Obiceiuri care te îmbătrânesc mai repede


Îmbătrânirea reprezintă un proces biochimic natural al organismului. Până când nu putem schimba celulele, îmbătrânim. Multe persoane cheltuiesc sume mari de bani pentru a-și injecta toxine, care să ascundă semnele bătrâneții.
Însă prevenția reprezintă cel mai bun medicament. Deși nu știm să inversăm complet și cu succes procesul de îmbătrânire, poți renunța la anumite obiceiuri care te îmbătrânesc mai repede. Iată care sunt acestea!

Ce obiceiuri pe care le ai te îmbătrânesc mai repede?


1. Hipertensiunea arterială


Foarte mulți adulți suferă din cauza hipertensiunii arteriale. Din punct de vedere statistic, hipertensiunea arterială apare între vârstele de 55 și 64 de ani. Acest lucru este problematic, deoarece tensiunea arterială crescută este asociată cu un risc crescut de apariție a bolii coronariere, infarcturilor și insuficienței cardiace. Pentru a preveni hipertensiunea arterială, scapă de kilogramele în plus, fă jumătate de oră de exerciții pe zi, adoptă o dietă sănătoasă și echilibrată, redu aportul de sare, limitează consumul de alcool!

2. Supraponderabilitatea


Cercetătorii au descoperit că fiecare kilogram în plus reduce speranța de viață cu aproximativ două luni. Cu alte cuvinte, dacă ai cu 6 kilograme în plus peste greutatea recomandată, îți scurtezi viața cu un an. Poți să-ți faci o programare la medic, pentru a exclude toate afecțiunile care pot cauza apariția kilogramele în plus, cum ar fi tulburările tiroidiene.
Creează un plan alimentar care constă în fructe proaspete, legume, cereale integrale și proteine slabe. Găsește un model de antrenament fizic care să funcționeze pentru tine, astfel încât să ai o rutină.

3. Fumatul


Fumatul și trăsăturile asociate cu cancerul pulmonar au cel mai mare impact asupra scurtării duratei de viață. Fumatul unui pachet de țigări pe zi poate reduce speranța de viață cu o medie de șapte ani. Caută programe de renunțare la fumat dacă ai nevoie de ajutor. Dacă nu poți renunța direct la fumat, încearcă treptat. Exercițiile și meditația sunt două activități care te pot ajuta să renunți la fumat.

4. Locurile de muncă stresante


Nu toți oamenii iubesc ceea ce fac. Dar există o diferență care deosebește un sentiment de nemulțumire de la locul de muncă și ura fără încetare a slujbei tale. Persoanele care au puține abilități de luare a deciziilor la locul de muncă solicitant sunt supuse unei creșteri a mortalității cu 15,4% față de persoanele care lucrează în domenii mai puțin stresante. Încearcă să evaluezi nivelul actual al stresului legat de locul de muncă. Începe să cauți un alt loc de muncă, dacă este nevoie. Aplică tehnici profunde de respirație și meditație.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod