Madalina Manole a luat o decizie inexplicabila...

Prietenii sunt socati, dar tot au puterea sa vorbeasca


Persoanele care i-au fost alaturi in multe momente importante din viata ei, persoane care au cunoscut-o, oameni care poate ca-i stiau problemele dar care au preferat sa le tina secret, au acceptat sa ne spuna cateva cuvinte in aceasta zi de doliu. Unul dintre ei a fost creatorul Mihai Albu care i-a asigurat accesoriile la multe evenimente importante din viata ei si care a declarat in exclusivitate pentru Eva.ro: "Sincer nu pot sa-mi explic ce s-a intamplat si pana nu se vor finaliza investigatiile nu o sa aflam. Nu am fost foarte apropiat de Madalina Manole, insa de fiecare data cand a venit la mine era vesela, plina e viata. Am lucrat de foarte multe ori cu ea pentru diverse evenimente, fie personale, fie profesionale, si de fiecare data reusea sa ma faca sa fiu mai creativ, ma facea sa ma mulez dupa personalitatea ei. Voia intotdeauna ca piesele create pentru ea sa fie altceva, sa fie speciale. Intotdeauna isi dorea sa arate bine, o interesa foarte mult acest aspect. Ii placea sa se puna in valoare."

O alta persoana care a fost apropiata de Madalina Manole, o vedeta tv care a avut-o invitata de foarte multe ori in emisiunile pe care le-a produs de-a lungul carierei sale, este Teo Trandafir. Vizibil afectata, vedeta abia a reusit sa ne spuna cate cuvinte, printre lacrimi: "Nu cred. Nu pot sa cred. Nu inteleg. Nu pricep. Unii spun ca s-a intamplat intr-un fel, altii spun ca in alt fel. Ce a fost, nu stiu, dar imi este foarte greu".

Perfect integrat in aceasta lume si fin cunoscator al tuturor problemelor si secretelor care se ascund in spatele acestei lumi mondene mai mult decat stralucitoare este Cristi Brancu.
Iata ce ne-a declarat el: "E clar ca este un om care a suferit foarte mult, din cauza faptului ca industria muzicala a fost extrem de nedreapta cu ea in ultimii 10 ani. Este adevarat ca din momentul in care nu a mai colaborat cu Serban Georgescu lucrurile s-au schimbat, insa Madalina Manole a avut si de atunci piese foarte frumoase. Eu merg clar pe varianta sinuciderii si ma bazez si pe existenta acestui mesaj de adio despre care se tot vorbeste. Sincer, eu am vazut-o foarte schimbata, ceva era in neregula cu ea de ceva vreme, era mult mai interiorizata, mult mai tematoare, chiar si cu oamenii foarte apropiati ei. In plus, ma gandesc ca nu este intamplator ca a ales tocmai aceasta zi, ziua ei de nastere, sa faca acest gest. Mai mult, in trecut au existat inca doua tentative de sinucidere, despre care oamenii apropiati ei nu au vrut sa vorbeasca din respect pentru Madalina si pentru familia ei. Ce nu inteleg, insa, este de ce nu exista un mesaj in care sa vorbeasca despre copil".

Toata lumea este socata...


Iata ce au spus prietenii Eva.ro de pe Facebook. "Artistii sunt capabili de simtiri mult mai intense decat noi, ceilalti. Eu nu cred ca s-a sinucis, totusi... Sa fii fericita acolo unde ai ajuns! Langa Dumnezeu vei gasi numai iubire, ceea ce ai cautat tu, toata viata. Odihneasca-se in pace!", ii transmite Ioana. Maria, pe de alta parte, este consternata "Nu pot sa cred ca e adevarat... Ce anume a impins-o sa faca gestul asta... Doamne de ce nu se cere ajutorul doctorilor psihologi in Romania... De ce se lasa se se intample intai tragedia si dupa se cauta solutii...
Nu am cuvinte ... sunt socata Dumnezeu sa o ierte ... sa se odihneasca in pace... Sincere Condoleante familiei sale".


Sunt oameni care au crescut pe muzica Madalinei Manole si printre acestia este si Nico: "E foarte trist ce s-a intamplat. Am crescut cu Madalina. Dimineata am avut un soc, nu-mi pot reveni, am crezut ca e o farsa dar din nefericire nu a fost asa :((. Sincer nu cred ca s-a sinucis, era prea fericita pentru a decurge la un astfel de gest... Dumnezeu sa o odihneasca in pace! Ne vei lipsi Madalina :(("..

Altii gasesc potrivit sa o "certe", printre ei si Nykol: "Daca motivul mortii cel mediatizat este si cel adevarat.... n-are scuze, si nu exista asemanare intre Laura Stoica si ea....:( Pot spune doar ca e pacat de cei ce raman in urma de data asta..... si a fost prea egoista. Sa se odihneasca in pace!!!!!!". Ca si Irina, de altfel: "NU ARE SCUZA!!!... Dumnezeu s-o ierte!... Cu bune, cu rele, VIATA MERITA TRAITA!!!!.... Nu trebuia sa faca asa ceva, mai ales ca avea familia pe care o avea si un copilas pe care si l-a dorit!... O dovada de EGOISM din partea ei!...".

Iata ce a simtit Felicia: "Dumnezeu s-o ierte si s-o odihneasca in pace! Va ramane vesnic in inimile noastre, a romanilor, iar muzica ei nu va muri niciodata...Mare pierdere pentru romani, din ce in ce mai multe valori ale poporului roamna se sting... Sincere condoleante familiei greu incercate in aceste momente."

Iata care este parerea specialistului


Pentru ca nu am inteles nimic din ce s-a intampla astazi in cazul Madalinei Manole, pentru ca mi se pare greu sa accept acest suicid, am stat de vorba cu psihologul Melinda Sali. Iata ce ne-a declarat ea, in exclusivitate.

Am reusit si eu sa citesc cate ceva despre decesul ei.
Sincer, inca mi se pare pripit sa afirm ceva legat de acest subiect, desi as putea emite cateva ipoteze generale. Din cate vad, sunt inca multe "necunoscute" la mijloc.

In cazul unui act suicidal pot interveni mai multi factori (sociali, relationali, emotionali, profesionali si chiar o posibila predispozitie genetica) asa ca ar trebui investigat.

De exemplu, ar fi interesant de cercetat cum era relatia cu sotul ei? Cu familia ei? Ce stim despre tatal ei? Imaginea de sine a unei fete/femei se cristalizeaza pe baza confirmarilor din partea figurilor masculine importante din viata ei. Cand unei fete/femei i se spune de catre tata ca este frumoasa, desteapta, talentata sau invers, aceasta isi va construi imaginea de sine pe aceste baze... Nu stiu daca poate fi vorba de o relatie defectuoasa sau doar rece, distanta cu tatal, dar ar fi un subiect vrednic de investigat..
 
In mesajul de adio si-a motivat gestul prin faptul ca nu se mai simtea frumoasa. Poate ca nu e vorba doar despre imaginea ei exterioara, desi in cazul unei vedete aceasta este extrem de importanta, chiar definitorie in unele cazuri. Poate fi vorba de asemenea, despre  starea ei interioara, modul in care se percepea in interior: "nu ma mai simt frumoasa".
 
In alta ordine de idei, am inteles ca Madalina a mai avut o tentativa de suicid; Acest act esuat ca finalitate ar fi trebuit sa traga un semnal de alarma apropiatilor ei. In general, persoana care a incercat o data si a dat gres, va incerca si ulterior. Inclin sa cred ca Madalina a trecut si printr-o depresie post-partum. Durata unei asemenea depresii variaza de la persoana la persoana si poate fi intretinuta de mai multi factori.
Mai mult decat atat, cred ca deja exista un fond depresiv anterior. Ar putea fi vorba de o dispozitie cu caracter latent (in unele interviuri date de ea, afirma ca se lupta sa treaca peste una si alta).
 
In privinta starii ce o declara, de fericire, eu sunt putin sceptica. Cred ca era doar autosugestie, un mecanism bun de aparare- negarea. Nu e usor sa fi star. oamenii te vor fericita, implinita, realizata pe toate planurile; da bine in fata publicului. Nu stiu daca nu cumva Madalina nu incerca sa-si ascunda adevaratele trairi...
 
Suicidul Madalinei a aparut probabil ca o forma de inadaptare la situatiile vietii (oricat de roz parea aceasta viata), un raptus emotional care a scapat controlului...
 
Dincolo de orice explicatii pertinente, Madalina a incetat sa mai lupte... nu si-a mai gasit in nimic motivatia de a trai. Desi era iubita, asa cum ea insasi a afirmat, lucrul acesta nu a fost suficient de motivator ca sa o pastreze in viata. Nu e de ajuns sa fii iubit de altii; e necesar sa te iubesti si tu.

Cum zice si versetul din Biblie: "Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti". E important sa ne pretuim viata pe care am primit-o de la Dumnezeu. Daca nu facem asta, nu vom reusi niciodata sa ii pretuim pe ceilalti asa cum se cuvine...
14 Iulie 2010
 

Comentariile 1-50 din 61


  • laura pe 14 Iul 2010, 18:55
    ...

    sunt socata! nu-mi vine sa cred , o stea care a avut tot ce si-a dorit o cariera o familie..era foarte frumoasa era tanara avea toata viata innainte.. pacat....nu inteleg....sincere condoleante familiei sale, odihneasca-se in pace!

    2
    0

  • meleck pe 14 Iul 2010, 19:34
    madalina manole

    Eu, sunt sfasiata de durere, lacrimi ami curg pe obrajii si cu privirea atintita spre cer al antreb pe Dzeu : De ce?! Am crescut si m-am andragostit pe melodiile ei si odata cu ea s-a stins si o parte din mine.Nu te voi uita niciodata draga mea si Dzeu sa te odihneasca

    1
    1

  • nycky pe 14 Iul 2010, 19:53
    madalina manole

    cu lacrimi in ochi si cu durere in suflet scriu aceste rinduri.fata cu parul de foc nu mai e printre noi.nu-mi vine sa cred.nu poate fi adevarat.si totusi.....o noua stea s-a stins.Dumnezeu sa te odihneasca.nu te vom uita niciodata.

    2
    0

  • elena130381 pe 14 Iul 2010, 20:03
    Mare pierdere

    deci nu-mi vine sa cred nici acum.........e ceva atat de socant..... imi vine sa plang cand ascult melodiile ei...pacat Dumnezeu sa o ierte!

    0
    2

  • corina pe 14 Iul 2010, 20:20
    nu poate fi adevarat!!!

    madalina manole a murit???????? nu pot sa cred ca s-a sinucis. pur si simplu nu pot. ce motiv sa fi avut? stiti poeziile lui eminescu, nu? cu geniul neinteles de lumea care il inconjoara...poate asa se simtea si ea..luceafarul muzicii romanesti, neinteles si neapreciat la adevarata valoare de cei din jur Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca in pace. nu te vom uita niciodata, madalina!!!

    2
    0

  • Andra pe 14 Iul 2010, 20:45
    Dumnezeu sa o ierte!

    Am ramas socata cand am vazut stirea...nu imi venea sa cred. Numai ea stie ce motive au impins-o sa ia o astfel de decizie...sa creada ca nu mai exista o alta solutie. Spunea mai devreme Gheorghe Gheorghiu intr-o emisiune ca era foarte suparata pentru ca nici un radio nu i-au acceptat piesele de pe ultimul album...asta este mizeria din Romania: adevaratele valori nu sunt apreciate si nu mai sunt bagate in seama. Dumnezeu sa te ierte Madalina si sper sa iti gasesti linistea sufleteasca....

    1
    1

  • mimi pe 14 Iul 2010, 23:41
    Tragic dar adevarat, Madălina Manole nu mai este printre noi!

    Firea ei de artista nu a reusit sa o treca si de problemele de sanatate. Regretam plecarea ta, sper sa iti regasesti linistea!

    1
    1

  • ana_dariana pe 15 Iul 2010, 02:07
    Dumnezeu s-o ierte!

    Oare nu era mai usor, ca cei care au observat ceva in neregula cu ea in ultima vreme ,sa incerce s-o ajute, decat sa vorbeasca azi despre faptul ca...."in ultimul timp, nu mai raspundea la telefon", "in ultimul timp spunea ca...". De ce unii o condamna si-o fac egoista? Eu cred ca dorinta de a fii perfect este o dovada de altruism, pentru ca de fapt o faci pentru ceilalti , nu pentru tine in mod direct. Dumnezeu sa te ierte , ingerii sa-ti poarte pasii acolo unde esti, nu vei fii uitata niciodata , vei fii iubita-n veci si...... regrete eterne Madalina....!!!

    2
    0

  • ana pe 15 Iul 2010, 02:40
    madalina

    A FACUT UN MARE PACAT !!! SI-A LUAT VIATA CARE IA DAT-O DUMNEZEU,FARA SA AIBE MILA DE ACEL PUI MIC DE PESTE 1 AN, CARE ARE NEVOIE DE MAMA LUI CARE L-A NASCUT SI CARE L-AR FII DORIT ATIT DE MULT !!! SE PARE CA SATANA A PRELUAT-O IN PUTERILE LUI ! I-A LUAT VIATA,CU TOATE CA DUMNEZEU A INZESTRAT-O CU MULTE DARURI,PE CARE MULTI DINTRE NOI AR FII DORIT SA LE AIBE !!!! DUMNEZEU SA O IERTE !!

    2
    0

  • sarah, chicago, il pe 15 Iul 2010, 03:14
    oh my God!

    sunt plecata in SUA de ceva vreme dar inainte de a pleca m-am abonat la eva.ro pt a fi in contact cu ce se intampla in Romania..astazi cand am deschis e-mailul si am citit, am ramas shok. nu am fost eu mare fana a Madalinei Manole dar...o tipa care aparent avea tot ce isi dorea, a decis sa renunte la viata pt ce? pt ca nu se mai simtea frumoasa? atunci toate 'BETY-LE' din lume, ar trebui sa bea insecticid? sa aiba Dumnezeu mila de famila ei.. aici este si vina revistelor de moda si a tuturor creatorilor de moda care parca duc o lupta impotriva frumusetii naturale si a simplitatii...vezi in reviste numai trupuri perfecte si chipuri supramachiate..haine din cele mai scumpe, pt ce? doar ca sa aiba creatorii vanzari? nimeni nu se gandeste la omul de rand? daca pe vedete le afecteaza aceasta perfectiune,omul de rand ce simte oare? daca ati sti ce simplu se imbraca americancele ati ramane impresionate. Doamne da-ne intelepciune!

    1
    1

  • dana pe 15 Iul 2010, 03:51
    odihneasca-se in pace

    doamne sunt socata si-mi pare tare rau de ea si de copilul ei.o clipa de nebunie si bum.poate avea vreo familie ´´competitiva´´ care-i tot repeta ´´nu esti buna de nimic´´sau ´´esti urita´´ cum am avut eu pe barbatul meu....o iei razna as fi vrut daca ar fi in viata sa-i dedic 1 cintec ´´can´t take my eyes of you´´si tuturor evelor care trec printr-un moment dificil in viata lor dumnezeu s-o odihneasca in pace

    1
    1

  • Andreea pe 15 Iul 2010, 08:01
    Dumnezeu sa te ierte fata draga!

    Suferim cu totii alaturi de cei dragi Madalinei. Am crescut cu muzica ei, si am apreciat-o mereu. Chiar si dupa ani de zile, simt fiori cand ascult melodiile care au consacrat-o! Dumnezeu sa te ierte fata draga si sa te ia sub ocrotirea lui!

    1
    1

  • botezatu pe 15 Iul 2010, 08:23
    madalina manole

    Se pun cateva semne de intrebare asupra acestui deces si anume 1. cum de a inceput sotul sa caute in memoria telefonului artistei cand ea se afla intre viata si moarte. 2. dupa 15 ani de tratament o mama nu-si lasa copilul ( prea mult si l-a dorit si reprezenta lucru cel mai de pret) 3. de ce a ramas singura dupa ce au venit de la serbarea zile de nastere ,sotul nu si-a dat seama ca se intampla ceva doar inca

    1
    1

  • www.dorela.ro pe 15 Iul 2010, 08:36
    Pacat...

    Cu siguranta gestul ei ar fi avut vreun inteles daca nu exista copilasul... suntem inca socate si incercam sa vedem dincolo de povestea de presa. O femeie nu se sinucide pentru ca nu se mai simte frumoasa. O femeie care are un copilas de un an nu se sinucide! Pacat, de ieri am ramas mult mai saraci. S-a dus si fata de foc...

    1
    1

  • Mihaela pe 15 Iul 2010, 09:40
    ...

    Un criminalist spunea ieri la o emisiune in direct la tv ca atunci cand unui sinucigas ii intra in cap sa se omoare, va face aceasta mai devreme sau mai tarziu, dar sigur o va face... Ea a mai avut o tentativa si acum o luna... Mie imi pare tare rau si tocmai pt copilas trebuia sa traiasca...inseamna ca a fost prea slaba. Pt. Sarah din Chicago: da, se pare ca asta era durerea ei, ca nu mai era frumoasa...si ea arata ca la 20 de ani... Totusi, ce se intelege si ce se spune (voalat sau nu) este ca avea ceva probleme psihice ce trebuiau tratate... E foarte trist...

    0
    2

  • Mihaela pe 15 Iul 2010, 09:43
    Adaugare

    Si inca ceva: toti prietenii spun ca ea era foarte afectata ca nu mai avea succesul de alta data -ati mai auzit in ultimul timp, ani chiar, o melodie de-a ei, chiar si din cele vechi? eu nu...

    2
    0

  • nori pe 15 Iul 2010, 10:04
    Depresie post-partum

    Mi se pare ca se cam neglijeaza acest aspect........ Sa fim seriosi, in societatea romaneasca depresia post-partum este considerat a fi un moft, o fitza. Probabil ca nu a avut sprijin din partea familiei in starile depresive cu care se lupta. Cand esti fragil psihic, este de ajuns un cuvant care sa te doboare. Oameni buni, copiii NU sunt totul in viata asta, traim si pentru noi insine nu doar pentru ei. Nu stim ce a fost in sufletul ei si nici nu avem dreptul sa judecam, cum fac unii care sa grabesc sa afirme ca era egoista, narcisista etc.

    1
    1

  • liliana pe 15 Iul 2010, 10:09
    o decizie finala

    Imi pare nespus de rau ca Madalina a ales acest sfarsit pentru ea ,desi nimeni nu stie si nu va sti vreodata ce a fost in sufletul ei de a ales aceasta cale, pacat ca nu sa gandit un pic la sufletelul de un an care va ramine cu o piatra pe suflet cand va fi mare, toti copii care ramin singuri fare mama sufera enorm,dar asa a vrut dumnezeu sa-i fie soarta,dumnezeo sa o ierte,si sa o inteleaga.

    1
    1

  • Mariana pe 15 Iul 2010, 10:23
    Avea familie Madalina?!..

    Dumnezeu sa o odihneasca! Pote sti cineva ce a fost in sufletul si in mintea acestei fiinte? E usor sa ne inchipuim in ce stres continuu traieste un artist ani intregi? Putem sa apreciem din afara si sa o catalogam ca fiind egoista..Eu cred ca a clacat psihic si asta nu s-a intamplat brusc..indiferent cate cauze au provocat asta, ceea ce s-a intamplat a dovedit ca nu a fost nimeni alaturi de sufletul ei...Tot ce tine de realizarile materiale nu are nici o valoare cand iti simti sufletul gol si pierdut..Sotul ei, parintii, ar fi trebuit sa o convinga sa mearga la un psiholog si sa fie in permanenta supravegheata...poate ar fi depasit acest moment de depresie maxima...Pacat! Cred ca indiferenta celor din jur a contribuit la efectul otravii ingerate..In plus, daca salvarea ar fi fost chemata imediat, cred ca Madalina ar fi fost salvata...

    1
    1

  • Dorina B. pe 15 Iul 2010, 10:31
    Madalina Manole

    Dumnezeu sa o ierte ! nu putem judeca ,nu este corect ! era un om atat de bun ....pacat ! cred ca o boala grea a impins-o la suicid ! si eu am avut aceste ganduri cand am aflat ca sunt suspecta de cancer si de fapt era gresit ....greseala unui doctor te distruge !nu stiti cat te apasa o informatie de genul asta ! nu mai incercati sa intelegeti ci doar acceptati ! Madalina nu mai este dar v-a ramane in memoria noastra!Madalina te nu te vom uita !!!!!!!!!

    1
    1

  • cristina pe 15 Iul 2010, 10:39
    imi pare rau pt ea

    IMI PARE FOARTE RAU DE EA! ERA O FEMIE CUM SE CADE ERA NASCUTA ODATA CU MINE PE 14 NU POT SA CRED ASA CEVA .ERA DE TREBA DACA O CUNOSTEI IERI PE 14 CAND AM AFLAT CA MADALINA MANOLE S-A SINUCIS ERAM INTR-O STARE DE NERVI ERAM SUPARATA.DUMNEZEU S-O ODIHNESCA

    1
    1

  • iuliana carnaru pe 15 Iul 2010, 11:14
    Pacat......

    Mi e foarte greu sa vorbesc la trecut despre Madalina, am cunoscut-o personal.ar fi implinit astazi o varsta frumoasa, nu mi vine sa cred, prefer sa cred ca e o farsa de ziua ei.Acum când clepsidra se scurge nestingherit, rămân amintirile despre un om deosebit, prin cântecele sale - prin munca sa neobosită, apartine trecutului, prezentului şi viitorului. Dar… iată că timpul n-a mai avut răbdare… a plecat prea devreme dintre noi aripa nedreaptã a Destinului a lovit-o pe neasteptate.Greutăţile pe care le-a întâmpinat pe parcursul vremii, momentele de cumpănă pentru că, trebuie să recunoaştem au fost şi acestea, n-au fost puţine, de fiecare dată i-au dat tăria de a-şi continua drumul pe care l-a început, trecând peste neajunsurile ivite în cale. Cineva, acolo sus, a iubit-o mult înzestrând-o cu multe calităţi, cu o voce limpede şi caldă, deschizând cu formule magice porţile zăvorâte ale succesului. Eu nu cred in varianta sinuciderii trecuse prin prea multe, acum era fericit si vorbea cu mult drag ca ar vrea ca Dumnezeu sa-i dea si al doilea copil. '' Omul nu este stãpîn pe duhul sãu de viatã, ca sã-l poatã opri la fel, nu este stãpân pe ziua mortii si în aceastã luptã nu încape amânare.''(Ecleziastul8.8) Dumnezeu sa o ierte.

    1
    1

  • mioc pe 15 Iul 2010, 11:28
    decizia a fost a ei.

    alegerea ne apartine, sa ne traim viata cum vrem si cat vrem. poate ...nu si-a iertat despartirea de Serban...si a decis sa mearga la el.Dumnezeu s-o ierte!

    2
    0

  • ICE pe 15 Iul 2010, 11:37
    D-zeu sa te ierte Madalina!

    Ieri dimineata am avut un soc de proportii, cand am aflat de moartea Madalinei!!! Efectiv nu mi-a venit sa cred...era atat de tanara si frumoasa! Nu stiu ce era in sufletul si mintea ei, de a impins-o sa faca acest gest....Cum este posibil sa te chinui cu tratamente si alte minuni sa poti face un copil, sa il ai sanatos si, dupa 1 an de la nasterea lui sa iti iei viata????!!!??? Cu ce a gresit acel copilas, sa fie condamnat sa traiasca fara mama care i-a dat nastere? Cum a putut sa isi ia viata, fara sa se gandeasca la copil?? Sunt mama si pur si simplu ma socheaza gestul ei...slabiciunea ei....si faptul ca nu a putut sa fie puternica si sa treaca peste probleme, nici macar pentru copilas. De condamnat sunt si apropiatii...mai ales sotul....care a "inchis" ochii la problemele ei. Probabil a crezut ca daca nu discuta si se face ca de fapt nu se intampla nimic cu sotia lui, problemele vor trece singure. Uite ca nu a fost asa! Nu trebuie sa fi psiholog, psihiatru, sa stii ca o persoana care a avut o tentativa de suicid esuata, va incerca pana va reusi...sa se sinucida.... Nu inteleg de ce nu a ajutat-o in vreun fel si de ce a fost atat de greu sa caute ajutor la specialisti.....si a tinut totul in ea....de ce nu a scris nimic despre copil...in mesajul trimis catre sot... Oare isi condamna propiul copil, de problemele de sanatate aparute, sau care s-au agravat dupa nastere? Oare a facut depresia post-partum? Si cu problemele psihice pe care le avea, starea ei s-a agravat? Oare problemele de sanatate erau de fapt, prea grave si oricum ar fi murit? Si nu a vrut sa moara asa? Sunt multe intrebari si propabil nu vom afla raspunsuri la multe din ele.... Trist, foarte trist.... Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

    1
    1

  • sim pe 15 Iul 2010, 11:37
    foarte greu de acceptat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    desi a avut probleme ca orice om, indiferent cat de greu ar fi ,trebuie sa trecem peste asta,bineinteles cu ajutorul celor dragi.tentativa de suicid trebuia luata in seriosde fam ei.NU TREBUIA SA FACA ASA CEVA!Dumnezeu s-o odihneasca in pace!

    0
    2

  • mihaela pe 15 Iul 2010, 12:37
    madalina manole

    pacat! nu pot sa o inteleg oricit m-as forta. sint mama si am incercat sa ma pun in pielea ei pentru ca in minte nu pot. din punctul meu de vedere este un act de mare lasitate. avea de toate. ce mai lipsea? nici macar partea cu cariera nu-mi suna logic. in momentul in care in viata ta apre un copil pe care l-ai dorit si pentru care ai facut multe sacrificii pt al avea s-au cam schimbat ptoritatile . ce va spune copilul acela cind se va face mare si va intreba unde este mama? de ce m-a facut daca s-a sinucis de ziua ei? eu nu am contat ////

    1
    1

  • andreea pe 15 Iul 2010, 12:41
    imi pare tare rau pentru ea

    Am cunoscut-o pe madalina acum vreo 8 ani cand eram cu parintii in vacanta pe litoral. am fost la un concert de-al ei si, copil fiind am urcat pe scena si i-am daruit un buchet de flori..tin minte ca m-a pupat si pt mine atunci a insemnat f mult avand in vedere ca a fost prima vedeta in prezenta careia am fost atat de aproape..Imi pare f tare rau pt ea.. stateam aseara si discutam cu iuby meu..piesele ei sunt triste si exprima dezamagir in vedere ca ea sustinea public ca e fericita..a fost casatorita cu un barbat pe care il iubea f mult..iar acum avea o alta casnicie implinita de nasterea copilasului..eu cred k nu era asa. Ascultati cu atentie melodia Tu n-ai avut curaj (despre care ea spunea ca e desprinsa din viata ei reala) Eu cred k a avut o deceptie in dragoste..inainte chiar de primul ei sot..spunea ca vrea sa urmeze o cariera in aviatie..videoclipul piesei este facut langa un avion..ma gandesc si eu asa..e doar o parere..poate a avut un iubit in perioada aceea care a parasit-o..si asta a facut-o sa aleaga muzica..si pe serban..care a lansat-o..e mult de atunci..dar marile iubiri nu se uita niciodata..un motiv care s-ar putea adauga la toate celelalte scrise despre ea..

    0
    2

  • claudiaap.laly pe 15 Iul 2010, 12:56
    Madalina Manole

    Nu mi-a venit sa cred cand am auzit ca Madalina Manole a murit. De mica mi-au placut si imi plac si astazi cantecele ei. E mare pacat ca a ales sa-si curme singura viata. Indiferent de necazurile care le ai nu trebuie sa-ti iei viata. Probabil ca a suferit mult in sufletul ei si nu a spus la nimeni. Dar, trebuia sa se gandeasca la copil pentru ca a luptat mult sa il aiba.

    2
    0

  • Doru pe 15 Iul 2010, 13:03
    Suspiciune

    Nu cred ca este adevarat.Viata ei,cred ca a fost un cosmar,iar singura bucurie a fost copilul pe care il iubea enorm si nu cred ca renunta sa-l lase singur,indiferent cat de suparata ar fi fost pe cei care nu-i mai promovau muzica,sau ca nu ar mai fi avut contracte.Care este adevarul?Ea spunea ca scoate un album nou si ca va incepe concerte in tara.Vin altii si spun ca era dezamagita de nonvalorile promovate...Dar cine nu este nemultumit de muzica de prost gust?Nu era un motiv care sa o determine sa faca acest pas.Ceea ce e ciudat,e faptul ca declaratiile date de sotul ei se bat cap in cap,de unde oricine isi poate da seama ca ascunde multe.Culmea e ca ,desi era sotul si soacra in casa nimeni nu a auzit nimic,dar au gasit telefonul si s-au dus direct la mesaje sa vada mesajul netrimis.Are sotul o putere nestiuta care sa-l faca sa descopere lucruri necunoscute?In plus,insecticidul ala,a fost adus ba de unul,ba de altul.E cusuta cu ata alba.Solutia ii putea fi turnata pe gat,astfel incat sa para sinucidere.Nu merita sa i se puna stampila de sinucigasa ,pentru ca sunt sigur ca este o crima cu implantare de dovezi ce duc spre sinucidere.Merita sa fie ingropata cu o slujba asa cum se face pentru un om ,dar nu ca sinucigasa.Ca era trista....da,dar pana sa-a se omoare e drum lung.Dumnezeu sa o odihneasca in liniste!

    0
    2

  • irina09amanda pe 15 Iul 2010, 13:21
    madalina manole- o pers.deosebita

    pacat de tineretea ei si de baietel ,care din pacate nu mai are ocazia sa-si cunoasca mama, sa-l ajute si sa-i indrume pasii in viata. a fost, ce aiurea suna, a fost, din pacate trebuie sa spun a fost o artista care a stiut sa se faca placuta publicului prin simplitatea ei si naturaletea, avea o inocenta de copil, dar cum traim din pacate in Romania, noi nu stim aprecia si ajuta un om decat cand el nu mai e.nu cred ca a vrut sa se sinucida,dar adevarul nu-l vom sti niciodata. nu va aduce autopsia o elucidare cazului.nu dispunem de prof.experti in acest domeniu.

    2
    0

  • Beatrice pe 15 Iul 2010, 13:22
    Madalina a fost un om minunat

    .. acum pe tvr1 e o emisiune mai veche cu Madalina Manole. (subscriu la "Suspiciune*, postat de Doru; imi pare rau ca nu mi-a aparut si comentariul meu despre prezumtia de nevinovatie care ar trebui sa fie acordata si Madalinei, macar pana se vor afla rezultatele analizelor si se va da verdictul) Dumnezeu s-o odihneasca in pace!

    2
    0

  • Mihaela pe 15 Iul 2010, 13:24
    Romanul are imaginatie

    Pt Doru...ca a fost omorata!!! hai, nici chiar asa, acum nu rebuie sa spunem (sa spui) tampenii. Pt andreea: primul ei sot a fost totul pt ea si invers, el i-a adus succesul de mica (17-18 ani) asa ca un altul nu exista. Si informatiile curg garla, si tot problemele psihice ar fi principala cauza a sinuciderii.Pentru cealalta mihaela: sunt perfect de acord cu dvs.

    1
    1

  • Irina pe 15 Iul 2010, 15:07
    Pacat de tine de frumusetea ta si de copilasul tau.......

    Fata draga ce frumoasa ai fost......de ce ai luat aceasta decizie???

    1
    1

  • ellle2 pe 15 Iul 2010, 15:08
    Lina, lina Madalina!

    M-a socat veste disparitiei Madalinei, pret de cateva minunte nu am putut sa imi revin, nu puteam constientizata, ca idolul meu din copilarie, nu mai este.Am ascultat si am fredonat melodiile ei si inca mai fac asta! Regret enorm , poate ar trebui sa o intelegem de ce a facut asta, dar nu-i drept sa judecam , nimeni nu stie cu adevarat ce a fost in sufletul ei si ceea ce simtea ea! Nu te vom uita niciodata!

    1
    1

  • Andreea pe 15 Iul 2010, 16:50
    Odihneste-te in pace!

    eu cred ca odata ce mesajul era pentru sotul ei, ea a vrut sa-i dovedeasca ceva. poate ca desi ea simtea ca el o iubeste, ea nu gasea puterea de-al iubi cum l-a iubit pe fostul sot. cred ca ea inca cauta iubirea...nu trebuie sa o judecam pentru oricare ar fi motivul deciziei ei. e pacat, intr-adevar. fie ca gestul sa-i fie iertat de Dumnezeu si sa se odihneasca in pace. ea va ramane ca orice artist iubit in mintile noastre. ceea ce vedem la televizor nu e intot-deauna adevarul.asta s-a putut dovedi acum. dincolo de televizor sunt oameni normali ca noi toti,cu diferite probleme si oameni care pot sa le infrunte,iar altii nu.

    1
    1

  • lucia pe 15 Iul 2010, 17:33
    parere

    Parerea mea este ca aceasta femeie era inselata....din nou, in a doua ei casnicie. In acest fel cred ca trebuie interpretat mesajul ei dureros, numai un barbat , sot sau numai iubit te poate face sa te simti frumoasa sau nu...un simplu mesaj sau numar de telefon descoperit de ea pe mobilul sotului era deajuns sa o darame psihic desi ca o doamna a nobletei si-a ascuns in defavoarea ei resentimentele.deci parerea mea este ca Madalina aflase si a hotarat sa se arunce in neant...pacat, Dumnezeu sa o ierte...si iertata-mi fie si mie aceasta doar..parere.

    1
    1

  • Elena pe 15 Iul 2010, 19:54
    Madalina a vrut sa se razbune pe viata, razbunandu-se pe sotul ei, intrucat .....

    ....si al 2-lea sot o insela! E clar! O femeie asa frumoasa si cuminte-cuminte-cuminte, tradata de 2 barbati ("Tradarea carnii e cea mai durerioasa!"), isi poate reprosa ei insesi ca nu corespunde standardelor pretentiilor unui barbat ! Am cunoscut sute de cazuri la viata mea de specialist, cazuri cu Doamne superbe(v.si alte vedete), care erau unilite de sot, aducand tarfa chiar in dormitorul lor. Sotul Madalinei nu o o / le-o fi adus acasa, dar inselata, ca gravida si mai apoi, a FOST 100%. Si anteforumistul meu a simtit asta! O femeie care iubestre cu adevarat; o femeie care ofera totul; o femeie care nu spune"Da-l dracului, bine ca am casa, copil etc.", poate recurge la asemenea solutii. In codul penal este condamnabila si "determninarea la suicid"! Nu pot crede ca sotul a dormit cu ea in noaptea aceea. Nu cred ca ea a scris sms-ul. Cu manusi fine, putea scrie oricine! Madalina, indignata ca sotul nu ajunsese inca, acasa, uitand ca a 2-a zi era ziua ei, i-a dat o lectie:"Lasa ca-ti fac eu figura! Te las cu un copil de crescut!" Este o parere, doar, cata vreme imi vine sa pun la zid barbatii infideli, care mai au, si sansa, sa aiba asa comori de SOTII ! Odihneste-te in pace, fata cu parul de foc !

    1
    1

  • eu pe 15 Iul 2010, 21:11
    DUMNEZEU sa o ierte

    Indiferent de probleme gestul ei nu are nici o justificare,mai ales ca avea un copilas de 1 an,a dat dovada de un om slab si de o mare lasitata..........ma opresc aici /de morti numai de bine

    2
    0

  • dana pe 15 Iul 2010, 22:19
    si eu subscrib la mesajul suspiciune -doru

    si eu sunt unpic cu indoiala in privinta asta.nici eu nu cred ca daca ti-ai dorit asa mult 1 copil si il ai, renunti in acest mod violent la el.si daca o amenintau ca-i iau copilul daca se desparte?

    2
    0

  • dana pe 15 Iul 2010, 22:39
    si sunt de acord cu elena

    eu nu stiu daca era cazul madalinei dar stiu sigur ca exista asa ceva. barbatul meu era asa.sa se investigheze bine si daca e adevarat, sa-l puna la zid pe nenorocit

    0
    2

  • Iulia pe 15 Iul 2010, 23:22
    Drum bun, Madalina!

    "Cand sufletul plange si se imbolnaveste, lumea noastra se naruie..." sunt cuvintele pe care le-a rostit dna. Monica Tatoiu ieri dimineata intr-o emisiune vorbind despre tragica disparitie a Madalinei Manole. Are mare dreptate, iar fata asta, daca a ales sa plece asa dintre noi inseamna ca a avut un motiv si oricare ar fi acesta, eu una ii respect alegerea. Drum bun Madalina, Dumnezeu sa te odihneasca in pace!

    2
    0

  • Miha pe 15 Iul 2010, 23:56
    parca tot nu pot spune ADIO

    Toate s-au intamplat atat de rapid, am avut un soc cand am aflat vestea si cred ca inca nu mi-am revenit. Asa cum multi au mai spus, Madalina a fost printre idolii mei de cand eram mica (impreuna cu Laura Stoica) si nu imi vine sa cred ca nu mai este printre noi! Adevarat ca in ultimul timp, de cativa ani buni, a fost prea putin mediatizata, cazand pe locuri inferioare, avand in fata toate non-valorile din ziua de azi! Dumnazeu sa o ierte noi ca oameni nu avem dreptul sa o judecam, in momentul in care ai o depresie puternica iar cei din jur nu stiu sa-ti fie alaturi, ppoti fi cel mai fericit si implinit om din lume ca tot risti sa ajungi sa-ti pui capat zilelor, doar din cauza unui moment de nebunie! R.I.P., sa-ti gasesti linistea sua dupa moarte!

    2
    0

  • mirela pe 16 Iul 2010, 00:29
    saraca fata draga...

    e foarte trist ce s a intamplat,nu cred ca asteapta iertarea noastra e fost alegerea ei,din pacate cel mai afectt v a fi copilasul care ramane fara mamica.trebuie sa fi fost multa nefericire in spatele masti pe care o afisa din pacate cei care trebuia sa o vada,sa o inteleaga nu au putut sa o faca..pacat de sufletul ei si de copilas,,,pacat am ramas fara un alt mare artist,s au dus prea multi si prea putini au ramas.Dumnezeu sa aiba grija de sufletul ei si de copilas.

    2
    0

  • norin pe 16 Iul 2010, 03:33
    Sotul este I suspect !

    Cand ai o nevasta, care are 2 tentative de suicid si te doare in paispe ( nefiid vigilent, netinand-o sub observatie si nedand alarma la parini &frate &medici ), cand bei, si sampanie, la miezul noptii ( mai ales marcand un moment important), cand mai ai, nici 40 si te culci ca boul, nefacand amor cu minunea de femeie de langa tine, cand alt barbat, si la 60 de ani "facea sotiei curte" si o iubea atata cat se putea la varsta respectiva, toate il acuza pe acest sot al superbei femei ! Care o fi adevarul, niciodata nu se va sti! Doamne, iart-o !

    0
    2

  • oana pe 16 Iul 2010, 10:11
    ..................

    DUMNEZEU SA O IERTE!!!!!!!!!!!!! NU TE VOM UITA NICIODATA MADALINA.................

    2
    0

  • maria pe 16 Iul 2010, 11:38
    madalina

    O nebuna,altfel nu conta nimic altceva decat copilul.Liana Stanciu a luptat si si-a salvat copilul,pe al Madalinei cine-l va ocroti si creste??strainii??Frumusete?Succese?Barbati?trecatoare toate,copilul conta ,de altminteri in 3 saptamani a avut 3 incercari,aceasta ,ultima,planificand-o cu minutiozitate si finalizand-o cu succes.Nu cred ca ea merita compatimire,ci micutul care a ramas.

    2
    0

  • LILIANA pe 16 Iul 2010, 12:24
    pacat...

    Pacat.Tot incerc sa ma gandesc de a facut-o.Auzind ieri la tv "locuia impreuna cu sotul ei si SOACRA in aceeasi casa".E clar.Baiatul mamei superbun,frumos so destept,cum de -sa uitat l a "una" ca ea.Si eu locuiesc cu soacra,numai ca mie imi sa o omor pe ea ,dar n-o fac pentru ca am doi copii de crescut.Asa ar fi trebuit sa gandeasca si ea.Nimic nu-i mai presus pe lume decat dragostea copilasului.Orice declaratie nu are nici-o valoare in fata "te iubesc mama,esti atat de frumoasa".Restul se pot duce pe apa sambetei......

    0
    2

  • Rox pe 16 Iul 2010, 18:04
    De acord cu Lucia

    Poate e cazul sa nu asteptam prea mult de la barbat. Se pare ca "a fi sensibil nu e de bun simt". Este un citat retinut si asumat imediat de sinele meu. Mi-a fost util sa incerc sa vad lucrurile "cu distanta" corespunzatoare. Pe de alta parte, cineva spunea ca pana si Isus Cristos in anumite momente a fost ros de indoiala si remuscare atunci de ce noi muritorii de rand nu am considera firesc sa ne acceptam lipsurile si incapacitatea de a intelege totul. Este important sa ne autoanalizam la rece. Cunoasterea de sine este importanta. Cunoscandu-ti punctele slabe vei putea cauta mijloacele sa detii controlul. Unul din defecte ar fi acela de a idealiza oameni si situatii. Eu l-am avut si mi-a adus multa suferinta, zbateri si dezamagire pana in 40 de ani. Din momentul in care am fost constienta de acest defect cat si de faptul ca lucrurile in viata nu stau intotdeauna cum vrem noi a inceput sa-mi fie mai usor. Nu ma mai consum inutil si in felul asta imi consum resursele mai responsabil. Astfel ajungi sa faci ceea ce trebuie atunci cand trebuie, iti indeplinesti obligatiile mai eficient iar frustrarea nu se acumuleaza in aceeasi masura. Iti ramane timp si disponibilitate pentru propriul sufletel pentru a face ce-ti doresti in afara obligatiilor si responsabilitatilor curente. Un lucru este de retinut. Poate ar trebui acordata mai multa importanta educatiei fetelor. Generatii intregi pleaca in viata nepregatite ca si cum suferinta este un dat. Nu e asa, mamele pot avea un rol in privinta asta. E important. Lucrurile nu incep si nu se termina in functie de relatia cu un barbat. In primul rand trebuie sa ne simtim bine cu noi insine. Sa fim bine cu noi. De aici pleaca restul si nu invers. Avem o sarcina grea dupa cum spunea si Madalina pe blogul ei..."in rest miscare de rezistenta". Nu e usor se vede treaba dar de noi depinde sa ne fie bine sau sa traim cel putin in limite firesti.

    2
    0

  • Rox pe 16 Iul 2010, 18:16
    Inca ceva

    Nu pot sa cred ca Madalina s-a sinucis iar daca a facut-o nu e vina ei. Un om care merge la o repetitie nu se afla sub limita de control. Daca esti cu adevarat cazut nu-ti poti desfasura activitatea. ori a intervenit un eveniment socat in seara aceea si i-a pus capac ori nu a facut-o ea. O artista sensibila ca ea, nu pleca fara sa lase o scrisoare puiului ei pentru mai tarziu daca era hotarata sa faca asta. Apoi, nu mai era o pustoaica. La varsta asta consideri copilul un dar divin. Treci peste orice, te gandesti sa rezisti pana invata sa mearga, pana invata sa vorbeasca, pana invata sa se hraneasca. Sa zicem ca totul devine insuportabil dar nu lasi un copil la varsta asta. Ceva s-a intamplat, un soc in seara aceea sau o actiune externa. Nu e vina ei clar.

    0
    2

  • Crina pe 16 Iul 2010, 19:50
    iar si iar

    Cum adica s-a intamplat ceva in seara aceea?Si in celelalte dati?Ca a mai incercat,oficial de doua ori.atunci,ce s-a intamplat?Ea era hotarata sa o faca,poate ca nu era vina ei,daca era bolnava.Oricum,isi ascundea bine trairile si sentimentele daca cei din preajma ei nu si-au dat seama.dumnezeu sa o ierte si cei dragi ei sa aiba putere .

    2
    0
Pagina « 1 2 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod