"O zi de vacanta" pentru copii cu afectiuni cardiace

Procter&Gamble si Selgros Cash&Carry au organizat, pe 26 si 27 iulie, in Poiana Brasov, evenimentul "O zi de vacanta", in cadrul campaniei "Sansa la viata, sansa la noi amintiri", un proiect de amploare dedicat sprijinirii copiilor cu probleme cardiace.

Timp de doua zile, copii operati cu succes la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant Targu Mures (IBCvT), familiile acestora, echipa de medici de la Targu Mures si jurnalisti insotiti de copii lor au avut prilejul sa se cunoasca mai bine si sa petreaca impreuna momente de recreere si bucurie.

Pentru ca o zi de vacanta inseamna odihna si distractie, participantii s-au bucurat deopotriva de programe de relaxare si jocuri menite sa faciliteze comunicarea, cunoasterea reciproca si o mai buna intelegere a campaniei.

Astfel, copii au avut parte de actiune si distractie pe cinste, aduse de bagheta "magicianului" Marian Ralea si echipa sa.
Magia a continuat cu o intalnire cu personaje fascinante si masti reprezentative din istoria teatrului, in cadrul careia copii au avut ocazia sa se urce pe scena. Si pentru ca era vorba despre 2 zile de vacanta nu putea lipsi un foc de tabara, prilej cu care s-au legat noi prietenii.

"Au fost 2 zile minunate in care copii operati au participat la jocurile desfasurate asemenea oricaror copii. Sunt aceeasi copii care, atunci cand erau bolnavi, oboseau la cel mai mic efort. Prin operatiile de corectare a malformatiilor, acestia duc o viata normala si au sansa de a se bucura de fiecare moment si de a acumula amintiri placute.
Ne bucuram ca am putut sa le oferim aceste momente si dorim, ca prin intermediul campaniei, sa ajutam cat mai multi copii sa acumuleze o viata plina de amintiri frumoase", a decalarat Olivia Ciubotariu, Specialist Relatii Externe la P&G.

Campania "Sansa la viata, sansa la noi amintiri", initiata de P&G si sustinuta de Selgros, are drept scop amenajarea unui bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures si specializarea in strainatate a personalului medical. Campania se deruleaza in perioada 1 iulie-30 septembrie 2008, si isi propune salvarea cat mai multor copii cu probleme cardiace si responsabilizarea opiniei publice cu privire la gravitatea acestor probleme.


In Romania se nasc anual aproximativ 1000 de copii cu malformatii cardiace, iar 900 dintre acestia au nevoie de interventie chirurgicala in primul an de viata. Dintre acestia copii numai 270 sunt operati, in medie pe an, la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures, intrucat exista un singur bloc operator si o singura echipa specializata.

Pentru a veni in sprijinul parintilor ai caror copii sufera de malformatii cardiace congenitale, P&G a lansat site-ul sansalaviata.ro, de unde puteti afla informatii despre malformatiile cardiace la copii, modalitatile in care acestea pot fi corectate si tipurile de interventii care pot fi efectuate la Institutul din Targu-Mures.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod