Ia atitudine impotriva transpiratiei!

9 din 10 romani sunt deranjati de mirosul de transpiratie din mijloacele de transport in comun, arata rezultatele unui studiu recent efectuat la noi.
Rexona a lansat saptamana trecuta, primul studiu despre transpiratia la romani, studiu care a analizat atitudinile romanilor fata de transpiratie si situatiile in care se confrunta cu mirosul de transpiratie. Si pentru ca mijloacele de transport in comun au iesit pe primul loc in clasamentul locurilor in care trasnpiratia este o problema reala, Jojo a decis sa se implice intr-un nou experiment, asumandu-si pozitia unui fin observator al comportamentului „olfactiv” al romanilor, urmand sa tina un Jurnal de bord in care va insemna toate experientele inedite pe care transportul public bucurestean i le va prilejui.


In intervalul 13-17 iulie, bucurestenii o vor putea intalni pe Jojo in oricare dintre mijloacele publice de transport. Ea va renunta la masina, urmand sa calatoreasca exclusiv cu mijloacele RATB. Va nota tot ceea ce fac oamenii in drumul lor spre munca, spre casa sau spre distractie si va analiza felul in care ei se imbraca, vorbesc si mai ales miros si reactioneaza la mirosul altora.  

”Sunt mandra sa pot continua acest proiect ambitios care, dincolo de valentele sale sociale este astazi o misiune pe care mi-o asum personal.
Plec la drum cu ambitie si entuziasm dupa ce, anul trecut am vazut cu ochii mei ca romanii vor si pot. Va invit sa va alaturati mie, e nevoie de un gest simplu: folositi deodorantul in fiecare zi!”
declara Jojo.

Fiindca in Romania consumul de deodorant pe cap de locuitor este foarte redus, Rexona deruleaza in fiecare an, incepand din 2007, cea mai mare campanie educationala pentru impulsionarea cresterii consumului de deodorant, sub sloganul "Transpiratia strica reputatia". Campania de anul trecut a declansat o dezbatere nationala, dupa ce, un studiu comandat de Rexona a aratat ca suntem pe ultimele locuri in Europa in privinta consumului de deodorant, cu o medie de 1 spray pe an pe cap de locuitor, fata de 5 spray-uri consumate in medie pe an de un locuitor al Marii Britanii.
 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Pasarin Mihaela pe 14 Iul 2009, 18:46
    Extraordinar

    Un articol extraordinar, insa nu cred ca educam noi romanii cu asta, trebuie sa scoatem ideea asta din cap, sa ne dam cu parfum, spray sau stik numai cand mergem undeva, trbuie in primul rand apa si sapunul si dupa aceea deodorantu trebuie sa fie ca si apa, vital sa faca parte din viata noastra sa ne intre in reflex. Felicitari vou si lui Jojo poate reusiti ceva, ar trebui cat mai multe campanii de acest gen.Va pup, sa auzim numai de bine.

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod