusi ea il iubeste. Asa zice ea. Eu sunt rezervat si doar o ascult.Cand ne vedeam ieseau scantei si de fapt asta era partea importanta. Nu aveam viitor impreuna din cauza gradului de rudenie prin alianta, nu de sange. Oricum nici eu nu-mi lasam nevasta pentru o amanta, insa, o amanta este totusi o amanta, te costa dar merita si are rolul ei benefic sufletului. Valabil ambelor sexe dupa parerea mea.

    0
    0

  • laur_ita pe 8 Apr 2010, 15:01
    daaaaa, e super !!!!!

    eu am avut o relatie cu un barbat insurat, totul a inceput din dorinta mea de razbunare, aveam sotul foarte gelos, ma facea "c....a" si "t...a" fara motiv si atunci cand un coleg a inceput sa-mi faca avansuri, dupa cateva luni, am acceptat, era intr-adevar incitant si f. excitant, dar din pacate acum este in lumea celor drepti, s-a dus prea timpuriu din cauza unui nenorocit de cancer, oricum eram implicati si sentimental...

    0
    1

  • corinutauta pe 8 Apr 2010, 14:40
    apropo de amant

    este intradevar o traire interesanta dar si fff riscanta si cu implicatii emotionale care te sfarsec... iti sfasie sufletul nu stiu cum de reusiti doar cu trupul ? chiar sunteti PUTERNICE !!! Felicitari !!! bun subiect si merita comentat, iar pt cele mai mironosite nu spuneti NU ca s-ar putea sa va loviti si abia atunci o sa intelegeti !! NEVER SEY NEVER !!! CHIAR ESTE ADEVARAT !!

    0
    0

  • Divinutsa pe 8 Apr 2010, 13:52
    :))

    Doamne fereste.Daca as fi in locul ei nu as face asta pt nimic in lume..Cumva sotul no satisface..Sau ce?Ca nu inteleg..Pentru mine..Barbatu e barbat..nu ma duc la altu..Dupa parerea mea pt mine o astfel de persoana nu se numeste decat Panarama..Ce iti trebuie sa te culci cu altu..Ti-ai ales barbatu..Ramai cu el..mie una mi-ar fi rusine..Pana mea...in fine e problema ta..Daca nu iti place sa fi doar pentru unu..

    0
    0

  • ama pe 8 Apr 2010, 13:32
    Ce tie nu iti place altuia nu ii face !!!

    Cei care insala sunt in general mai gelosi pe partener, pentru ca stiu ce inseamna! Dac ai iubi cu adevarat pe cineva ,nu te-ar durea sa stii ca te insala? Poate partenerul tau chiar te iubeste! Eu nu pot nici macar sa vorbesc ceva cu cineva fara sa ii spun sotului, il iubesc pre mult, si el la fel, mi-a spus intr-o zi ca i-a fos atrasa privirea de o fata frumoasa si a analizat-o putin si s-a simtit vinovat fata de mine! Avem incredere totala unul in celalalt, si pentru ca e primul si ultimul partener din viata mea nu stiu ce inseamna altceva asa ca nu imi ruinez casnicia pentru ceva care nu stiu daca e mai bun sau mai rau !!!

    0
    0

  • maurica pe 8 Apr 2010, 13:31
    DEMAGOGIE

    Demagogie,..demagogie ,.si iar domagogie .De cele mai multe ori ceea ce se spune ramane ascuns in spatele a ceea ce se intelege.Si vulpea zice;sunt acrii strugurii!

    1
    0

  • f30 pe 8 Apr 2010, 13:02
    De ce sa judecam?

    Si eu am fost pusa in postura aceasta. Nu cred ca avem dreptul sa judecam pe nimeni. Si eu am spus ca niciodata nu voi fi amanta. Acum situatia s-a schimbat si se pare ca in scurt timp voi deveni sotia lui. Am fost intrebata daca am incredere in el... Da pentru ca acum avem tot ce ne dorim: intelegere, comunicare, iubire... Am inceput doar ca si o aventura, dar am ajuns mult mai departe. Ne cunoastem asa cum nu am fi reusit niciodata ca si prieteni.

    0
    0

  • mihaaaaa pe 8 Apr 2010, 12:59
    stii ce vrei?

    mai lasa valul.....ia ziceti voi barbatii v-ati lua una care era amanta altuia? cu cine va casatoriti ? cu cea gospodina si curata sau cu ea care isi imparte trupul..........

    0
    0

  • mihaaaaa pe 8 Apr 2010, 12:56
    viata distrusa

    cred k ati innebunit ..voi femeile credeti ko sa aveti viata buna cand o sa afle partenerul vostru...va distrugeti si casa si tot ce aveati pana atunci...nu doar sexul conteaza....repara ce ai construit... in casnicie...un minut de placere distruge intreaga ta demnitate....

    1
    0

  • bog1dan pe 8 Apr 2010, 12:38
    Vai de voi .

    Abertatii frate . Cica va incarcati bateriile ?!? Nici femeile si nici noi barbatii nu ar trebui sa facem asa ceva .Cu a insela , e doar inceputul sfarsitului . Pot exista o gramada de alte solutii care sa incarce bateriile .Cred ca cine inseala nu stie sa comunice si sa iasa din monotonie .Gasesti un hobby sau altceva .

    1
    0

  • arbanasg pe 8 Apr 2010, 12:36
    DE CE E MAI BUN AMANTUL?

    CARE I DIFERENTA INTRE AMANTA SI NEVASTA? VREO 20 DE KG. DAR DIFERENTA DINTRE AMANT SI SOT? VREO 20 DE ANI

    0
    0
Pagina « 1 2 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod