Gimnastica la birou: 8 exerciții care elimină durerile și te ajută să ai rezultate excelente

E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.
E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.
Avansul tehnologic a creat mult confort și te ajută să eviți expunerea la temperaturi ridicate sau prea scăzute, însă are și un dezavantaj major: statul jos la birou timp de 8 ore sau mai mult în fiecare zi de lucru. Gimnastica la birou te ajută să previi durerile, inflamarea articulațiilor și dificultățile de mișcare.
Deși aparent este comod să stai jos în fața calculatorului, tocmai tehnologia care te face mai productiv și îți sporește șansele de promovare îți poate pune în pericol sănătatea pe termen lung. Dacă stai jos prea multe ore îți va crește riscul de obezitate, diabet, boli cardiace, hipertensiune arterială și alte afecțiuni cronice. Sigur că jobul nu va avea un impact negativ imediat asupra sănătății, dar gimnastica la birou te ajută să previi efectele nedorite și să ai mereu multă energie pentru a te implica în fiecare proiect interesant.
Pentru a începe va fi suficient să te miști puțin în zona biroului în timpul ziei de lucru. Testează și tu exercițiile propuse pentru a stimula circulația sângelui, a preveni amorțeala mâinilor și a picioarelor, a reduce riscul de accidentări și a crește rezistența fizică.

 
Iată ce exerciții utile compun gimnastica la birou:

 
1. Stimularea tricepșilor

Pentru acest exercițiu vei avea nevoie de un scaun fix, nu cu roți. Stai cu spatele la scaun, apleacă-te pentru a pune palmele pe el, îndoaie coatele și lasă-te în jos, îndoind genunchii.
Menține spatele drept  și stai cât mai aproape de scaun. Îndreaptă brațele și ridică-te. Repetă de 20 de ori.

 
2. Exercițiu pentru brațe și umeri

Această variantă va preveni durerile de umeri, alungind mușchii de la nivelul brațelor. Stai în picioare în fața biroului, cu brațele pe lângă corp și palmele întoarse spre spate.
Împinge brațele spre spate cât de mult poți, ținându-le drepte. Menține poziția 20 de secunde. Repetă de 15 ori.

 
3. Cercuri cu brațele

Stai în picioare, cu picioarele depărtate pentru a echilibra distanța dintre umeri. Mișcă-ți brațele trasând un cerc imaginar mic. Repetă de 20 de ori în fiecare direcție.

 
4. Flotări la birou

În primul rând asigură-te că biroul tău este solid, nu are roți și îți poate susține greutatea. Fă 2-3 pași înapoi, pune-ți palmele pe birou la o distanță puțin mai mare decât spațiul dintre umeri, încordând mușchii abdomenului. Apleacă-te spre birou, apoi ridică-te îndreptând brațele.
Repetă de 20 de ori.

 
5. Flotări la perete

Iată o versiune modificată a flotărilor la birou. Stai la 2-3 pași distanță de un perete și apleacă-te spre el, sprijinind palmele la o distanță mai mare decât cea dintre umeri. Apleacă-te spre perete încordând mușchii abdominali, apoi împinge în sus până când brațele sunt din nou drepte. Repetă de 20 de ori.

 
6. Exersarea mușchilor picioarelor

Ține-te de marginea biroului și îndepărtează scaunul din imediata apropiere. Îndoaie un picior și flexează-l spre spate, ridică și călcâiul, menține 20 de secunde, apoi repetă de 20 de ori. Alternează picioarele cu același numări de repetări.

 
7. Coarda imaginară

Creează-ți un spațiu liber în apropierea biroului și imaginează-ți că sari coarda. Poți sări alternativ pe câte un picior sau pe amândouă, în funcție de varianta preferată.
Pentru a crește intensitatea acestui exercițiu îți poți mișca și brațele, ca și cum ai ține coarda.

 
8. Stimularea mușchilor fesieri și alungirea mușchilor picioarelor

Alege un scaun fără roți, stai în spatele lui și folosește-l ca susținere. În timp ce te ții de el ridică-te pe vârfuri cât de mult poți, menține 10 secunde, apoi coboară lent până când ești din nou cu tălpile pe podea. Repetă de 10 ori și realizează 3 seturi de-a lungul zilei.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Descoperire șocantă: 3 oameni au murit de cancer după ce au primit organe de la același donator

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

6 greșeli care afectează strălucirea părului tău

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

9 idei ca să folosești mierea în tratamentele de înfrumusețare

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

9 alimente care au mai multă vitamina C decât portocalele

Cum să folosești oțetul de mere pentru piele frumoasă și păr strălucitor

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Ce să faci dacă îți cad genele. Trucuri care le stimulează creșterea

Olivia Newton-John, diagnosticată cu cancer pentru a treia oară: „Cred că voi învinge“

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

De ce ar trebui să mănânci cât mai des afine

Miso - Ce beneficii are pentru sănătate această pastă

Ananas - Ce beneficii are pentru sănătate?

Robbie Williams, din nou tătic: Are o fetiță născută de o mamă surogat

Nucile - Ce beneficii au pentru sănătate?

8 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea marocană

Când cancerul nu mai e un capăt de drum: Încă o vedetă vorbește despre boala care i-a schimbat viața

Murele - Ce beneficii au pentru sănătate?

Keanu Reeves strânge bani pentru spitalele de copii. De ce nu vorbește despre asta

Cum vor arăta Meghan Markle și Kate Middleton la 60 de ani: Cu riduri și părul alb, dar tot frumoase!

Alimentația în timpul examenelor - Ce trebuie să mănânci pentru concentrare

10 cauze ascunse ale acneei şi modalităţi de a scăpa de ea

Păpușa vie: Fetița cu părul strălucitor cucerește lumea

Ce se întâmplă dacă te tunzi scurt? 7 beneficii neașteptate

Ce se întamplă de fapt atunci când îți trosnești degetele?