Ce fac daca imi place alt barbat?

Esti angajata de ceva timp intr-o relatie sau sunteti deja casatoriti, iar tu esti cea care are o problema: esti atrasa de alt barbat. Daca stai sa analizezi situatia, vei...
Esti angajata de ceva timp intr-o relatie sau sunteti deja casatoriti, iar tu esti cea care are o problema: esti atrasa de alt barbat. Daca stai sa analizezi situatia, vei observa ca nu este vorba despre o problema a ta, ci despre una a voastra. Daca lucrurile ar functiona asa cum trebuie intre voi, tu nu ai avea de ce sa ajungi intr-o astfel de situatie.

Fie a intervenit rutina, fie neajunsurile, fie sunteti foarte ocupati amandoi si nu mai aveti timp unul pentru celalalt iar lista aceasta de motive poate continua. Cand ajungi in acest punct, este mult mai importanta reactia pe care o vei avea decat analiza cauzelor care te-au adus aici.

Pentru a intelege mai bine, incearca sa asociezi aceasta intamplare cu situatia in care te-ai confrunta cu o boala: in momentul in care te imbolnavesti, tot ceea ce conteaza este sa te vindeci si, abia pe viitor, vei avea grija sa identifici si sa elimini cauzele afectiunii. Acelasi principiu se poate aplica si in acest caz, cu specificatia ca remediul este in mainile tale.

In situatia in care tie iti place un alt barbat, exista doua posibilitati: doar sa te simti atrasa fara sa fi primit vreun semn din partea lui si, a doua varianta, unde vorbim de reciprocitate in ceea ce simtiti. Daca sentimentul nu este reciproc si tu ai deja pe altcineva, nu ai nimic de facut decat sa iti revizuiesti atitudinea si sa reusesti sa depasesti acest punct. Evident, problema tine de tine sau de relatia in care esti implicata.

Dar daca ceea ce simti este foarte puternic, iar el este pe aceeasi lungime de unda cu tine, atunci te confrunti cu o situatie mai dificila, pe care trebuie s-o tratezi cu seriozitate si sa iei o decizie rationala.

Trebuie sa analizezi foarte bine ceea ce se intampla si, mai ales, raportul cu partenerul actual. Se poate sa treceti printr-un moment mai dificil si, atunci, tu sa iti indrepti atentia catre altceva sau altcineva, sau este posibil ca in relatia voastra sa nu fi intervenit nici o schimbare si acest episod ar trebui sa fie un semnal de alarma pentru tine. Aceasta conjunctura indica faptul ca cel pe care il ai deja langa tine nu este partenerul care sa ti se potriveasca.

Este posibil chiar ca, abia in acest timp, sa iti dai seama ca relatia ta actuala nu este ceea ce ai nevoie sau, pur si simplu, ca a fost doar ceva trecator. Daca ajungi la aceasta concluzie, este indicat sa iei masuri: fie sa incerci sa schimbi ceva cu scopul de a imbunatati anumite aspecte care nu te satisfac, fie sa pui punct.

Este foarte important ca, in momentul in care iei o decizie, sa faci abstractie de lucrurile care vin din exterior. Tu esti cea mai importanta, este vorba despre viata ta si nu trebuie sa iei in calcul parerea celor din jur in privinta alegerilor pe care le faci - decizi pentru tine si nu pentru ceilalti.

Daca relatia in care esti implicata nu mai merge si nici nu exista posibilitatea sau dorinta, atat din partea ta cat si a celuilalt, de a remedia acest aspect, atunci lucrurile sunt clare: poti face exact ceea ce doresti, fara sa te invinovatesti.
 

Comentariile 51-100 din 133

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Angel's pe 8 Mar 2008, 10:32
    cu sufletu ce faci?!!

    F multe comentarii , parerii pro si contra. Eu sunt intr-o relatie de 2 ani ...a fost dragoste la prima vedere si multa atractie fizica (nu spun nu) Dar ca ii orice relatie sunt si probleme ...neajunsuri , fam care isi da cu parerea . Eu am continuat sa lupt pt relatia asta pt credeam in ea...si el spunea la fel....dar totusi ma inselat . Si acum o sa va contrazic pe toti , nu nu a fost o aventura de o noapte 2 , nu a avut o amanta timp de 2 luni ....a incercat o alta relatie .....Eu l-am iertat , dar nu am uitat , ma doare

    0
    0

  • ea pe 8 Mar 2008, 09:50
    Pt Livia

    Livia, daca doresti putem discuta pe mess sau mail mai multe. Pt inceput pot sa-ti spun ca religia nu conteaza. Cea mai curata religie este crestinismul si eu ma includ in ea. In cer nu vor fi decat crestinii care L-au urmat cu adevarat pe Isus..in rest, iadul va fi plin de ortodocsi, baptisti, penticostali si alte confesiuni pt ca religia nu mantuieste pe nimeni :). Adresa mea de mail : acccountant@yahoo.com Numai bine!

    0
    0

  • El pe 8 Mar 2008, 00:42
    pt toate

    Ce de comentarii pe subiectul acesta. Nu ma asteptam. Sincer nici nu stiu cum am ajuns pe site-ul acesta dar mi-a sarit in ochi Subiectul pt ca vad peste tot in jurul meu lucrul acesta. Cuvintele mele au fost nesimtiri pt ca am spus un adevar. Sinceritatea doare stiu. Voi femeile vorbiti foarte mult, ganditi prea mult, si va incurcati in prea multe detalii. Nu vedeti padurea de copaci. Nici nu ma asteptam la altfel de reactii din partea dvs deoarece putinele care cred in facerea lumii religios, stiu ca Eva a fost alegerea sarpelui pt ispita (iertati-ma si nu-mi sariti in cap ca sunt misogin). Sunt fericit ca am langa mine o fata cu frica de Dumnezeu, si INTELIGENTA suficienta sa realizeze niste aspecte. Problema este PREA simpla. 1 (pt victimele sotilor) - uitati-va in oglinda si rugati o a 3-a persoana sa va analizeze per total-nu o sa va placa ce veti afla. 2 (pt cele cu traieste-ti viata) - nu veti fi niciodata fericite ;) pt ca mereu vei cadea prada altor ispite. 3 (pt cele care au copii si spun ca parerea copiilor nu conteaza) - SA VA FIE RUSINE - ati fost si voi copii, dar parintii vostrii au fost sfinti pe langa voi-am ocazia sa cunosc PREA multi copii de oameni ca VOI. si sunt pierduti. plang pt ei. 4 (pt cele care nu cred in Dumnezeu) nu trebuie, nu va obliga nimeni. Dar nu distrugeti si vietile altor oameni, pt ca vei afla pe pielea ta ca tot ce se intampla in jurul tau, natura, societate, univers este intr-un echilibru aproape perfect. 5 (pt cele care inca au credinta in Dumnezeu)-Vreau sa aveti incredere ca atata timp cat faceti ceea ce trebuie, lucrurile se vor termina intotdeauna cu bine. Fiecare are o CRUCE pe care trebuie sa o care. Pacarele noastre, ale parintilor nostrii se resimt la toata lumea. Veti vedea ca daca dispare ispita, dispare si problema, daca faci bine ti se va face bine. DE CE NE Este FRICA NU SCAPAM. Noi suntem singurii vinovati pt vietile noastre- fie bune sau mai putin. Doresc la toata lumea sa aiba parte DIN PLIN de tot ce isi doreste, dupa sufletul si mintea fiecaruia. Sunt un pacatos, nu am o relatie extraordinara cu Dumnezeu dar CRED in EL - nu stiu in ce masura dupa spusele preotilor si ale bibliei pt ca toti oameni suntem, dar m-as MINTI singur sa spun ca nu am simtit de atatea ori ajutorul sau pedeapsa Lui. Am incredere ca orice greutate, orice bariera, necaz, suparare sau drama dispare MULT mai usor atunci cand faci CEEA ce este CINSITIT si de BUN SIMT. Puteti incepe sa aruncati cu pietre ;) Curaj si incredere in BINE pt fetele verticale si cu o constiinta curata.

    2
    0

  • pretty woman pe 8 Mar 2008, 00:11
    pt mary

    Ei... trebuie sa mergi mai departe. Inseamna ca pentru el totul a fost luat din start ca ceva trecator. Cel mai bun test e sa fii ignoranta si daca el te va cauta cat de cat insistent inseamna ca vrea ceva cu adevarat. Daca nu, atunci nu merita efortul de a te mai gandi la el. Asta asa e. Dar putem intelege barbatii daca luam totul la rece si ne punem in locul lor. Am iesit cu 4 baieti la un suc. Unul tocmai se despartise de logodnica. Intrebarea mea. "Te-ai duce acum cu o tipa, nu prea dragutza si apoi ai fi in stare sa nu o mai cauti? ai avea mustrari?" El. Da. Ati spune ca da pentru ca se despartise. Ei nu. La aceeasi masa era un alt prieten care este intr-o relatie. Acelasi raspuns. Ceilalti doi la fel. Da. pentru ca ei nu pun suflet ca si noi si pot trece peste. De multe ori ne lasam coplesite de cuvinte, fara sa recunoastem asta. De aceea daca cineva te atrage fizic si vrei, gandeste te ca maine s ar putea sa nu te mai sune. Si daca vrei in continuare atunci poti trece si tu peste. Si daca e greu si ai caderi psihice, nu te lasa batuta. Viata e una si e prea frumoasa si plina de surprize. Azi plangi, maine razi. De ce? Pentru ca cineva acolo sus, orice ai face, te va ajuta. Mereu. Doar ca uneori trebuie sa simti o palma sa poti aprecia. Sa poti sa simti. Sa poti sa vrei.

    2
    2

  • pretty woman pe 8 Mar 2008, 00:04
    5 pareri

    Am iesit cu fetele in seara asta. Si le-am luat la intrebari. Eu am gandirea mea, v-am spus cam ce cred. Am vrut sa vad daca altele ridica o spranceana cand deschid gura spunand ce cred eu. Deci... concluzia. 5 femei, 5 pareri. Suntem toti diferiti, dar toti iubim. Diferit. Nu putem sa judecam si sa condamnam pe nimeni. Cert e, ca atunci cand iubesti dar apare cineva, nu mai gandesti in linie dreapta. De aceea unele alegem bine, altele mai putin. Cat simti fluturasi in stomac pentru cel care il iubesti, dar te atrage un altul, e bine sa resuscitezi ceea ce ai. Acum sunt femei ca si mine care au resuscitat si a meritat. Dar sunt femei ca si mine care au avut parte de o noapte (2 pt sinceritate maxima) care au profitat si nu au regretat. Daca vrei ambele lucruri, trebuie sa il tii pe cel care il iubesti langa tine si secretul "inselatului" e sa treci peste, fara regrete. Al doilea subiect pus pe masa discutiilor intre femei: inselatul barbatilor. Ei, dupa 5 pareri, concluzia. Barbatii care inseala nu fac decat sex. Nimic mai mult. Pt cei mai multi nu exista o a doua oara. Si probabil din categoria asta fac parte cei mai multi care ne atrag. De aceea spun eu ca ar trebui sa trecem peste, nu sa punem suflet pentru o noapte. Sunt si barbati care nu ar insela, nu spun ca nu. Dar cei care sunt pentru noi un altul, asa trebuie sa ramana. pentru ca si noi suntem asta pentru ei. Si spre surprinderea celei care vorbea de Dumnezeu, sunt credincioasa. Dar mereu ma rog sa fiu fericita. Si sunt. Nu inseamna ca nu ai credinta daca ai o noapte cu altcineva. A preacurvi inseamna si a face sex inainte de a te casatori. Si asta nu e pacat? daca e sa o luam asa. Nu. Pentru ca atunci cand spuneai ca nu trebuie sa fim fericiti doar in viata asta, gandeste te ca nu e gresit sa fii fericit. E gresit, da. Sa furi, sa ucizi, sa faci oamenii sa sufere intentionat. Si lista e lunga. Daca vrei sa nu preacurvesti, atunci pastreaza te virgina pana dupa casatorie. Si daca ai "norocul" ca el sa devina un alcoolic si sa te snopeasca in bataie, iti vei da seama ca a nu preacurvi poate e o tampenie. Si apoi. Suntem egali. Barbatii nu sunt mai destepti si mai frumosi decat noi. Avem aceleasi drepturi. De a fi fericiti. Oricum. Noi suntem diferiti si avem dreptul sa gandim diferit. 5 femei, 5 pareri.

    0
    1

  • mary pe 7 Mar 2008, 22:30
    oare suntem vulnerabile?

    Ce se intampla cand tb sa dai totul uitarii si cand mai si realizezi ca acel'' EL'' renunta foarte usor la tine?Pb e ca noi femeile punem prea mult suflet si nu dam asa usor uitarii totul.Nu putem intelege nici barbatii care iti jura iubire vesnica si mai apoi pot sa se intoarca cu spatele ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat ba mai mult sa vezi ca se angajeaza usor intr-o alta relatie.

    0
    0

  • livia pe 7 Mar 2008, 21:54
    pt dora

    Scuze,draga mea! Te-ai avantat prea tare in discutie, dai sfaturi si pui pecetea, pe cand uiti ca aici nu suntem sa cerem sfaturi ci sa ne spunem parerile! Daca am povestit ceva din "tragedia" mea a fost doar pentru a arata ca dragostea este mai mult decat a tine cont de mine intr-o relatie si a ma pune pe primul loc...drept urmare pot sa fug acolo unde UNUL ma asteapta cu bratele deschise! Da, am si eu dreptul ca si tine, care nu stiu prin ce fel de "tragedii" ai trecut, la fericire... diferenta este ca eu pun pe primul loc fericirea celor la care tin, si ca nu fug undeva, in alta parte pentru a mi-o cauta doar pe-a mea. In plus, nu uita ca sunt multe amanunte pe care nu le cunosti:ma refer la situatia mea...inainte de a spune ca "fac de ras rasa feminina" cu atitudinea mea! daca doar individele care se vor satisfacute in orice conditii formeaza aceasta rasa...atunci sa stii chiar ma bucur si ma exclud singura din ea! Oricum, nu-mi lua in nume de rau raspunsul, n-am vrut decat sa clarific anumite chestii! ...m-ai facut curioasa..., mi-ar place sa stiu situatia ta, adica cine esti..., si cum traiesti!!! :-))

    0
    0

  • mary pe 7 Mar 2008, 21:51
    pt toate femeile

    Nu suntem slugile barbatilor.Daca ii iubim,asta nu inseamna ca tb sa suferim.Daca noi nu ne iubim pe noi,atunci nimeni nu o va face.

    0
    0

  • Alisa pe 7 Mar 2008, 21:44
    Cum sa-i spui cuiva ce simti pentru el?

    Citeodata ma simt prost ca am 21 de ani si nici un prieten... lumea ma invidiaza ca-mi reuseste de foarte multe ori, iar eu ma simt de-a dreptul ratata.... ce sa fac?

    0
    0

  • mary pe 7 Mar 2008, 21:38
    pt cat

    Draga mea sunt in aceeasi situatie ca si tine.Mi-ar place sa vb mai multe despre.poate continuam si pe mail,nu am cui sa ma destainui si asta ma framanta rau de tot.Ma bucur sa aflu ca mai sunt persoane in situatia mea.Suntem pe acelasi front.

    0
    0

  • ina pe 7 Mar 2008, 21:33
    revin

    pt livia: situatia dintre noi e asemanatoare: eu una l-as lasa, dar nu ma lasa inima, cred ca ar suferi prea mult...dar trebuie sa ne facem curaj sa ii lasam...asa e corect in primul rand pentru noi...dar trebuie sa avem incredere in noi...si sa ii eliberam si pe ei...apoi sa ne vedem de viata noastra...

    0
    0

  • Vania pe 7 Mar 2008, 20:56
    Atractie fata de un alt barbat

    Buna tuturor..interesant articolul..interesante comentariile. Haideti sa va povestesc ceva. Sunt casatorita de 3 ani cu un Barbat minunat, pe care il iubesc. Insa mai exista un El, un coleg de serviciu, care din punct de vedere fizic arata absolut minunat, se comporta exemplar..acest El ma atrage, uneori imi ocupa gandurile..mai,mai ca as pacatui..dar de fiecare data ma gandesc cat de minunat este sotul meu, cat ma iubeste, cate a facut pentru mine, faptul ca ii datorez respect..si totul se rezuma doar la o atractie fizica..nimic mai mult..atractie fizica si la gandul ca o clipa de nebunie poate sa distruga atatia ani de fericire!

    1
    0

  • cat pe 7 Mar 2008, 18:06
    O seara buna la toate!

    Maine mai continuam daca aveti chef!

    0
    0

  • elena2 pe 7 Mar 2008, 18:03
    pt inca o femeie

    Multumesc de sfat cred ca stiu unde sunt sentimentele mai puternice... cea ce e mai greu e ca ispita e acolo in fiecare zi ...:) sper sa fac ceea ce e mai bine pt mine si sa iau o hotarare....cred ca asta e... trebuie sa aleg si at tot va fi bine...:)

    0
    0

  • dora pe 7 Mar 2008, 17:56
    Pt Livia

    Tu spui:"si eu sunt o femeie pe picioarele mele, tanara si desteapta... Si pentru intelectul meu este injositor sa ma loveasca" Scuza-ma dar nu dai dovada de asa ceva....daca ai fi nu ai mai permite....si singura mea explicatie e ca-ti place sa fi umilita si batuta, iar discutia de aici nu e sub nicio forma pt tine.Tu cauti pe cineva care sa te asculte,fa-ti un bine si povesteste-ti "tragedia"in fata oglinzii,in baie,unde nu te aude nimeni si nu ne mai faci rasa feminina de ras.Ti-am tot citit lamentarile si asta e concluzia mea.

    0
    0

  • cat pe 7 Mar 2008, 17:50
    pt Livia

    Pai in aceasta situatie se pare ca este lipsa a ceva din viata mea.In viata mea lipseste pasiunea.....intelegi, si ca atare am avut curajul sa fac acest pas.Nu renunt la ce e al meu, dar nici nu regret ce am facut.Am facut, mi-a placut si imi amintesc cand inchid ochii totul.Si nu este nimic rau, eu asa vad...asa simt.Nu regret nimic din ce am facut eu in toata viata mea, pentru ca regretele nu mai aduc nimic bun, consider bun tot ce am facut si incerc sa imi traiesc viata cat mai bine si sa fiu cat mai fericita.Iar daca fericirea mea la un moment dat a insemnat aceasta noapte de pasiune, mi-am acordat-o!

    0
    0

  • violin pe 7 Mar 2008, 17:47
    fiecare om e unic

    Fiecare om e unic, asa ca si trairile lui sunt unice. Unii iubesc cu inima, altii cu capul ... si cred ca aici un rol important il are varsta. Cand esti foarte tanar iti "permiti" atatea lucruri ... Anii insa trec si devii mult mai intelept... M-am casatorit tarziu, la 37 de ani. Pana atunci, am cunoscut toate formele de iubire. Am iubit cu pasiune, am fost inselata, am plans, am suferit ca un caine, am vrut sa ma sinucid. Atunci credeam ca viata mea a inceput si se va sfarsi cu el ... Cu un ultim efort m-am aruncat in bratele altui barbat, tocmai sa simt ca am facut si eu ceva impotriva iubirii mele. Dupa ani si ani ne-am reintalnit pe strada. Ciudata intalnire ... doar cateva cuvinte ... atat mai ramasese intre noi.... Ranile din sufletul meu erau inchise devinitiv ....si m-am bucurat atat de mult ca n-am renuntat la viata atunci si-am luat decizia de-a cunoaste si alt barbat. Poate o sa spuneti ca am deviat putin subiectul de fata, dar eu sper sa-l citeasca tinerii care au parte de astfel de trairi si astfel de probleme... Sfatul meu sincer, e sa nu se ia decizii pripite oricare e situatia.. Acum am 44 de ani si-o viata minunata alaturi de un barbat care imi ofera ceea ce am cautat in tinerete: respect, tandrete ....

    0
    0

  • livia pe 7 Mar 2008, 17:45
    cat

    Sunt de acord si cu tine! Se pare ca intre noi doua doar credinta este diferenta, fiindca si eu sunt o femeie pe picioarele mele, tanara si desteapta... Si pentru intelectul meu este injositor sa ma loveasca acest sot! Problema nu era ce simte o femeie cand este lovita, inselata etc. intrebarea era daca esti sau nu in stare sa lasi pe unul ca sa pleci cu altul... Da...fiecare ar avea motive, dar cel mai rau este daca nu esti lovita si uitata ca o jucarie intr-un colt al camerei si totusi simti nevoia de a face ceva...fara regrete...cu un altcineva, si nu cu cel pe care il ai deja!

    0
    0

  • inca o femeie pe 7 Mar 2008, 17:42
    pt elena2

    am trecut prin asta...ii iubesc pe amandoi. dar sufletul meu plange dupa cel care mi-a fost alaturi 6 ani. fiorii trec la un moment dat...cel mai bine e sa nu compari ce simti pt cei doi in momentul asta. compara ce simti in momentul asta pt cel nou cu ce simteai pt sotul tau la inceputul relatiei. daca sotul tau inca iti mai trezeste fiori, atunci...cred ca ti-ai raspuns singura la intrebare prin afisrmatia pe care ai facut-o :)

    0
    0

  • frumusica pe 7 Mar 2008, 17:39
    viata e frumoasa

    Buna la toti! Nu va spun decat atat, dupa ce am citit toate mesajele. Viata e scurta si merita traita din plin! Ai doua variante: ori regreti ce n-ai facut ori ai amintiri! Pup pe toti!

    0
    0

  • cat pe 7 Mar 2008, 17:37
    pt Livia

    pai conform spuselor drei Filu crezi in Dumnezeu mai departe, astepti sa moara, si intre timp iti stergi scuipatul de pe fata, lacrimile copiilor de pe obraji si te resemnezi.Lasa-l pe nemernic in secunda doi! Ai incredere in fortele tale si in sufletul tau, nu te lasa batuta si nu accepta asa ceva.Nimeni nu merita un astfel de tratament injositor!

    0
    0

  • dora pe 7 Mar 2008, 17:34
    PT Cat

    Nu renunta,imi face placere sa citesc parerile tale!

    0
    0

  • LIVIA pe 7 Mar 2008, 17:32
    pentru filu

    Draga filu! La faptul ca "barbatii sunt educabili", m-am gandit si eu! Da-mi totusi un sfat cum as putea eu sa-l educ pe cel care m-a lovit si scuipat, chiar si in fata copiilor?! Ii gatesc si ma ocup de el ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, l-am iertat si-am incercat sa ma apropii de el, iar el tot victima se simte si ma indeparteaza de el! Ce se poate face?!

    0
    0

  • dora pe 7 Mar 2008, 17:30
    :))))))) Pt Elena2

    Ai incurcat-o rau de tot!

    0
    0

  • cat pe 7 Mar 2008, 17:29
    pt filu

    Nu imi inchipui cum e sa traiesti in asemenea chin si nici nu vreau pentru ca nu as accepta asa ceva sub nici o forma.Sunt o femeie independenta, pe picioarele mele, tanara si desteapta.Mi se pare injositor pentru intelectul meu sa accept sa ma loveasca un barbat doar pentru ca este sotul meu.Nu am nici o problema cu persoenele cu convingeri biblice si nu injosesc pe nimeni, a fost o remarca glumeata, oricum fiecare avem libertatea sa apreciem sau nu ceva.iar eu nu apreciez sub nici o forma umilinta si durerea pe care unele femei o indura pentru simplul fapt ca nu au curaj si se ascund dupa o credinta in Dumnezeu.Este problema ta daca nu ai incredere intr-o femeie care a avut parte de o noapte de pasiune pe care nu o regreta si ai incredere in judecata unei femei ce accepta sa fie jucata in picioare pentru simplul fap ca a trecut pe langa el prin casa.Imi pare rau, dar acest subiect eu il inchid pentru ca il consider injositor pentru femei si imi pare rau ca exista femei care indura asa ceva si nu fac nimic pentru asta.

    0
    0

  • elena2 pe 7 Mar 2008, 17:28
    ce faci daca tii la amandoi?

    ce faci daca pe amandoi ii iubesti si au fiecare calitatile lor? si sotul e de atatia ani langa tine si tot iti da fiori, si mai ai si gasesti pe altcineva care e diferit total de sotul tau si trezeste in tine cu tot alte sentimente??????????

    0
    0

  • dora pe 7 Mar 2008, 17:27
    :)

    Livia,copiii cresc,nu o sa fie toata viata langa tine!Eu nu indemn pe nimeni sa faca nimic,imi spun parerea.Si din cate stiu eu,copiii nu au niciun drept sa judece sau sa critice faptele parintilor.Refuz sa ma lansez intr-o discutie legata de religie.E treaba mea daca cred sau nu in Dumnezeu.

    0
    0

  • cat pe 7 Mar 2008, 17:22
    pt inca o femeie

    Multumesc, era ceea ce asteptam!

    0
    0

  • filu pe 7 Mar 2008, 17:21
    pt Cat

    Nu iti poti inchipui ce simte o femeie dupa atatia ani de chin? O eliberare imensa, o astfel de femie va sti sa pretuiasca o relatie normala, va sti sa se bucure de tot ceea ce Dumnezeu ii da in viata ei, va sti sa iubeasca mult mai mult. Nu suntem toti la fel, nu poti injosi pe cele cu convingeri mai biblice. Ne respectam chiar daca suntem diferiti. Totusi voi aprecia o femeie fidela mai mult decat pe una care e instabila. Asta arata stabilitate, putere, eroism chiar. Inteleg ca nu e bine sa fii intr-o relatie violenta sau rea insa relatiile ni le facem, le construim, barbatii sunt "educabili" . Sa zbori imediat pentru ca iti zboara niste fluturasi prin cap e jalnic. Ce incredere sa am intr-o astfel de femeie?

    0
    0

  • Livia pe 7 Mar 2008, 17:18
    pentru ea...........+ pentru Dora!

    Pentru ea! Nu stiu ce fel de religie ai, m-ar interesa! E-adevarat si iti dau dreptate in tot ceea ce ai scris si ma bucur ca exista printre atatia macar o singura persoana(tu!) cu credinta aici, asa cum a fost candva Lot in Geneza! Si sa stii ca-ti dau dreptate si ca gasesc si eu ca tot ce este scris aici este mai mult decat mizerie...chiar azi ma uitam la niste desene animate cu fetita mea: Noe si barca lui! Este extraordinar sa traiesti astfel de vremuri, in care cei care mai cred... sunt luati in ras, asa cum Noe era pe vremea lui! Dar cred ca este normal...! Este scris ca asa ceva trebuie sa se intample in vremurile din urma!... ACESTA ESTE PACATUL! SAU O FORMA A LUI, de care este plina lumea! Ma intreb pana cand ne mai suporta DUMNEZEU!... Si chiar daca nu doresc moartea unui sot rautacios, ci o schimbare a lui...imi doream sa stiu daca trebuie sa-l las sa se schimbe singur(sa divortez!), sau sa raman alaturi de el...(ma gandesc si la copii) pana cand voi vedea aceasta minune! Pentru dora! Iti dau dreptate si tie! Asa scrie un om care nu crede in Dumnezeu! (Nu este treaba mea de ce!) Dar vezi tu, mai am si doi copii si atunci trebuie sa pun in balanta si avantajele+dezavantajele lor...e foarte greu, nu crezi! Oare cat de bine se simt ei, atunci cand mama lor se simte bine cu altul?! Care nici macar nu este tatal lor! Ce crezi? Viata este doar atat?!

    0
    0

  • inca o femeie pe 7 Mar 2008, 17:17
    e ... trist

    in cea mai mare parte tin sa spun ca am trecut prin aceleasi experiente ca si pretty woman. dupa 6 ani intr-adevar flacara nu mai "arde" dar jarul inca mai exista. dupa vreo 4 ani am inselat si eu..o noapte..doua, si nu am avut regerete. comportamentul lui devenise intr-adevar ceva mai atent cand si-a dat seama ca ceva nu e in regula. dar dupa 6 ani...m-am indragostit. iar eu am renuntat la relatia mea de 6 ani. da, se poate renunta. daca la un momentat iti doresti pe cineva atat de mult, vezi la el toate calitatile din lume. dar e valabil si contrariul. cand m-am indragostit de altcineva, vedeam la prietenul meu doar defectele (care acum le vad si la mine fara a face mare efort)...asa ca am iesit dintr-o relatie cu ceva probleme, pt cineva pe care consideram ca e idealul pt mine. ca e cineva cu care chiar as putea sa imbatranesc. o luna de zile de la despartire nu aveam decat regretul ca am facut pe cineva sa sufere. iar acum, 9 luni de la acea despartire, si 9 luni din noua mea relatie...imi dau seama ca se poate sa fi gresit. nu pt ca actualul ar fi gresit cu ceva major. are aceleasi calitati pe care le avea cand m-am indragostit de el, si chiar nu as avea vreun motiv sa dau si acestei relatii cu piciorul. problema cea mai mare e ca..prima dragoste e prima dragoste. m-am saturat sa mananc cu noduri in gat si sa lucrez cu lacrimi in ochi...sai sa zambesc cu sufletul trist. dar asta e ... a fost alegerea mea si prea tarziu realizez ca o relatie poate fi salvata cu putina vointa...mai ales daca chiar MERITA. motivul despartirii mele de fostul a fost ca mi se parea ca sunt cam invizivila in ultimul timp, si eram buna doar la intretinerea casei si pregatirea mesei. pe cand la actualul gaseam tot sprijinul si imbratisarile de care aveam nevoie. si acum fostul ma iubeste...dar m-a lasat sa plec pt ca tine la mine. si vrea ca eu sa fiu fericita..si uite ca iar incep sa plang cand scriu asa ceva... ar trebui sa trag si o concluzie probabil. fetelor, mai intai luptati pt relatia voastra si nu lasati pasarea din gradina pe cioara de pe gard. e foarte important sa fiti fericite cu decizia pe care ati luat-o in final

    0
    0

  • TRD pe 7 Mar 2008, 17:06
    ce vei face? hmmm...!

    E foarte simplu! Daca el cedeaza la insistentele tale inseamna ca este ok, si atunci nimeni nu are nici o vina! Dar daca el este deja implicat intr-o relatie si te va refuza inseamna ca este un adevarat barbat, un barbat ce-si respecta si iubeste ceea ce are deja! In fond si la urma urmei eu nu vad nici o deosebire la voi si nu as avea nici un motiv de a-mi insela logodnica. Doar pt o ispita de o noapte? Daca as fii altfel, vas face felul la toate ce abuzati de bunul altuia! Doar asa ca sa va invatati minte!

    0
    0

  • cat pe 7 Mar 2008, 16:56
    pt ea

    Este infricosator sa suferi 6 ani de zile, pana cand moare barbatul care te chinuie.Spune-mi, ce mai simte ea acum dupa atata chin, ce iubire mai are in suflet ca si femeie, ce mai poate simti ea vis-a-vis de o relatie normala cu un barbat.Sa nu imi spui ca il are pe Dumnezeu, pentru ca atunci cred ca v-ati gresit alegerea si tu si sora ta, trebuia sa va calugariti...si atunci erati implinite.

    0
    0

  • dora pe 7 Mar 2008, 16:48
    Pt Livia

    Livia draga,viata e facuta sa o traiesti...e si asa destul de urat banalul cotidian,nu ti-o mai urati cu compromisuri care nu te avantajeaza deloc si care te fac nefericita.Tu esti singura in masura sa decizi ce e bine pt tine,restul nu conteaza absolut deloc.Capul sus si fa o balanta cu dezavantaje si avantaje. :)

    0
    0

  • ea pe 7 Mar 2008, 16:47
    pt pretty women

    Dumnezeu vrea sa fii fericit dar nu doar pe pamant. Dumnezeu spune ca plata pacatului este moartea si preacurvia este un pacat (tot din cele 10 porunci). Alegerea este a fiecaruia.

    0
    0

  • dora pe 7 Mar 2008, 16:44
    :)

    Le admir pe cele care au curajul sa experimenteze o noapte de pasiune...Eu una stiu ce inseamna,iti poate ridica sufletul pe culmi.Evident parerile sunt diferite,dar.....eu nu regret nimic!:)

    0
    0

  • ea pe 7 Mar 2008, 16:41
    Pt Livia

    Livia, imi pare sincer rau pentru ceea ce treci. Te inteleg pt ca sora mea a trecut si ea prin asa ceva. Nu a fost inselata insa sotul ei a fost un om extraordinar de rau si de nebun la nervi. De multe ori o batea si certurile nu se mai terminau la ei in familie. Insa ea a adus problema ei inaintea lui D-zeu ca sa o elibereze cumva pt ca ea nu voia sa divorteze decat in conditiile Bibliei. Dupa 6 ani D-zeu i-a dat lui o boala si a murit. Acum este libera, eliberata de Dumnezeu. Cum spuneam mai sus, credinta mea este in Dumnezeu si in promisiunile Lui de aceea incerc sa implinesc voia Lui cat mai bine posibil. Sper ca aceasta sa nu starneasca certuri aici. Nu as vrea sa fiu in pielea nici unei femei batute de sotul ei insa de la a te desparti de el pt ca esti +batuta pana la a te desparti pt ca pur si simplu te atrage altul sau mai stiu eu ce....e prea mult pt mine.

    0
    0

  • pretty woman pe 7 Mar 2008, 16:39
    pt ea

    Dumnezeu vrea sa fii fericit. Si nu ai remuscari dupa o noapte de dragoste. Ai un regret ca nu poate fi nimic mai mult.

    0
    0

  • ea pe 7 Mar 2008, 16:33
    Pt Eleonora

    Una dintre cele 10 porunci date de Dumnezeu este "Sa nu curvesti". Ca implinesti prouncile Lui sau nu e problema fiecaruia personal, nu a mea. Cert este ca El nu va privi pacatul ca pe ceva bun. Dragostea la care se referea Isus este cea agape care nicidecum nu este tot una cu cea eros...Mai documenteaza-te. Daca acele sentimente nu ar fi pacat ele nu ar ramane in mintea ta ca remuscari de constiinta. Cand nu gresesti, nu ai remuscare de constiinta. Nu m-am referit la casatorie doar ca la un act semnat de un primar si un popa. Pe vremea patriarhilor Bibliei nici nu exista asa ceva ci pur si simplu doi tineri cand constatau ca se iubesc se casatoreau prin simplul fapt ca locuiau impreuna si asa ramaneau pana la moarte.

    0
    0

  • pretty woman pe 7 Mar 2008, 16:31
    pt cat

    iti dai seama. Trebuie sa vina si din partea lui. Si atunci cand ii aduci un refuz in fata sa nu renunte. Cam asta cred ca e primul indiciu.

    0
    0

  • cat pe 7 Mar 2008, 16:16
    pt pretty woman

    Si daca totusi e dragoste?

    0
    0

  • dias pe 7 Mar 2008, 16:10
    Ce fac daca imi place alt barbat?

    pai atunci sa trecem la poligamie cu totii, fratilor!!! cam asta reiese...ma-nsel?

    0
    0

  • MICUTZ pe 7 Mar 2008, 16:08
    ce fac daca imi place alt barbat?

    am citi articolul si toate comentariile-interesant.mie de 10 ani imi place un alt barbat si nu am curaj sa fac acest pas?!pacat !nu condamn pe nimeni dar fericirea e acolo unde iti e bine tie si atat.poate intr-o zi am sa am curaj sa fiu fericita................eu asta va doresc tuturor:FERICIRE

    0
    0

  • pretty woman pe 7 Mar 2008, 15:50
    pt loli si ina

    Asta se intampla in orice relatie. E reactia barbatilor in general. ceva firesc. Adica sunt atat de siguri pe relatie incat uita de ea, de cum trebui sa se implice in ea. Pana la 3 ani de relatie totul era perfect. Eram cea mai fericita femeie din lume. Ne-am logodit, iar de atunci totul s-a schimbat. El a devenit precum prietenii/iubitii vostri. Rutina. Am incercat de toate insa el... nimic. Atunci am avut aventura de o noapte. Si pentru o saptamana am fost distanta fata de el. Atunci a simtit ca ceva nu e in regula si a inceput sa isi dea interesul. Adica ii trebuie un semn de intrebare sa se trezeasca. Am trecut cu foarte mare greutate peste "dragostea mea de o noapte". Foarte greu. Si nu regret ca s a intamplat. A fost ceva de neuitat. Dar atat. Viata mea e cu cel pe care il iubesc. Si stiu ca pe el il iubesc.

    0
    0

  • lumyna pe 7 Mar 2008, 15:47
    ptr. ANNY

    ANNY, merci de raspuns.... am inteles. intotdeauna am avut grija de asta...intotdeauna pe primul plan a fost fetita mea....eu sunt intotdeauna cu ea... nici nu se pune pb. asta... nu se emite nici un gest fara stirea mea.... insa cu mine cum ramane?? fetita creste...peste cativa ani va avea viata ei.. se va descurca singura...nu? pe cand eu? va trebui sa raman vesnic cu problemele sentimentale nerezolvate! si sa spun acum: -lasa ca raman cu X , ca s-a atasat f. mult de fetita mea! ca poate o iubeste! copiii nu raman vesnic langa parintii lor! mai devreme sau mai tarziu.. îsi iau zborul....

    0
    0

  • pretty woman pe 7 Mar 2008, 15:44
    pt cat

    Intr-adevar acea noapte e al naibii de... tensionata, intr un sens pozitiv. Adica fiecare atingere, fiecare sarut te fac sa zbori, sa uiti de tot, sa nu iti doresti decat mai mult, te fac sa te inalti cu cinci lumi mai mult. E ceva unic si nici prima dragoste nu iti poate oferi asta. Pentru ca e ceva special, ceva EUFORIC. Cred ca acesta ar fi cel mai potrivit cuvant. Dar e ceva de moment. Adica nu dureaza o vesnicie, precum dragostea ta cu adevarata ta iubire. E... atractie fizica indeplinita. Nu e dragostea adevarata.

    0
    0

  • cat pe 7 Mar 2008, 15:24
    pt Livia

    Nu exista dezvinovatire pentru un asemenea personaj.Nu te merita, nu mai cauta motive pentru care sa ramai langa el.Nu este un sot, si nu mai accepta sa stai langa el, singuratatea este o varianta cu mult mai buna decat sa traiesti un las care se crede puternic atunci cand este violent cu o femeie!Ai curajul si lasa-l, fara nici un fel de remuscare!Nu te merita!

    0
    0

  • ANNY pe 7 Mar 2008, 15:20
    e jaleee ! ! ! ! ! ! !

    Yoy...chiar ca e jaleee.....Toti cu probleme...De fapt cred ca nimeni nu a scapat de situatiile astea in care dupa ceva timp,i se ia lui,sau ti se ia tie...exprimare mai pe scurt,chiar daca dragoste poate mai e !Aici zic eu ca fiecare isi arata curajul..da dovada de curaj-daca il poti lasa sau nu,daca te paote lasa sau nu,daca se poate insela unul pe celalt...Cam asta e !!!!!Cat despre rel.cum e cea de mai sus,in care e implicat un copil dintr-o casatorie anterioara,tine minte un singur lucru: inddiferent ce decizie vei lua,si ce barbat vei dori sa ramana langa tine: grija mare la comportamentul sau fata de copil...k pt.inceput toti ti-l pot iubi,dar pe parcurs.....................prae muuulte se schimba,se schimba in rel de prietenie-femei sau barbati fara copii_dar intr-o rel cu unul dintre cei doi cu un copil...

    0
    0

  • Livia pe 7 Mar 2008, 15:15
    pentru "el" si "ea"!

    Ii cer domnului "el", care apara barbatii...si doamnei "ea",care are credinta... sa-mi dezvinovateasca cumva sotul care ma injoseste cu orice cuvant care-i iese din gura si este violent doar pentru ca-i cer explicatii, pun intrebari...! E-adevarat nu ma inseala, vine acasa pentru a se inchide in camera... si e-adevarat nu am pe nimeni si nici gandul sa caut pe altcineva! A alege insa sa traiesc singura cu ura vesnica pentru un astfel de individ nu ar fi totusi mai bine?! Este el sot...?!

    1
    0

  • lumyna pe 7 Mar 2008, 14:44
    HELP!

    oameni buni, ma confrunt cu situatia mai sus prezentata! am o relatie de 6 ani.... simt ca nu merge... ca nu e ceea ce vreau eu... si ne indepartam din ce in ce mai mult.. eu deja am inceput sa am discutii pe net cu alti barbati... insa cu el ce fac? nu intelege si basta! turuie intr-una ca el ma iubeste...bla bla bla ca eu sunt viata lui s.a.m.d... el motiveaza ca munca îi ia f. mult timp... si e prea obosit ptr. altele (...) in putinul timp pe care-l are primeaza meciurile de fotbal si discutiile cu prietenii, cu rudele...in majoritatea timpului am observat ca se eschiveaza si pleaca.... tin sa mai precizez ca am o fetita de 15 ani din prima casatorie.... va rog nu ocoliti prezentarea mea....

    0
    0
Pagina « 1 2 3 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod