Technogym aniverseaza 30 de ani. Din garajul unei case la Olimpiada!

In anul 1983, perioada de aur a body-building-ului si hedonismului, Sylvester Stallone si Jane Fonda reprezentau modelele ideale, in materie de fitness ale intregii lumi. In Cesena, Italia tanarul Nerio Allesandri gandea cu totul si cu totul diferit: pentru el, sportul reprezenta conditia esentiala, care garanta starea de bine a unei persoane.
Acest concept a stat la baza Welness-ului: stil de viata 100% italienesc, cu radacini adanc infipte in zicala antica romana, ”mens sana in corpora sano”, cu alte cuvinte un stil de viata bazat de activitate fizica regulata, obiceiuri sanatoase de alimentatie si o atitudine mentala pozitiva.

Ghidat de viziunea sa, Nerio Alessandri – care a gasit calea de a combina pasiunea pentru design, tehnologie si sport--a creat si a construit primul echipamentr de sport, in propriul garaj. Azi, cu 30 de ani mai tarziu, Technogym este lider  mondial in domeniul fitness-ului si wellness-ului, precum si furnizorul oficial  al ultimelor cinci editii ale Jocurilor Olimpice.
In momentul de fata, compania are 2.200 de angajati, exporta 90% dintre echipamentele sale in peste o suta de tari si echipeaza 65 de mii de centre si peste o suta de mii de case, din intreaga lume.

In tranzitia din garajul lui Alessandro Neri catre Technogym Village- campusul wellness care a fost inaugurat anul trecut in prezenta presedintelui italian Giorgio Napolitano si al fostului presedinte SUA, Bill Clinton- perspectivele, obiectivele si tehnologia s-au schimbat, dar abordarea a ramas aceasi: aocierea viselor si  a viziunii cu implicarea zilnica si focus-ul pe fiecare detaliu.

Cercetarea si inovatia au fost intotdeauna resorturile interioare ale filosofiei de dezvoltare Technogym, aplicata atat produselor, cat si serviciilor sau modelului companiei.
De curand, Technogym a lansat,“Welness on the go”, o noua viziune asupra fitness-ului  si wellness-ului care asigura accesul la experiente de training personalizate, peste tot in lume si la orice ora, datorita platformei Technogym Ecosystem (ecosistemul creat de Technogym care integreaza echipamente dedicate aplicatiilor mobile cu platforma digitala mywellness® cloud.

Un puternic sentiment de responsabilitate de a promova si a raspandi wellness-ul a ghidat intotdeauna compania in actiunile sale: “Welness-ul este o oportunitatea sociala pentru toata lumea: pentru guverne de a reduce costurile legate de sanatate, pentru companii de a mari productivitatea si potentialul angajatilor si pentru societate de a im bunatati sanatatea oamenilor si modul de viata, de zi cu zi”.
Filosofia  Wellness Foundation, o organizatie non-profit ale carei baze au fost puse in urma cu zece ani, pentru a creea o societate sustentabila, si-a propus sa fructifice la maximum experienta si cunostintele dobandite in ultimii 20 de ani de activitate Technogym, in intreaga lume.

La nivel international, datorita implicarii lui Nerio Alessandri si a fundatiei sale, wellness-ul este un punct pe agenda Forumului Economic Mondial Davos si a fost in centrul unei initiative, sponsorizate de Natiunile Unite. Nascuta dintr-o idee sclipitoare a lui Nerio Alessandri, proiectul Welness Valley isi propune sa transforme Romagna in prima “regiune de wellness” a Europei.           

In Romania, produsele Technogym sunt importate de compania LivingWell.
Descopera primul  Magazin magazin Technogym din Romania, pe strada Luterana nr 2.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod