Succes romanesc la Cannes pentru filmul KIDDO

România a participat anul acesta în premieră la Cannes cu un film interactiv semnat de Millo Simulov, care le permite spectatorilor să decidă cum se va termina povestea și să aleagă una dintre cele 7 variante de final. Prima vizionare la Cannes s-a bucurat de un real succes, publicul solicitând o a doua seară de proiecție a peliculei.

România a participat anul acesta în premieră la Cannes cu un film interactiv semnat de Millo Simulov, care le permite spectatorilor să decidă cum se va termina povestea și să aleagă una dintre cele 7 variante de final. Prima vizionare la Cannes s-a bucurat de un real succes, publicul solicitând o a doua seară de proiecție a peliculei.


În primă fază, Kiddo va putea fi vizionat la o serie de festivaluri locale și internaționale, urmând să apară ulterior și pe o platformă online sau pe DVD. Primii români care vor putea decide destinul personajului central al filmului vor fi spectatorii din cadrul TIFF(1-10 iunie 2012).

 

Filmul Kiddo îi implică pe spectatori în povestea filmului într-un mod inedit.

Astfel, în câteva momente cheie ale acțiunii, privitorii sunt cei care vor putea decide cursul narativ, optând pentru una dintre variantele propuse de regizorul Millo Simulov.

 

Kiddo a fost realizat pe parcursul unui an și jumătate, dar filmarea propriu-zisă a durat 9 zile. eMAG a susținut financiar acest proiect, spectatorii de la Cannes hotărând în premieră destinul personajului principal cu ajutorul unor baghete în culorile roșu și albastru, culorile corporate ale celui mai mare magazin online din estul Europei. “Am dorit să onorez sponsorul prin aceste gesturi simbolice, utilizând culorile sale pentru a ajuta spectatorii să determine finalul dorit.

Cinematografia românească are nevoie de sprijin din zona mediului privat și este natural ca proiectul să încerce să promoveze și companiile care ți-au fost alături, este o lecție pe care cineaștii din lumea occidentală au învățat-o demult”, a subliniat Millo Simulov. La cei 33 de ani ai săi, Millo Simulov este un regizor, scenarist și producător din noua generație de cineaști români.

 

“Prima vizionare a fost un succes și spun asta cu toata modestia.  Am fost plăcut surprins de reacțiile publicului și s-a cerut chiar și o a doua seară de proiecție. Până în momentul de față, nu pot decât să mă bucur de interesul și aprecierile pe care le primește Kiddo”, a continuat regizorul.

Millo Simulov a primit două nominalizări la Festivalul de la Cannes, a doua vizând scurt-metrajul Hello Kitty, desemnat Favoritul publicului la festivalul Next din 2012. Festivalul de la Cannes se desfășoară în perioada 16-27 mai 2012. Pe 31 mai 2012, la Cinema Studio, va avea loc și o avanpremieră a filmului Kiddo.

 

Kiddo este povestea unei pături sociale din România despre care nu se discută destul de des. Subiectul are în centru copiii care se nasc în familii dezbinate și sunt forțați să se maturizeze de la vârste foarte fragede. Sportul poate fi o modalitate prin care un astfel de tânăr se autodisciplinează.

Kiddo este un personaj feminin de numai 21 de ani, care reprezintă singurul sprijin şi unica sursă de venit a familiei.

Este pasionată de box, iar ringul resprezintă un refugiu, o modalitate prin care își poate exprima furia și într-un mod constructiv. 

 

Tema muzicală este semnată de trupa românească Les Elephants Bizarres, care au compus piesa “Wish (You were here)” special pentru Kiddo. De altfel videoclipul piesei utilizează imagini din filmul interactiv.

 

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod