Pro TV a câştigat lupta cu Antena 1! Ce le-a adus victoria absolută?

După primele ediţii ale emisiunilor „Vocea României“, „MasterChef“, „X Factor“ şi „Hell's Kitchen: Iadul bucătarilor“, postul Pro TV a câştigat categoric războiul audienţelor cu rivalii de la Antena 1.

Dacă Antena 1 a reuşit, cu show-ul „X Factor“, să se menţină aproape de „Vocea României“, se pare că „Hell's Kitchen: Iadul bucătarilor“ nu a pierdut doar bătălia cu „MasterChef“, ci şi pe cea cu serialul „Trădarea“, de pe Kanal D.

La nivel naţional, pe 29 septembrie, emisiunea „Hell's Kitchen: Iadul bucătarilor“ a strâns în faţa micilor ecrane 838.000 de telespectatori pe minut, în timp ce la Kanal D se uitau 1.220.000 de persoane pe minut, iar postul Pro TV avea o audienţă de 1.497.000 de telespectatori pe minut.

Din mediul urban, la „MasterChef“ se uitau 820.000 de persoane pe minut, la „Trădarea“ puţin peste 700.000 de telespectatori pe minut, iar la Antena 1 aproximativ 550.000 de telespectatori.



Săptămâna trecută, bătălia „MasterChef“ contra „Hell’s Kitchen“ a fost câştigată tot de Pro TV.

În intervalul difuzării emisiunii, de la ora 20.31 la ora 22.30, Pro TV a fost lider pe publicul comercial, obținând o audiență medie de 9,8 puncte de rating și 22,3% cotă de piață, urmat de Antena 1 cu 9.0 puncte de rating și 20,4% cotă de piață.

Pro TV a condus și pe segmentul publicului din mediul urban cu 7,5 puncte de rating și 14,5% cotă de piață, pe locul al doilea clasându-se Antena 1 cu 7,2 puncte de rating și o cotă de piață de 13,8%. La nivelul întregii populații a țării, Pro TV a condus detașat cu 7,1 puncte de rating și 13,9% cotă de piață, în vreme ce Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 5,8 puncte de rating și 11,3 procente din cota de piață.



Şi „Vocea României“ a reuşit să bată „X Factor“, de fiecare dată când s-au întâlnit în acest sezon.

Săptămâna trecută, la nivel naţional, cei de la Pro TV au avut o audienţă de 2.034.000 de milioane de telespectatori pe minut, în timp ce la Antena 1 se uitau 1.340.000 de persoane. Pe locul al treilea s-a clasat Kanal D, cu serialul „Suleyman“, care a avut o audienţă de 1.084.000 de telespectatori pe minut.

Pe publicul urban, „Vocea României“ a strâns în faţa micului ecran 1.181.000 de persoane, în timp ce la „X Factor“ se uitau 817.000 de telespectatori.

Prima bătălie dintre cele două emisiuni s-a dat în urmă cu două săptămâni. Atunci, lupta a fost câştigată tot de Pro TV, pe toate segmentele de public. La nivel naţional, Pro TV a avut o medie de peste 1,7 milioane de telespectatori pe minut, în timp ce la Antena 1 se uitau aproximativ 1,4 milioane de români.



La nivel urban, „Vocea României“ a avut puţin peste 1 milion de telespectatori pe minut, în timp ce la „X Factor“ se uitau aproximativ 900.000 de oameni.

Şi pe segmentul comercial (18-49 de ani), Pro TV (aproximativ 600.000 de telespectatori pe minut) a reuşit să bată Antena 1 (peste 450.000 de telespectatori pe minut).

Din câte se pare, pentru moment, strategia celor de la Antena 1 de a coopta în echipa lor foste vedete Pro TV, precum Horia Brenciu, Ştefan Bănică şi cei trei chefi care au făcut istorie la „MasterChef“, nu le-a adus succesul mult dorit. Datorită fidelizării publicului în ultimii zece ani, postul Pro TV reuşeşte să-şi domine în continuare concurenţa, indiferent de numele vedetelor care apar pe micul ecran.

1 Octombrie 2014
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod