Voliovesti- de la dorințele clienților la sfaturile specialiștilor

La sfârșitul săptămânii trecute a avut loc evenimentul de lansare al noii platforme, Voliovesti, desfășurat în exclusivistul spațiu Italian Design&Architecture. Acesta a reprezentat nu numai un prilej de întâlnire a personalităților și consumatorilor de lux, dar și instrumentul perfect pentru a admira creațiile brandurilor de modă partenere, de a descoperi multiple fațete ale designului, dar și de a testa o nouă modalitate de a efectua cumpărături, bazată pe dorințele clienților.

Evenimentul a fost deschis în prezența Alteței Sale Regale, Prințul Paul al României, prin discursul Alteței Sale Regale, Prințesa Lia a Romaniei, care a redefinit eleganța susținând totodată talentul designerilor români: „Pentru mine eleganța nu înseamnă doar să te îmbraci cu stil pentru diferite ocazii, ci și eleganța interioară, a sufletului și responsabilitatea de a promova imaginea frumoasei noastre țări. Peste tot în lume, când în mod inevitabil primesc un compliment pentru felul în care mă îmbrac, mă simt onorată și mândră să spun că este opera unui designer român.

Ca membri ai Familiei Regale, misiunea si datoria noastră este să promovăm potențialul și adevărata eleganță a României. Iar moda și designul sunt doar două elemente prin care acestea se manifestă.”

Silvia Cristescu, fashion editor și stilist al revistei Viva, alături de creativul makeup-artist, Ana Marin, au fost invitații speciali ai serii care au raspuns întrebărilor invitaților despre stil și designul frumuseții. Preparatele din celebrul pui de baltă asigurate de Le OacOac Bistro, gama de vinuri premium selectată de Licorna Winehouse, cât și bomboanele raw după rețeta Tânăr și Sănătos au fuzionat perfect în atmosfera cu iz futurist specifică Italian Design&Architecture.
De asemenea, Pure Cosmetics și Techir s-au alăturat ideii de a oferi o experiență aparte invitaților, prin cadourile puse la dispoziția acestora.



„Mă bucur că am lansat acest proiect pe o piaţă suprasaturată de oferte, dar care nu se potrivesc neapărat cerinţelor locale. Voliovesti vine în întâmpinarea nevoilor celor pentru care timpul a devenit un lux, oferindu-le comoditatea înregistrării unei dorinţe vestimentare în mediul online, iar prin interacţiunea cu brandurile partenere Voliovesti, adevăraţi cunoscători ai industriei, dorinţa lor va avea cele mai multe şanse de împlinire, produsul final obţinut fiind cel mai potrivit şi apropiindu-se chiar de unicitate.

Pe termen lung, platforma va fuziona luxul satisfacerii nevoilor particulare ale clienţilor cu cerinţele mondiale ale sustenabilităţii în modă” susține Laura Borncamp, fondator Voliovesti, care adresează o invitaţie deschisă brandurilor interesate să i se alăture.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod