A treia ediţie a campaniei „1 pachet = 1 vaccin” a ajuns la final


Facebook Twitter Comenteaza
A treia ediţie a campaniei „1 pachet = 1 vaccin” a ajuns la final

Cea de a treia ediţie a campaniei “1 pachet = 1 vaccin” a ajuns la final. Prin campania „1 pachet = 1 vaccin”, Pampers şi UNICEF şi-au propus eliminarea tetanosului neonatal la nivel global.

 

Cei doi parteneri au lansat, în ianuarie 2011, un nou apel către părinţii din România, pentru a ajuta la salvarea mamelor şi copiilor din ţările afectate de tetanosul matern şi neonatal. Pentru fiecare pachet de scutece sau şerveţele umede Pampers cumpărate în perioada ianuarie – februarie 2011, Pampers donează către UNICEF suma necesară achiziţionării unui vaccin anti-tetanos.

Mulţumită implicării părinţilor din toată ţara s-a donat contravaloarea a 1,223,696 de vaccinuri anti-tetanos către UNICEF în 2011.

Părinţii din România s-au implicat şi au fost printre cei mai activi susţinători ai campaniei în această ediţie, ca şi în ediţiile trecute. Ca un semn de mulţumire, Pampers şi UNICEF  încearcă, la rândul lor, să ofere nou-născuţilor şi proaspetelor mămici condiţii mai bune pe perioada spitalizării.
Astfel, Pampers a donat elemente de mobilier şi scutece pentru opt maternităţi, în patru oraşe din România. Cele 150 de pătuţuri neonatale, 75 de mese de înfăşat şi 75 de scaune pentru alăptat, împreună cu scutecele donate de către Pampers®, le vor oferi mamelor şi nou-născuţilor din aceste maternităţi o îngrijire cât mai bună.

Donaţiile Pampers au ajuns în maternităţile spitalelor „Cantacuzino”, „Filantropia” şi „Pantelimon” din Bucureşti, „Dumitru Popescu” şi Spitalul Clinic Judeţean Nr.
1 din Timişoara, „Cuza Vodă” şi „Elena Doamna” din Iaşi şi în maternitatea spitalului „Dr. I.A. Sbârcea” din Braşov. 

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod