Tea Tree & Hamamelis, o noua gama pentru ingrijirea pielii

28 Mai 2009
Facebook Twitter Comenteaza
Tea Tree & Hamamelis, o noua gama pentru ingrijirea pielii

Joi, 28 mai, Boots a lansat noua gama de produse Boots Tea Tree & Hamamelis, o gama adresata oricarui tip de piele, in special celei normale si grase.

Boots Tea Tree+ Witch Hazel propune solutii naturale si delicate pentru o piele curata si sanatoasa. Produsele din gama Tea Tree contin Tea Tree Oil, un agent antibacterian foarte eficient si Witch Hazel care are proprietati de calmare a pielii. Ambele ingrediente se regasesc in proportii echilibrate astfel incat sa previna uscarea sau iritarea pielii.

Se adreseaza unui public foarte tanar (fete si baieti intre 14 si 18 ani).
Gama Tea Tree include produse de curatare a pielii pentru fata si corp. De mai bine de 150 de ani, Boots este numarul unu in Marea Britanie in materie de frumusete si sanatate, iar gama Tea Tree & Hamamelis nu dezminte aceasta pozitie.

Cu ocazia evenimentului, Boots a facut publice rezultatele unui sondaj on line realizat pentru testarea perceptiilor consumatorilor despre produsele naturale si organice.

Survey-ul a fost realizat on line in perioada 1-20 mai pe un esantion de 175 de femei cu varste intre 20-40 de ani, din mediul urban, cu venituri medii si superioare si educatie superioara.
Respondentii au avut de completat o grila formata din 15 intrebari cu teme diverse - de la stil de viata si alimentatie, la criterii de selectie a produselor de ingrjire a pielii. Cateva dintre rezultatele sondajului au fost:

  • 44% dintre femei considera nivelul pietei de produse de ingrijire a pielii putin satisfacator in Romania, doar 5% considerandu-l satisfacator;
  • 1 din 2 femei se declara multumita sau mai degraba multumita de calitatea produselor eco de ingrijire a pielii;
  • 50% din femei NU folosesc produse eco de ingrijire a pielii, in timp ce doar 1 din 3 femei declara ca folosesc astfel de produse;
  • 41% dintre femei declara ca achizitioneaza produse eco de ingrijire a pielii din farmacii, doar 16% cumpara astfel de produse din lanturi de magazine de cosmetice si 14% din hipermarket-uri.
    10% declara ca isi cumpara produsele eco de ingrijire din magazine special dedicate acestui tip de produse;
  • Mai mult de jumatate (62,5%) dintre respondenti declara ca ar fi dispusi sa plateasca cu 10% mai mult pentru un produs eco fata de un produs non-eco. Mai mult, 1 din 4 respondenti sustine ca ar plati chiar cu 25% mai mult pentru un produs eco fata de un produs similar non-eco;
  • 1 din 2 respondenti nu cunoaste marci de produse cosmetice care au ingrediente naturale;
  • 70% dintre respondenti doresc sa afle mai multe despre produsele de ingrjire a pielii cu ingrediente naturale.

Ai nevoie de un sfat?

Intreaba pe

Afla ultimele noutati

Aboneaza-te la newsletter »
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod