Valentino – 50 de ani în serviciul eleganţei

Aniversare a fashion icon-ul industriei mondiale în galeria de lux The Grand Avenue
Aniversare a fashion icon-ul industriei mondiale în galeria de lux The Grand Avenue

Astăzi, 16 mai, de la ora 19.30, Valentino aniversează 50 de ani de la deschiderea primului magazin monobrand printr-un eveniment fashion organizat în magazinul Valentino din galeria de lux The Grand Avenue. Evenimentul aduce în prim plan noua colecţie Valentino, realizată  special pentru acest eveniment de noii directori creativi ai companiei, Pierpaolo Piccioli şi Maria Grazia Chiuri.


Prin acest eveniment de la Bucureşti, România devine a patra ţară în care se lansează noua “colecţie capsulă” marca Valentino, după lansările care au avut loc în Paris (Franţa), Milano (Italia) şi Los Angeles (SUA).


Pentru a sărbători a 50-a aniversare a casei de modă Valentino, Maria Grazia Chiuri şi Pierpaolo Piccioli, directorii de creaţie ai companiei au lansat un proiect special care combină prezentul şi trecutul prin continuitate. Abordarea lor stilistică pentru Valentino se bazează pe conştientizarea faptului că inovaţia este alimentată de tradiţie şi că contrastul este esenţa modernităţii. Noua “colecţie capsulă” prezintă combinaţii neaşteptate într-o subtilă căutare a « imperfecţiunii perfecte ».

Colecţie de sărbătoare sau puterea evocatoare a combinaţiilor neobişnuite

Colecţia capsulă, produsă în ediţie limitată, este o colecţie coerentă de haine pret-a-porter şi accesorii.
Contrastul este nota definitorie a colecţiei, care include ţinute iconice din caşmir şi lână: pelerina cu alură misterioasă, mantouri elegante, tunica poncho, topuri pentru fuste scurte, fiecare  imprimate cun un alt model animal: girafă, jaguar, tigru, ghepard, zebră sau panteră. Dantela accentuează conceptul de contrast. Silueta este elegantă, iar picioarele expuse. Accesorii precum eşarfele, mocasinii fără toc, pantofi derby şi cizme cu tocuri joase şi săculeţele hobo din piele completează colecţia.

Magazinul Valentino, inaugurat anul trecut în decembrie, este cel mai mare din galeria The Grand Avenue, cu o suprafaţă de peste 250 mp.
Casa de modă italiană Valentino operează în peste 85 de ţări şi deţine peste 700 de magazine monobrand şi a uimit de-a lungul timpului cu hainele şi accesoriile pentru femei şi bărbaţi, în colecţii casual, couture şi ready-to-wear.

Alături de Valentino, zona unică de shopping The Grand Avenue reuneşte cele mai faimoase branduri naţionale şi internaţionale în magazine de lux concentrate pe 5.000 mp, printre care Alfred Dunhill, Bang & Olufsen, Davidoff, Elysee Parfums et Beaute, Ermanno Scervino, Escada, Exclusive Brands, Louis Vuitton, Rolex, Samsonite, Stefanel, Yokko etc. Pe lângă magazinele de mare rafinament, The Grand Avenue pune la dispoziţia vizitatorilor şi facilităţi bancare, restaurante, cafenele, spaţii de relaxare şi divertisment.


Experienţa luxului la The Grand mai cuprinde şi hotelul de 5 stele JW Marriott Bucharest Grand Hotel, birourile The Grand Offices cu facilităţi de ultimă generaţie, Clubul de Sănătate World Class cu saloane de înfrumuseţare, precum şi generoasa The Grand Parking cu 92 locuri securizate în subteran şi 433 la suprafaţă.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod