Amway sărbătoreşte 15 ani de prezenţă în România


Amway, una dintre cele mai mari companii de vânzări directe din lume sărbătoreşte 15 ani de activitate în România. Amway a intrat pe piaţa românească în noiembrie 1997, fiind una dintre filialele Amway Corporation existente în peste 100 de ţări şi teritorii din întreaga lume.

În cei 15 ani de prezenţă în România, compania Amway a înregistrat un volum cumulat de vânzări de 300 milioane dolari. În prezent, Amway România oferă clienţilor săi, prin intermediul celor 40.000 de Întreprinzători Independenţi, peste 450 de produse de înaltă calitate dintre categoriile frumuseţe, nutriţie şi îngrijirea locuinţei, toate bazate pe investiţii semnificative în domeniul cercetării ştiinţifice.

Produsele cosmetice şi de îngrijire personală de la Amway reprezintă gama cu cele mai mari vânzări, 41% din volumul total, gama de sănătate şi nutriţie înregistrează un procent de 26%, iar segmentul de produse pentru Îngrijirea locuinţei şi-a menţinut un procent important din cifra de afaceri Amway de 33%.


„În cei 15 ani de existenţă, Amway România a devenit un exemplu în industria vânzărilor directe prin angajamentul asumat de a oferi celor din jur cele mai bune şi performante produse şi servicii la nivel mondial. Businessul din România se află în „top zece” Amway pe pieţele europene şi, suntem în acelaşi timp, un model în Europa pentru modul în care am dezvoltat afacerea noastră în mediul online. „Secretul” realizărilor noastre constă în susţinerea oamenilor prin training-urile Amway Academy, în cazul antreprenorilor, prin implicarea în cadrul diferitelor programe şi campanii, în cazul publicului larg. Scopul nostru a fost şi va fi întotdeauna să îi ajutăm pe cei din jurul nostru să aibă o viaţă mai bună atât pe plan profesional, cât şi personal”, a declarat Ioana Enache, Director General Amway România.

Numai în anul 2012, investiţiile realizate de Amway România se ridică la 370.000 USD şi includ un Centru de Afaceri, dotările din noul sediu al companiei, lansarea paginii de Facebook, precum şi o nouă platformă online www.amway.ro, care permite o interacţiune performantă a Întreprinzătorilor Privaţi şi clienţilor cu compania şi produsele sale. Centrul de Afaceri din Bucureşti este un concept modern dedicat Întreprinzătorilor Privaţi, parteneri ai companiei şi se aliniază standardelor Centrelor de Afaceri deschise de Amway și în alte orașe din Europa, precum Viena, Londra, Istanbul şi Munchen.

Pe lângă activităţile sale comerciale, Amway continuă să aloce în fiecare an resurse financiare şi materiale pentru susţinerea comunităţii din care face parte. Campania „ONE by ONE™ for children” lansată în anul 2003 la nivel mondial a reuşit să facă o schimbare pozitivă în viaţa a 9,5 milioane de copii din întreaga lume, făcând posibilă strângerea şi donarea a 166 milioane USD şi dedicarea a 1.5 milioane de ore de voluntariat.

De când şi-a început activitatea pe piaţa din România, Amway s-a implicat în numeroase proiecte de responsabilitate socială corporativă oferind sprijin pentru diferite organizaţii non-profit.

Unul din parteneriatele cele mai importante şi de lungă durată a fost cel cu UNICEF, pentru implementarea proiectului „Spital prieten al copilului în două maternităţi”, proiect care promovează alăptarea la sân chiar din maternitate şi instruirea personalului din spitale în acest sens.
În 2010, filialele Amway din Europa şi Întreprinzătorii Privaţi ai acestora şi-au unit forţele în cadrul unui parteneriat pentru campania promoţională specială lansată în luna august 2010 şi au achiziţionat două dispozitive medicale de înaltă tehnologie pentru secţiile de neonatologie şi în special pentru nou născuţii cu afecţiuni cardiace a Maternităţii Polizu din Bucureşti, România.

În perioada 2005 – 2011, Amway România a reuşit, cu sprijinul Întreprinzătorilor săi, să-şi realizeze obiectivul de a oferi spre donaţie în cadrul campaniei „ONE by ONE™ for children” suma de 375.000 USD dolari dedicată susţinerii diferitelor programe de caritate.
 
Amway consideră că antreprenoriatul reprezintă o cale deschisă pentru noi oportunităţi şi dezvoltare individuală, de aceea, şi-a asumat angajamentul de a contribui cu expertiză, cunoştinţe şi resurse pentru sprijinirea şi promovarea acestuia în Europa.

În acest sens, în 2012, Amway România sprijină dezvoltarea spiritului antreprenorial în rândul tinerilor din ţara noastră, prin încheierea unui parteneriat educaţional cu organizaţia non-guvernamentală Junior Achievement România.
În cadrul acestuia, elevii de liceu şi studenţii beneficiază de un proiect de educare antreprenorială, „Vânzările directe - un antreprenoriat de succes!”, care le oferă oportunitatea de a se pregăti pentru conducerea propriei afaceri, având ca suport consultanţii voluntari din cadrul Amway.

Amway România este şi membru fondator al Asociaţiei de Vânzări Directe din România din care fac parte companii de renume din domeniul vânzărilor directe. Asociaţia este constituită pentru promovarea eticii şi a protecţiei consumatorului.     

Compania Amway este unul din liderii în domeniul industriei vânzărilor directe. Fondată în 1959 în Ada, Michigan, Statele Unite, Amway operează în peste 100 de ţări şi teritorii din întreaga lume, cu vânzări globale de 10.9 miliarde $ în 2011. Produsele Amway sunt furnizate prin intermediul unei reţele de peste trei milioane de distribuitori. Amway livrează peste 450 de produse de frumuseţe, sănătate şi îngrijire a locuinţei. Gama Amway include suplimentele alimentare NUTRILITETM, cosmeticele şi produsele de machiaj ARTISTRY şi produsele de îngrijire  a locuinţei HOMETM.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod