Carmen Negoiță a petrecut cu copiii ultimul weekend de vacanță la Sinaia

Carmen Negoiță le-a făcut copiilor ei o surpriză de neuitat în ultimul lor weekend de vacanță: a rezervat trei zile la Sinaia, ocazie cu care a redescoperit farmecul stațiunii regale de pe Valea Prahovei. Alături de Ingrid și de Harry, cunoscuta bloggeriță a avut parte de o mini-vacanță relaxantă într-unul din cele mai liniștite și apreciate locuri din stațiune: Hotel Boutique Belvedere. S-au cazat într-un apartament de peste 60 de metri pătrați de la terasa căruia au putut admira masivele muntoase și pădurea încă înverzită ce înconjoară hotelul.

„Am ajuns seara târziu, astfel că abia dimineață când ne-am trezit am decoperit în ce loc special ne aflăm.
Am ieșit pe terasa apartamentului și nu ne-a venit să credem ce frumuseți ne înconjoară. Parcă pluteam deasupra unei pături de vegetație. În zare se vedea un masiv muntos împădurit, ca o piramidă. Se auzeau doar păsările cântând. Atât de liniște este la Belvedere. Copiii mei au fost atât de bucuroși să ne bem ceaiul pe balconul unui asemenea loc superb! Am coborât apoi să luăm micul dejun, unul cu preparate bio. Apoi am ieșit pe terasa cu gazon din fața hotelului pentru a sta întinși pe sezlong la aer liber.
Copiii au fost impresionați de mărimea apartamentului în care am stat pentru că fiecare a avut intimitatea dorită. Lui Ingrid i-au plăcut decorațiunile din camere și că aveam propria chicinetă, iar lui Harry că a avut camera lui și propria baie
”, povestește Carmen Negoiță.

Deși a călătorit în toată lumea, Carmen și-a dat seama, surprinzător, că nu a văzut niciodată Sfinxul și Babele din Munții Bucegi, astfel că, odată ce a ajuns la Belvedere Sinaia, a luat telefericul pentru a urca până la renumitele minuni ale naturii.
Am urcat pentru prima oară în această parte a Bucegilor. Apoi am mers pe drumul spre Târgoviște pentru a ajunge la lacul Bolboci. Este o zonă superbă, foarte liniștită. Data viitoare când revenim la Belvedere, o să fim echipați cu bocanci toate cele necesare pentru a urca pe munte. La întoarcere, după o zi atât de încărcată, ne-am relaxat în zona de spa a hotelului. Este un spațiu intim, care se poate rezerva, unde ai piscină, saună și zonă de relaxare. Seara, după cină, am urcat în cameră și am stat, cu un ceai fierbinte în mână, pe terasa apartamentului, bucurându-ne de aerul curat și rece și de liniștea absolută din jurul hotelului”, adaugă Carmen.