Laura de la Amadeus, vacanța de vis în insulele din Thailanda!

Laura Lăzărescu, pianista trupei Amadeus, a petrecut o vacanță de vis alături de familie și de câțiva prieteni apropiați. Artista a ales ca destinație insulele exotice din Thailanda, un paradis natural de care mărturisește că s-a îndrăgostit.
"După un an plin de concerte alături de trupa Amadeus, am ales să petrecem o vacanță în minunata Thailanda unde, timp de două săptămâni, am vizitat locuri de vis alături de soțul meu și de mai mulți prieteni.Thailanda a fost pur și simplu dragoste la prima vedere! Am ales regiunea Krabi,care este cea mai frumoasă destinație de plajă cu 130 de insule cu iesire la Marea Andaman. Am vizitat Templul Grota Tigrilor, unde am urcat 1237 de trepte și unde, din când în când, îți ieșeau în cale maimuțe curioase și jucăușe. Sus am avut parte de o priveliște panoramică încântătoare de unde puteai vedea marea, formațiuni spectaculoase de calcar, vegetație luxuriantă și insulele", declară Laura.

În Koh Lipe (denumită "Maldivele Thailandei"), artista a locuit într-un mini resort de căsuțe din bambus care se aflau în mijlocul unei grădini cu copaci foarte înalți, plante exuberante și flori viu colorate.

"În fiecare zi ne-am bucurat de sunetele păsărilor, ale greierilor si de foșnetul frunzelor care răsunau precum o simfonie a naturii. În Koh Lanta am facut excursii captivante, una dintre ele fiind cea din Parcul National Mu Ko Lanta, unde, dupa o drumeție prin junglă, am ajuns la o impresionantă cascadă. Pe drum am întâlnit maimuțe, elefanți si păsări încântătoare. Cealaltă excursie a fost cu long tail boat-ul care ne-a dus la Peștera de Smarald și, pentru a ajunge acolo, a trebuit să inotam printr-un tunel săpat în stâncă, iar singura luminiță ce licărea înăuntru era lanterna ghidului. În momentul in care am ajuns pe partea cealaltă a peșterii, priveliștea ne-a lăsat fără cuvinte... un colț de Rai într-o lagună superba de culoare turcoaz, înconjurată de stânci înalte de sute de metri și cu o vegetație spectaculoasă", mărturisește artista.

Insula care a impresionat-o cel mai mult din această vacanță a fost Koh Kradan, un adevărat paradis cu o plaja de doi kilometri cu nisip alb și cu o apă turcoaz.

"Priveliștile erau uimitoare, cu stânci abrupte, calcaroase care răsăreau din mare, precum o coloană vertebrală a unui dragon. Aici am făcut si snorkeling într-un recif de corali unde am fost foarte impresionată de lumea subacvatică, am descoperit o mulțime de peștisori colorați și plante interesante. Thailanda m-a fascinat cu tot ce are ea și este un loc în care cu siguranță mă voi reîntoarce pentru a descoperi alte locuri noi, pentru a revedea oamenii senini și zâmbitori, pentru a retrăi clipe de neuitat, pentru plajele ei de vis cu nisip fin, pentru apusurile de soare perfecte, pentru templele impresionante, pentru plimbările cu long tail boats și pentru mâncarea delicioasă"
, declară artista din trupa Amadeus.