Campanie de comunicare pentru Algocalmin

Avand o traditie de mai bine de 40 ani si o rezistenta indelungata pe piata, Algocalmin a evoluat de la statutul de "produs" la acela de "brand", ajungand sa fie folosit ca sinonim al categoriei analgezicelor. Lunar, in Romania se vand aproximativ un milion de unitati de Algocalmin, brandul ajungand la o cota de piata de 22% pe segmentul analgezicelor OTC.
Zentiva a lansat campania de comunicare pentru brandul Algocalmin, sub sloganul "Algocalmin. Combate istoric durerea". Campania va rula sub forma de spoturi de 35 secunde pe principalele canale de televiziune romanesti, in perioada octombrie-decembrie 2008.  

Obiectivele campaniei de comunicare pe termen mediu si lung sunt intarirea increderii consumatorilor actuali in acest brand, construirea imaginii brandului ca fiind "cel mai de incredere analgezic din Romania" si conservarea notorietatii brandului.

Campania se adreseaza unui target national, cu varste cuprinse intre 25 si 55 de ani, in principal consumatorilor actuali, dar si celor la care a ajuns notorietatea marcii, insa nu sunt inca si utilizatori fideli ai acesteia.


"Algocalmin si-a dovedit eficienta in inlaturarea durerilor romanilor, din anii '60 pana astazi. Medicamentul ramane cel mai de incredere analgezic din Romania - fapt certificat anul acesta, pe 23 aprilie, cand, in cadrul Galei Trusted Brands, Algocalmin a primit pentru a doua oara consecutiv titlul de Most Trusted Brand pentru categoria analgezice", a declarat Iolanda Bilaus, Marketing Manager Zentiva S.A.
 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • teo pe 15 Oct 2008, 05:01
    Algocalmin interzis in tarile avansate.

    Din cauza riscului de agranulocitoza care poate fi fatala, algocalmin a fost interzis in majoritatea tarilor avansate. Algocalmin ar putea cauza zeci sau sute de fatalitati anuale in romania. http://en.wikipedia.org/wiki/metamizole

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod