Descopera Functionregalia. Iata ce vom purta la primavara!

Casa de moda britanica Burberry a lansat Functionregalia, colectia de primavara-vara 2016, la Kensington Gardens din Londra, intr-un spatiu special creat pentru acest eveniment.
Colectia mixeaza piese de inspiratie militara, precum butoni, detalii metalice, broderie cusuta manual cu dantela englezeasca, rochii lungi din satin, jachete biker din piele naturala si iconicele trench-uri. Totodata, introduce publicului accesorii noi si inovative, precum rucsacul din gabardina (Burberry Rucksak), Belt Bag (in doua forme), botine decupate, sandale si ochelari de soare supradimensionati.

Ca materiale, Burberry propune matasea  impermeabila, casmirul, satinul, gabardina, dantela englezeasca, macramé-ul si tulul, la care au fost adaugate cristalele Swarovski, aplicate pe matase, detaliile metalice si butonii militari.
Paleta cromatica este minimalista si contine nuante de albastru navy, bej cald si nude, pe langa clasicele alb si negru.

Modelele au defilat pe muzica solistei britanice Alison Moyet, acompaniata de o orchestra condusa de Joe Duddel, aceasta fiind amplasata in centrul podiumului. La prezentarea de moda au participat peste o mie de invitati printre care s-au aflat Kate Moss, Cara Delevingne, Sienna Miller, Jourdan Dunn, Holliday Granger, Tom Odell, Harry Treadaway (celebritati ce fac parte din “familia” Burberry), dar si alte personalitati, precum regizorul Baz Luhrmann, actorii Benedict Cumberbatch, Naomie Harris, Melanie Laurent si muzicienii Paloma Faith, Tinie Tempah, Gabriel Day-Lewis.
 

Inovatie tehnologica

Intregul show a fost filmat si va fi transmis pe platforma Apple Music, pe canalul dedicate al brand-ului. “Sunt foarte multi artisti britanici cu un talent extraordinar. Este un adevarat privilegiu sa avem sansa sa lucram cu ei si sa aratam lumii talentul lor. Muzica s-a aflat mereu intr-o legatura puternica cu ceea ce facem si sunt foarte incantat de parteneriatul cu Apple ce va permite o si mai mare audienta platformei Burberry Acoustic”, a declarat Christopher Bailey, Chief Creative si Executive Burberry.

O alta premiera a fost transmiterea show-ului prin platforma Snapchat, cu care casa de mod britanica a inceput sa colaboreze inca din luna februarie a acestui an.
“Evan Spiegel a creat o platforma fenomenala ce reflecta si capteaza spiritul momentului. Suntem mandri ca am lansat impreuna Burberry Snapchat Show, ce le-a permis utilizatorilor din intreaga lume sa urmareasca momente din prezentarea colectiei in timp real”, a mai declarant Christopher Bailey. In plus, cei peste 100 de milioane de utilizatori Snapchat din intreaga lume au avut acces in studiourile de design ale brand-ului, au vizionat  imagini cu Anna Wintour in timp ce primea invitatia si au urmarit reactiile celebritatilor, de pe covorul rosu.

O selectie de haine si de genti din colectia "Functionregalia" SS 2016 pot fi personalizate si achizitionate (cu cateva luni inainte sa ajunga in magazinele din intreaga lume) prin serviciul Runway Made to Order, pana pe 5 octombrie, in magazinul Burberry din strada Luterana nr.
4, cel mai mare flagship-store, din sud-estul Europei.

Consumatorii de moda din intreaga lume au putut “experimenta” show-ul prin numeroase platforme de social-media, precum Burberry.com, YouTube, Snapchat, Facebook, Instagram, Twitter, Google +, Line, Sina Weibo, Pinterest, YouKu, Kakao si WeChat.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod