Chris Simion: „Nu aștepta să-ți dea cineva încredere. Găsește încrederea în tine!”

„Nu există imposibil, nu există nu se poate și nu există trebuie.” Acesta este mesajul autoarei și regizorului de film Chris Simion (37 ani) către adolescente, transmis prin intermediul celui mai nou clip din cadrul campaniei Always #CAOFATA.

De cele mai multe ori, în adolescență apar momente în care poate părea mai important ce cred cei din jur decât ce îți dorești tu cu adevărat. Este vârsta la care vrei să fii mai degrabă ca toți prietenii tăi, fără să conștientizezi că cel mai important este să fii tu însăți. Iar asta îți diminuează considerabil încrederea în forțele proprii. Simplu de spus, dar cum poți avea mai multă încredere în tine? „În primul rând, cred că nu mai trebuie să aștepți să îți dea cineva încredere, ci să ajungi să găsești încrederea în tine, în ceea ce ești”, este sfatul lui Chris Simion. Simte-te bine și sigură pe tine, înțelege că nimic nu iese bine de la prima încercare, așa că perseverează! Acordă-ți o șansă reală, vei vedea că face minuni!





Conform unui studiu Always*, realizat în 2014, realizat în rândul fetelor cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani, primul contact cu așteptările și presiunea socială se întâmplă exact în momentul cel mai nepotrivit: la pubertate.

E cunoscut faptul că începutul pubertății marchează momentul în care fetele au cel mai scăzut nivel de încredere, motiv pentru care orice acțiune care le inhibă poate să le afecteze pentru tot restul vieții. Și, cu siguranță, această senzație de nesiguranță îți este familiară. Care erau cele mai mari visuri ale tale în adolescență? Și când ai renunțat, fără să îți dai seama, la ele? Fetele își pierd rapid încrederea în forțele proprii și se lasă prea ușor influențate de cei din jurul lor. „Atunci când crezi cu adevărat în tine mergi până la capăt și îți asumi ceea ce simți, ceea ce gândești, ceea ce alegi.
Eu cred că ne definesc opțiunile noastre și că ne cunoaștem mai bine decât oricine altcineva din exterior”
, spune Chris Simion.

*Studiul Always Confidence & Puberty Wave II a fost derulat folosind panelul Research Now, la care au participat 1.800 de persoane de origine americană (1.300 de femei din Statele Unite cu vârste cuprinse între 16 și 49 de ani și 500 de bărbați din Statele Unite, din aceeași categorie de vârstă). S-a utilizat un eșantion reprezentativ la nivel național de 1.000 de femei și 500 de bărbați, precum și un eșantion adițional de 150 de femei afro-americane și 150 de femei hispanice. Sondajul a fost realizat în perioada 5 decembrie 2014 - 12 decembrie 2014.

---
Mișcarea Always #CAOFATA este susținută de milioanele de fete din întreaga lume care dau expresiei #CAOFATA sensuri uimitoare.
Campania Always, lansată în iunie 2014, a fost inspirată de ideea că începutul pubertății marchează momentul în care fetele au cel mai scazut nivel de încredere, precum și de faptul că anumite cuvinte ofensatoare pot contribui la scăderea încrederii de sine. Campania a demonstrat efectul profund al expresiei „ca o fată” asupra încrederii de sine inspirând astfel crearea unei mișcări care a început deja să schimbe percepția publică: dupa ce au vizionat filmul #CAOFATA, majoritatea persoanelor (76% dintre tinerele cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani și 59% dintre bărbați) a declarat ca videoclipul le-a schimbat percepția asupra expresiei „ca o fată”*, conform Studiului Always Puberty & Confidence Wave II.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod