Dr. Oz: Planul de şapte zile care te energizează şi te întinereşte


Începe dimineaţa cu un ceai de păpădie şi o băutură cremoasă pentru a avea o digestie bună şi forţă de muncă
Fiecare organ are nevoie de un mic ajutor pentru a funcţiona la capacitate maximă, susţine celebrul Dr. Oz care propune cele mai bune soluţii pentru a avea mai multă energie. Dacă simţi că nu mai ai forţă, nu te poţi concentra şi abia te mobilizezi să faci lucruri mărunte de zi cu zi, iată cel mai bun plan care îţi va schimba viaţa într-o săptămână:

Prima zi. Ai grijă de sistemul digestiv

Atunci când digestia nu funcţionează bine, toate organele au de suferit, susţine Dr. Oz. Soluţia specialistului este adăugarea prebioticelor care ajută la formarea probioticelor în sistemul digestiv. Acestea au un rol esenţial în stimularea digestiei şi creşterea nivelului de energie.

În loc de covrigi, croissant sau cafea este mai bine să consumi dimineaţa o băutură cu prebiotice. Amestecă în blender lapte de migdale cu 1/2 cană cu afine, 1 banană, 1 lingură cu pudră proteică de cânepă şi 2 linguriţe cu oţet din cidru de mere.


A doua zi. Ai grijă de creierul tău

Atunci când ai probleme de concentrare este recomandat să consumi zilnic fructe bogate în vitamina C. Studiile au arătat că vitamina C reduce hormonul stresului care ne fură din energie, spune specialistul. Consumă o jumătate de grepfrut la micul dejun, stropeşte salata de la prânz cu zeamă de lămâie şi bea după cină apă cu lămâie/portocală.


A treia zi. Ai grijă de plămânii tăi

Consumă alimente bogate în magneziu, deoarece acestea asigură o mai bună oxigenare a plămânilor. Dr. Oz recomandă consumul a 1-2 linguri cu seminţe de in pe zi.


A patra zi. Ai grijă de ficatul tău

Dr.Oz îţi propune să începi ziua cu un ceai de păpădie în loc de cafea.
Acesta are un efect detoxifiant asupra ficatului. Dacă nu mai ai deloc energie este important să ştii că ficatul tău are nevoie de ajutor. Păpădia detoxifiază ficatul şi fierea, prin urmare este cel mai indicat ceai de consumat dimineaţa pe stomacul gol. Foloseşte 1-2 linguriţe de păpădie pentru o cană cu ceai.


A cincea zi. Ai grijă la lipsa de fier

Dr. Oz recomandă consumul unor porţii mici de carne roşie, peşte şi pui pentru a asigura necesarul de fier. Acest mineral este esenţial pentru a alunga oboseala. Potrivit specialistului, fierul din alimentele de origine animală este mai uşor absorbit decât cel din plante.


A şasea zi. Ai grijă de tenul tău

Uleiul de cocos presat la rece este cea mai bună soluţie pentru a avea o piele hidratată şi strălucitoare.
Dr. Oz recomandă şi consumul uleiului de cocos, deoarece are grăsimi sănătoase care stimulează creierul şi ficatul. Foloseşte uleiul de măsline ca hidratant pentru tot corpul. De asemenea, specialistul recomandă folosirea lui pentru gătit sau pentru salate.


A şaptea zi. Ai grijă de inima ta


Sarea amară (Epsom) are un rol relaxant pentru corp şi te ajută să dormi mai bine. Dr. Oz recomandă băile cu apă caldă şi sare amară, seara, cu o oră înainte de somn. Ea ajută la creşterea nivelului de magneziu în corp, deoarece în lipsa lui se instalează oboseala, stresul, bolile de inimă şi durerile articulare. Aşadar, umple cada cu apă caldă şi amestecă în ea o cană cu sare amară şi o cană cu bicarbonat de sodiu.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;