Lidl scanează săruturi și offline, cu Lidl’s Valentine Kiss

Lidl a lansat în două stații de metrou din București Lidl’s Valentine Kiss, varianta offline a aplicației care poate fi accesată pe pagina de Facebook Lidl România, pe website-ul dedicat şi prin intermediulaplicației mobile, pentru Android şi iOS. Astfel, în perioada 6-17 februarie, îndrăgostiții își pot scana sărutul într-una dintre cele două cabine Lidl.

Pentru că dragostea este în aer pretutindeni, Lidl și-a propus s-o găsească și la metrou între 6 și 17 februarie. În stațiile de metrou Piața Unirii 2 și Piața Victoriei 2, cuplurile de călători îndrăgostiți vor găsi două cabine, în care își pot scana sărutul în schimbul unui cadou dulce. Fiecare cuplu care se va săruta în aceste cabine va primi automat două praline din ciocolată extra-fină sau o jucărie de pluș.

Deschise între orele 06:00 și 23:00, cabinele vor scana săruturi, folosind un algoritm ce descompune videoclipurile utilizatorilor în câteva cadre-cheie.

Acestea sunt analizate de către sistemul aplicației, într-o primă fază fiind detectată prezența culorii pielii, pentru a determina dacă aceste cadre conțin sau nu fețe umane.

Apoi, utilizând un detector de fețe, sunt identificate chipurile îndrăgostiților. În cazul în care sunt detectate două fețe în cadre, iar acestea se suprapun parțial, a fost detectat
un sărut. Aproximativ 700 de cupluri şi-au scanat deja săruturile într-una dintre cele două cabine Lidl.
Cu Lidl’s Valentine Kiss, săruturile călătoare sunt răsplătite cu premii dulci în stațiile de metrou Piața Unirii 2 și Piața Victoriei 2.

Între 6 și 17 februarie, cele două cabine Lidl așteaptă să detecteze dragostea și să găzduiască pentru câteva clipe cupluri îndrăgostite.



Acţiunea este o extensie offline a Lidl Kiss, o aplicaţie ce se bazează pe tehnologia face recognition, sau mai bine spus kiss recognition. Aplicaţia este disponibilă pe cele mai importante platforme ale momentului: web – www.lidlkiss.com, Facebook – www.facebook.com/lidlromania şi mobile (iOS si Android).

Campania Lidl Kiss este implementată în 24 de ţări simultan.

 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Stefan pe 14 Feb 2014, 15:45
    Campanie pentru retardati

    Campanie de promovat non-valori si de sters creiere! :(((( Sarutul este un gest ce tine de intimitatea fiecarui cuplu. Exhibarea lui in public il demonetizeaza. Iar indemnul sa faci asta ca sa obtii niste avantaje materiale, asta e culmea. Este o forma de prostitutie. Mai edulcorata, dar tot prostitutie. Sa iti vinzi intimitatea pentru nu stiu ce promotie... Eu unul nu mai intru niciodata in Lidl!!!!

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod